4/26/2023 12:31:00 PM

YESHA – MUSUJĄCA SÓL MALINOWY RAJ. NIEZIEMSKIE SPA W DOMOWYM ZACISZU.

 Kto ma wannę ręka w górę ;) Ja, ja, ja mam... Czy może być coś lepszego niż gorąca pięknie pachnąca kąpiel, lampka wina i pół godzinki w takiej aurze okraszonej kieliszkiem czerwonego wina? Nie sądzę...

Przedstawiam Wam mojego nowego ulubieńca do kąpieli, a jest nim Musująca Sól marki YESHA. Gdy znalazłam swój słoiczek w boksie limitowanym od Pure Beauty chciałam poznać markę nieco bliżej. Inspiracją są produkty stworzone w symbiozie z otaczającą nas naturą i bogactwem jej składników. W ofercie można znaleźć szeroki wybór produktów do stworzenia SPA w zaciszu domowym. M.in. balsamy, kremy, kule i olejki do kąpieli. 


Wspieram Polskie marki, więc cieszę się, że trafił mi się jeden z takich produktów. Mój wariant to Malinowy Raj. Na stronie znalazłam również inne rodzaje takie jak czar magnolii czy herbaciany poranek. Zapachy te muszą być obłędne, bo mój taki właśnie jest....słodki, ale jednocześnie delikatny. Przywołuje mi we wspomnieniach czasy lata spędzonego na wsi, gdy w sezonie zrywa się maliny prosto z krzaka i pochłania, póki nikt nie widzi ;)


Do wanny wrzucam garść soli musującej i delikatnie "mieszam" wodę by pomóc w jej całkowitym rozpuszczaniu. W całej łazience podczas kąpieli unosi się delikatny słodki aromat malinowy. Po takiej kąpieli czuje się odprężona i zrelaksowana. Plan idealny na zakończenie kolejnego dnia walki o przetrwanie. Ja kontra życie...1:0 ;) Produkt jest wegański, a opakowanie o pojemności 240 ml wystarczy na kilka do kilkunastu kąpieli. Wszystko zależy od waszej "rozrzutności" podczas jej przygotowania, hehe. Koszt takiej przyjemności to ok. 20 zł.

Jesteście team wanna, czy team prysznic?

Lubicie takie relaksujące kąpiele?



Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz.