9/21/2018 11:28:00 AM

5 pomysłów na odnowę wnętrza z artgeist.pl

Witajcie kochani!

Jak już zapewne wiecie, bo kiedyś już o tym wspominałam, mieszkamy obecnie z partnerem u teściowej. Do naszej dyspozycji jest pokój, a na dodatek jest on przejściowy. Kto kiedykolwiek mieszkał w takich warunkach dokładnie wie, że ilość możliwości zmian jest  tym przypadku ograniczona. Jestem sroką i bardzo lubię różnego rodzaju elementy dekoracyjne. Niestety zdaje sobie tez sprawę z tego, że ledwo z podstawowymi rzeczami mieścimy się na tych zaledwie 20m2, a co dopiero dodać tu jakieś dekoracje.

Mimo sporego ograniczenia metrażowego szukam różnych rozwiązań. Podczas  przeglądania inspiracji w internecie natrafiłam na stronę artgeist.pl. To własnie tu znalazłam kilka rozwiązań, dzięki którym możecie zmienić wasze mieszkanie nie do poznania. Ja szukałam czegoś, co na chwile obecną odmieni nasz pokój i nada mu charakteru, a w przyszłości ozdobi nasze własne gniazdko. A więc zbytnio nie przedłużając, zaczynajmy. 


Jeżeli jesteście prawdziwymi koneserami sztuki to z pewnością docenicie asortyment z tego działu. Do wyboru są obrazy z następujących grup tematycznych: abstrakcje, krajobrazy, kwiaty, miasto, etniczne, orientalne, zwierzęta i ludzie. Jak widać kategorii jest sporo, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Najbardziej spodobały mi się obrazy, które swoje inspiracje czerpały ze znanych dzieł sztuki. Tu np. znalazłam podobiznę słynnego Pocałunku G.Klimta. 


Spodobało mi się takie kolorowe i nieco innowacyjne podejście do dzieła słynnego malarza. Żywe kolory oraz różne kształty zawarte na tym płótnie bardzo do mnie przemawiają.


Na tym dziale skupiłam się najbardziej. Jakiś czas temu skusiłam się na jeden obraz o którym pisałam Wam TU. W przypadku ograniczonego metrażu to właśnie ściany stanowią to miejsce, gdzie możemy pokombinować z ozdobami. Podczas podjęcia decyzji zeszłym razem nie umieliśmy się zgrać co do jednego obrazu. Wiadomo, gusta są różne i nieraz jest ciężko dojść do kompromisu. W tamtym momencie nieco postawiłam na swoim i wybraliśmy to, co było bliższe mojemu gustu. Tym razem postanowiłam nieco ulegnąć i zamówić to, co już zeszłym razem podobało się mojemu partnerowi. Tym oto sposobem wybór padł na Dotyk w czerni i bieli.

Na stronie producenta obraz prezentuje się następująco (patrz wyżej). Jest utrzymany w kolorach czerni i bieli. Pokój mamy pomalowany na fioletowo, więc te odcienie idealnie do siebie pasują. Tym razem znów zdecydowaliśmy się na płótno składające się z kilku części. Mimo to jest możliwość zawiesić ten obraz tak, by między pojedynczymi elementami nie pozostawała żadna przestrzeń. A więc, kto co lubi. 


Całość zajmuje 120x80 cm. Każdy z poszczególnych elementów ma wymiar 40x80 cm. Każda część jest lekka i nie wymaga zbyt skomplikowanego mocowania. Obraz jest na płótnie, a jego szerokość jest tak minimalistyczna, że nie odstaje on zbytnio od ściany. Oczywiście istnieje możliwość wyboru rozmiaru odpowiedniego do waszej ściany.


Płótno ma wykończenie matowe, ale dla miłośników błysku też się coś znajdzie. Tę samą wersje obrazu można zamówić w technice Premium Print. Dzięki nałożeniu specjalnej bezbarwnej warstwy werniksu obraz zyskuje delikatny połysk i fakturę charakterystyczną dla płócien olejnych. 


Obraz dotarł do nas błyskawicznie. To, co bardzo mi się podobało, to sposób zabezpieczenia. Każda część została osobno zafoliowana, co oznacza tylko jedno - bezpieczna podróż do klienta. Jeżeli mój wybór do Was nie koniecznie przemawia, bo przecież każdy z nas ma inny gust, odsyłam Was do innych kategorii, m.in.: miasta i architektura, street art, vintage i retro, dla dzieci, 3D, a nawet religijne
Jeżeli w planach macie większą metamorfozę któregoś z pokoi to polecam Wam się skupić na fototapetach. Dzięki jej użyciu możemy zmienić jedną, bądź kilka, a nawet i wszystkie ściany w danym pokoju. Uważam, ze złotym środkiem jest użycie fototapety na jednej ścianie. Jeżeli chcemy, by konkretne miejsce przykuwało nasz wzrok, to własnie to miejsce jest idealne na zmiany. 

Jeżeli kusi Cię widok pięknej słonecznej plaży o poranku, to fototapeta z działu krajobrazy będzie idealna dla Twojej sypialni. 


Coraz częściej by urozmaicić design naszego mieszkania sięgamy po naklejki. Artgeist.pl przychodzi nam z pomocą w kilku kategoriach: napisy, ozdobne, do kuchni, postacie,  podróże, hobby, roślinne, dla dzieci, znaki zodiaku i zwierzęta. Mi się najbardziej podobają napisy, więc wybrałam kilka by Wam je zaprezentować.

Idealna ozdoba ściany dla świeżo upieczonej pary młodej, albo dla dwójki osób, które się kochają.

Cytaty motywujące to chyba najlepsze, co może być, jeżeli chodzi o ozdobę na ścianę. Wygląda oryginalnie i motywuje.

W kuchni tego typu napisy na ścianie są fajną odskocznią od tradycyjnych płytek, czy tapet. Na mnie robi wrażenie.


Podobno z tradycyjnych tapet już powoli rezygnujemy i coraz rzadziej używamy je na ścianach w naszym domu. Tutaj mam na musli tapety nowoczesne, czyli takie, które swoim printem i strukturą wcale zwyczajnej tapety nie przypominają. Mowa tu o tapetach magma - cięcia i dopasowania w każdym miejscu. Do wyboru mamy m.in. cegły, mozaikę czy chociażby drewno. Poniżej kilka propozycji, które mi się bardzo podobają. 



Mi od dawna bardzo podoba się cegła dekoracyjna. Wygląda ona bardzo efektownie, lecz także jest dość kosztowna. Pomysł użycia tapety z odwzorowaniem kamienia dekoracyjnego wydaje się być najprostszym, tańszym, ale wcale nie najgorszym rozwiązaniem. 

Takim oto sposobem przedstawiłam Wam wiele możliwości, które daje nam asortyment sklepu artgeist.pl na odmianę naszego pomieszczenie. Pamiętajmy że nawet najmniejszy metraż, jeżeli jest dobrze przemyślany może prezentować się nowocześnie, efektywnie i z pazurem. 

Zdjęcia użyte w poście pochodzą ze strony producenta www.artgeist.pl.

A wy na jakie rozwiązania dekoracyjne stawiacie u siebie?
Wolicie obrazy, tapety, a może naklejki?

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz.