11/15/2022 10:02:00 AM

Odpowiednie tło = sukces fotograficzny!

Hejka. Dziś przychodzę z nieco luźniejszym postem. Czy zastanawialiście się kiedyś nad tym,  co jest Waszą życiową pasją? Czy istnieje coś co traktujecie hobbistycznie, a co sprawia Wam ogrom radości i satysfakcję? Gdyby ktoś mi zadał takie pytanie bez wątpienia odpowiedź brzmiałaby następująco - blogowanie i fotografia. Obydwa te kierunki praktykuje i rozwijam hobbistycznie i macie okazję je oglądać właśnie tu - moim miejscu w przestworzach internetu.


Moja przygoda z blogowaniem rozpoczęła się kilka lat temu. Odkąd pamiętam uwielbiałam czytać i pisać. W tych obszarach byłam bardzo kreatywna, dlatego wybór studiów był dla mnie oczywisty - dziennikarstwo. Po studiach nie pracuje  w zawodzie, gdyż los miał dla mnie inny scenariusz. Nie przeszkodziło mi to jednak w realizowaniu swoich pasji w postaci prowadzenia bloga. Jest to miejsce w którym dziele się swoimi przemyśleniami, recenzjami, fotografiami. I na tym ostatnim punkcie chciałabym się zatrzymać na nieco dłużej. 

Fotografią zajmuję się hobbistycznie. Lubię uwieczniać piękne chwilę, ale także w estetyczny sposób pokazywać otaczający mnie świat. Zdecydowana większość zdjęć na moim blogu jest mojego autorstwa. Powstają niekiedy w "bólach", ale efekt jest tego wart. Najpierw obmyślam koncepcję, zatem następuję czas realizacji, co wiąże się z artystycznym bałaganem, ale czego nie robi się dla efektownego zdjęcia? ;)

Uważam, że połową sukcesu, jeżeli chodzi o udane zdjęcie, są dodatki. Do takowych zalicza się mnóstwo elementów: kwiaty, tekstury, światło. Ale najważniejszym z nich jest tło. Sporą różnorodność tematyczną i kolorystyczną można znaleźć np. na stronie bingoland.pl. Nieco się rozejrzałam i przychodzę do Was z polecajką kilku wartych uwagi.

Na pierwszy rzut bardzo klasyczne i jasne tło marmurowe. Może służyć jako podstawa do zdjęć przedmiotów lub jedzenia. Idealnie współgra z kolorami zarówno jasnymi jak i ciemnymi. Można zdecydować się na odpowiedni dla Was rozmiar 60x90 lub 70x100, również w wersji długiej.

 
O ile pierwsza opcja była bardzo uniwersalna, to druga jest ukierunkowana w stronę bardziej określonej tematycznie sesji. Obraz pralni utrzymanej w wiejskim klimacie sprawdzi się przy sesji rockowej w stylu country. Malucha z pewnością zainteresują obrazki i zabawa będzie przednia, a efekt końcowy myślę, że bardzo zadowalający.

 
 Ostatnią moją propozycją jest tło w stylu floral art. Przepiękny kobaltowy kolor kojarzy mi się z sesjami portretowymi, kobiecymi i ciążowymi. Genialnie na tym tle wygląda modelka w przepięknej długiej sukience. Jak dla mnie jest to kwintesencja piękna i kobiecości.

Przedstawione powyżej propozycję pochodzą ze sklepu bingoland.pl.

A Wy lubicie fotografować, czy raczej być po tej drugiej stronie aparatu?

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz.