5/24/2022 01:49:00 PM

Taxi coraz popularnieszym środkiem transportu?

 Jeżeli jesteście w gronie szczęśliwych posiadaczy prawa jazdy i własnego samochodu to serdecznie Wam gratuluje. Ja póki co mam tylko samochód i własnego kierowcę. Prawo jazdy jest na ostatniej prostej, ale w moim przypadku nie jest to łatwa i szybka przeprawa. A mój  prywatny kierowca (narzeczony) jest w tygodniu w trasie i nie mam możliwości wozić  mnie wtedy, kiedy tego potrzebuje. Ratuje się więc taksówkami. 

(źródło obrazu: internet)

W moim mieście tego rodzaju usługi przewozowe ofiaruje kilkanaście firm. Co może nam zaproponować jedna z nich? Pod łupę weźmy np. taxi-walbrzych.pl

Podstawową działalnością są oczywiście przewozy osobowe z punktu A w punkt B. Firma zadba o nasz komfort podczas jazdy. Ja np. jestem typem gaduły, więc za każdym razem zagaduje kierowcę. Zdarzało się, że Pan kierujący mnie przegadał, co jest dość trudnym wyczynem;D Odpowiednia temperatura (zwłaszcza latem), delikatna muzyka lub jej brak. To wszystko bez wątpienia składa się na komfort naszego przejazdu. 

Nie tylko osobiście korzystamy z przejazdów taksówką, lecz coraz częściej wynajmujemy przewozy na przyjęcia typu chociażby ślub, czy imprezy firmowe. Takim uroczystościom zazwyczaj towarzyszy alkohol i nawet kierowcom należy się chwila relaksu. Dlatego też po takiej balandze chętnie wcielają się w rolę pasażera.

Zdarzają się losowe sytuację, w których potrzebujemy czegoś, czego nie jesteśmy w stanie kupić bo np. jesteśmy uziemieni w domu. Zamówiona taksówka w takim przypadku zakupi i dostarczy nam do domu wszystkie niezbędne produkty bądź przedmioty. Jest to niezwykłe ułatwienie dla samotnych matek, starszych osób, lub np. kogoś, ktoś nagle zachorował i nie czuje się na siłach udać się po podstawowe zakupy.

Taksówka jako pomoc drogowa? Czemu nie. Kierowca taksówki może dowieźć nam paliwo, pomóc w odpaleniu lub w wykonaniu drobnych napraw. W trudnych przypadkach odholuje nasze auto do najbliższego warsztatu.

Zalet korzystania z taksówek jest sporo. Niemal każda firma posiada własną stronę i aplikację w której użytkownik może często skorzystać z rabatów, bonusów i bezproblemowo zamówi taksówkę w dowolny punkt.  Nie wyobrażam sobie dzisiejszego świata bez taksówek. 

A Wy co na ten temat sądzicie? Lubicie kierować, czy być w roli pasażera?













1 komentarz:

Dziękuję za komentarz.