5/28/2023 01:22:00 PM

MIYA COSMETICS – HAND.LAB PEELING WYGŁADZAJĄCY DO DŁONI I PAZNOKCI Z OLEJKAMI.

 MIYA COSMETICS - Team prawdziwe kobiety i ich potrzeby. Zdecydowanie należę do tej grupy odkąd nawiązałam współpracę z fantastycznym zespołem Pure Beauty, który każdego dnia działa zespołowo, aby stworzyć pudełka pełne kosmetyków od Kobiet dla Kobiet.

Produkty marki MIYA często można znaleźć w comiesięcznych edycjach a także w wersjach limitowanych boxów. Tym razem w Fantastycznym pudełku znalazł się

 MIYA COSMETICS – HAND.LAB PEELING WYGŁADZAJĄCY DO DŁONI I PAZNOKCI Z OLEJKAMI 

(cena sugerowana: 24,99 zł / 60 ml) – PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY


Na stronie producenta można znaleźć całą serię produktów HAND. lab, która została stworzona do pielęgnacji naszych dłoni. W ofercie jest m.in. pielęgnacyjny krem do rąk, maska czy chociażby regenerujące serum z probiotykami. Dziś pod łupę weźmiemy peeling wygładzający do rąk z olejkami.
 

Dzięki składnikom pielęgnacyjnym producent obiecuje nam ekspresowe wygładzenie, nawilżenie, redukcje szorstkości i przebarwień. Efekt mamy uzyskać przechodząc przez trzy poziomy:

  1. Złuszczenie martwego naskórka dzięki drobinkom peelingującym. Odpowiadają za to takie składniki jak: krzemionka, kukurydza i orzech włoski. Podczas wykonywanego masażu ścieramy martwy naskórek pozbywając się uczucia szorstkości. Redukujemy tym samym przebarwienia.
  2. Odżywienie i wygładzenie dzięki olejkom ze słodkich migdałów i słonecznika. Warstwa ochronna nawilża i zwiększa elastyczność naskórka.
  3. Kojenie i odżywienie dzięki prowitaminie B5 i witaminie E. Łagodzi podrażnienia, odżywia.

Produkt ma bardzo dobry skład. W 98.2 % są to składniki pochodzenia naturalnego i 0% zbędnych dodatków. Jest Vegański, nie jest testowany na zwierzętach a także przyjazny planecie. Jako ciekawostka warto zaznaczyć iż opakowanie jest wykonane w 96 % z biotworzywa z trzciny cukrowej.

Niewielką ilość peelingu nanosimy na skórę rąk i wykonujemy delikatny masaż. Następnie spłukujemy nadmiar produktu. Najczęściej stosuje go bezpośrednio po kąpieli. Skóra dłonie wtedy jest nieco zmiękczona i bardzie podatna na peeling. Kosmetyk ma delikatnie słodki zapach i kremową konsystencję. Po aplikacji woń się utrzymuje przez jakiś czas. Co prawda nie mam bardzo dużych problemów z dłońmi, więc trudno jest mi ocenić działanie kosmetyku chociażby na redukcję przebarwień, gdyż takowych po prostu nie posiadam. Natomiast zauważyłam lepszy stan moich skórek, które zazwyczaj wyglądają na dość przesuszone i wymagające nawilżenia. W duecie peeling+krem otrzymujemy miękkie, delikatnie pachnące i nawilżone dłonie. A pamiętajmy, że to właśnie zadbane dłonie  są naszą wizytówką!

Za możliwość przetestowania produktu dziękuję Pure Beauty.

#współpracabarterowa #reklama

4 komentarze:

  1. U mnie też jego recenzja ♥️ bardzo fajnie wygladza dłonie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak zwykle stwierdziłam, że tego typu kosmetyk jeszcze bardziej mi skórę wysuszy i tak sobie leżał i nabierał mocy prawnej. Świetny jest, też nie mam za dużo przebarwień, ale te drobinki super "czyszczą" dłonie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chętnie go przetestuję, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.