7/14/2018 09:59:00 AM

REGENERUM Regeneracyjne Serum do Rzęs i Brwi. Recenzja.

Witam Was kochani!

Wiem, że jest mnie tu coraz mniej. Nie wiem jak u Was, ale u mnie czas leci tak nieubłagalnie, że wciąż szukam sposobu aby móc go chociaż na chwilę zatrzymać. Jeżeli takowy macie to chętnie wypróbuje:)

Jakiś czas temu na instastory pokazywałam Wam paczuszkę z produktami od Regenerum.


Pierwszy produkt, czyli Regeneracyjne Serum do Twarzy już Wam opisywałam. Kto przegapił, albo chciałby sobie przypomnieć zapraszam TUTAJ.

Przyszła kolej na produkt drugi, a jest nim Regenerum Regeneracyjne serum do rzęs i brwi.


O produktach tej marki słyszałam i czytałam wiele pozytywnych opinii dlatego byłam bardzo ciekawa jak się one u mnie sprawdzą. Z serum do twarzy byłam zadowolona (co opisywałam Wam w recenzji) i gdy już nadszedł czas na testy serum do brwi i rzęs również byłam bardzo podekscytowana.

By zobaczyć tzw. efekty przed i po i móc porównać na tej podstawie działanie danego preparatu zrobiłam oczywiście zdjęcia przed rozpoczęciem testów. Pech chciał, że w międzyczasie zepsuł mi się laptop, na którym miałam zapisane wszystkie zdjęcia. Niestety wraz ze stratą laptopa straciłam także zdjęcia. Już raz zdarzyło mi się utracić wszystkie dane i nieraz powtarzałam sobie, że będę bardziej ostrożna i będę zapisywać tego typu informacje na kilku urządzeniach. Niestety tym razem moja pamięć mnie zawiodła. Nie zrobiłam kopii i takim oto sposobem zostałam z niczym. Dlatego też musicie mi uwierzyć na słowo kochani. Zresztą każda z nas jest inna i nie koniecznie efekt, który ja uzyskałam będzie tożsamy z tym, co Wy dzięki temu produktowi możecie uzyskać.


Z natury mam dość ciemne a także w miarę gęste brwi i rzęsy. Do ideału jednak im brakuje dlatego chętnie zaczęłam testy Regenerum. Oczekiwałam wzmocnienia i odżywienia nie tyle brwi, ile rzęs. W codziennym makijażu brwi nie muszę szczególnie "upiększać". W tym przypadku wystarczy mi systematyczna regulacja i to byłoby na tyle. Co do rzęs jednak mam większe wymagania.

Do podkreślenia oka  zazwyczaj robię kreskę i używam tuszu. Cienie stosuje na prawdę okazjonalnie, choć mam ich całkiem spory zapas. Podczas demakijażu jednak rzęski wypadają, tym tracą na objętości. Wiadomo też, że nawet najlepszy tusz świata nie zrobi z naszych oczek cuda, jeżeli nie będziemy mieli ku temu odpowiedniego fundamentu - naszych rzęs.


Regenerum regeneracyjne serum do rzęs i brwi intensywnie pielęgnuje i regeneruje włoski, sprawiając, że stają się dłuższe, grubsze i widocznie wzmocnione. Takie informacje zawarte są na kartoniku, w którym otrzymujemy produkt. Szata graficzna jest dość klasyczna jak i w innych produktach marki Regenerum. Biały kartonik z napisami w czarno-szarym kolorze, zawierające najważniejsze informacje o produkcie. Na zdjęciu poniżej możecie także zobaczyć skład produktu.


Serum składa się z eyelinera do regeneracji rzęs i tego ze szczoteczką do regeneracji brwi. 


Część z eyelinerem ma cienki aplikator dzięki któremu możemy wykonać precyzyjną kreskę u nasady rzęs. Taką aplikacje zaleca nam producent. Sam serum jest bezbarwny i ma dość gęstą konsystencję, dzięki czemu aplikacja nie sprawia nam żadnego problemu.



Następnie za pomocą szczoteczki aplikujemy drugą część serum na całą długość rzęs, a także na brwi. Tu mamy z kolei kolor mleczy i nieco rzadszą konsystencje. Dzięki dobrze wyprofilowanej szczoteczce aplikacja jest łatwa i także nie stwarza problemów.


Z systematycznością mam problem od zawsze. Niemniej tu byłam systematyczna. Spytacie się jak to  mi się udało? A no tak, że aplikowałam serum od razu po co wieczornym demakijażu. Specjalnie postawiłam go na półeczce przy lusterku by pamiętać. Od razu po oczyszczeniu oczu aplikowałam wedle zaleceń producenta. 
Produkt stosowałam około 2 miesięcy i mogę stwierdzić, że jest dość wydajny, gdyż nawet po takim czasie nie miałam denka. Moje rzęsy jakby się wzmocniły, dobrze wyglądają nawet bez użycia tuszu.. Zdecydowanie mniej ich gubię chociażby podczas co wieczornego demakijażu. Polecam tym z Was, którzy chcą wzmocnić i zregenerować swoje rzęski. Na brwiach efektów zbytnio nie zauważyłam, gdyż mam je dość gęste i  ciemne i nie miałam żadnych specjalnych oczekiwań wobec tego.

A jakie Wy macie zdanie o marce Regenerum? Polecicie coś, co jest warte uwagi? A może mieliście ten serum i macie wyrobione o nim zdanie?








Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz.