1/28/2024 06:00:00 AM

Vianek Regenerująca Pianka Do Higieny Intymnej. Delikatny dotyk miejsc intymnych.

 Codzienna pielęgnacja to ważna część naszego życia. Warto dbać o to, by podczas tych rytuałów czuć się świeżo, delikatnie i zadbanie. Najwrażliwsza część naszego ciała potrzebuje szczególnej opieki i pielęgnacji.

VIANEK

REGENERUJĄCA PIANKA DO HIGIENY INTYMNEJ

(31,00 ZŁ/290 ML)

Markę Vianek bardzo dobrze znam i lubię przede wszystkim za wyśmienite naturalne składniki. Jest to Polski producent dbający o swoich odbiorców i środowisko. Tą piankę znalazłam w styczniowym boksie Hello Winter od Pure Beauty wśród innych kosmetyków i niemal od razu zaczęłam testy.


Miejsca intymne wymagają szczególnej troski i odpowiednich składników. Znajdziemy tu ekstrakt z babki lancetowatej, kory dębu oraz owoców żurawiny. Są to składniki wykazujące działanie regenerujące, łagodzące i osłonowe. O odpowiednie nawilżenie i przeciwdziałanie podrażnieniom  odpowiada olej z owoców żurawiny, alantoina i panthenol. Pamiętajmy o utrzymaniu odpowiedniej naturalnej mikroflory bakteryjnej. Zadba o to kwas mlekowy.


Jest to bardzo delikatna formuła, która ma delikatny kwiatowy zapach. Wcześniejsze doświadczenie z taką formułą pozwala mi na przekazań ie istotnej informacji, która jest następująca...opakowanie, w naszym przypadku, o pojemności 290 ml wystarczy Wam na baaaardzo długo. Opakowanie jest wyposażone w pompkę, która posiada również blokadę. Jest to super wygoda podczas podróży. Mamy pewność, że w bagażu nasza pianka nie wydostanie się z opakowania i nie narobi szkód. Nie odczułam żadnego dyskomfortu, pieczenia ani swędzenia. Miałam kiedyś takie doświadczenie z bardzo popularną marką, która kosztowała miliony monet. Po dwóch użyciach produkt niestety trafił do kosza, bo nie mogłam wytrzymać reakcji alergicznej, którą ten produkt wywoływał.

Pianka ma długi termin ważności. Jest niedroga. Z super składem w wygodnym opakowaniu. Warto ją wypróbować i przekonać się na własnej skórze. Kosmetyki marki Vianek szczególnie sprawdzą się u osób o cerze delikatnej i skłonnej do podrażnień. Złagodzi, ukoi i szybko zregeneruje. Dbajmy o najdelikatniejsze miejsca intymne, bo ich komfort wpływa na nas w dużej mierze.

 #prezent #współpraca barterowa #reklama



4 komentarze:

  1. Jeszcze jej nie używałam, ale ogólnie bardzo lubię kosmetyki z Vianka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to bardzo delikatny produkt, więc myślę, że będziesz zachwycona ;)

      Usuń
  2. Cześć
    masz tu ciekawy kontent. Mógłbym ci zrobić bloga na własnej domenie za darmo. Dlaczego lepiej mieć swoją domenę?
    Ponieważ masz całkowitą kontrolę nad stroną, a nie jesteś na łasce serwisu który może kiedyś zawiesić działalność (blogspot pomału "wymiera") i stracisz całą swoją pracę z kilku lat. Własna domena wygląda znacznie bardziej profesjonalnie. Poza tym blogspot ma słabe pozycje w google (nigdy nie widziałem blogspota w top 10 wyników nawet na łatwe słowa kluczowe), własna domena ma szansę na lepszą widoczność w google i więcej odwiedzających już po kilku miesiącach regularnego publikowania.

    Mogę stworzyć ci stronę na skrypcie blogowym wordpress który jest bardzo popularny i łatwy w obsłudze. Możesz spersonalizować sobie bloga wybierając szablon graficzny spośród tysięcy dostępnych za darmo. Oczywiście zrobię to za ciebie, ty tylko zatwierdzisz zmiany.

    Jedyne koszty jakie trzeba ponieść to koszt domeny i hostingu, co wynosi mniej niż 100 zł na rok.

    Jeżeli jesteś zainteresowany napisz do mnie maila a wyjaśnię wszystko dokładnie, krok po kroku:
    autofotoel(małpa)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze mi to się wydaje, że te piankowe kosmetyki do higieny intymnej są dużo lepsze, niż w postaci żelowej. Nie wiem, czy to jest u mnie taka przypadłość. Ale długo próbowałam sobie coś delikatnego dobrać. Patrzyłam na skład itd. Ale te żelowe to jednak nie dla mnie. Piankowe są dużo delikatniejsze. Tym bardziej VIANEK. Bo ma idealny, bezpieczny skład

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.