7/26/2020 12:00:00 PM

Pomysły na prezent dla noworodka, czyli z czym się udac na pierwszą wizytę do maluszka?

Jako że coraz więcej moich koleżanki zostaje mamusiami to postanowiłam zrobić małe rozeznanie w kwestii tego, co można podarować podczas pierwszych odwiedzin po narodzinach. Od zawsze byłam osobą kreatywną i w kwestii każdego prezentu staram się nie iść na tzw. łatwiznę, tylko wykombinować coś przydatnego, sprawdzonego, no i jednocześnie czymś zaskoczyć solenizanta ;) W przypadku maluszków tu trzeba zejść trochę na ziemię i pójść w prezenty sprawdzone i przede wszystkim przydatne. Najlepiej zapytać się świeżo upieczonej mamy co na daną chwile jest potrzebne? Często jest tak, że kupujemy smoczki, śpioszki i pampersy. A gdy już przychodzimy w odwiedziny, to się nagle okazuje, że smoczków dzidzia nie lubi, śpioszki są za małe, a na dane pampersy maluch ma uczulenie i wtedy jesteśmy w kropce...

Ja jestem zwolenniczką tego, by się zapytać o konkretne potrzeby, ale i za tym, by zainwestować w coś naprawdę przydatnego. Może to być coś, co przyda się maluszkowi nawet za jakieś parę miesięcy. Jeżeli nie jest to jedzenie, ani ubranie to może poleżeć i poczekać na swoją kolej. Zatem przedstawiam Wam moje trzy propozycje, które wydają się być strzałem w dziesiątkę. Wszystkie znalazłam na stronie 3kiwi.pl na której jest naprawdę ogromny wybór nie tylko rzeczy dla dziecka, ale także dla świeżo upieczonej mamy, elementy wyposażenia pokoi dziecięcych i wiele innych przydatnych przedmiotów.

Kinderkraft/Smartplay/Edukacyjna mata interaktywna z piłeczkami

Już od pierwszych dni dziecka taka mata pomoże zapewnić mu prawidłowy rozwój i dobrą zabawę. Składa się z 6 ścianek, które utrzymują malucha w bezpiecznej przestrzeni.  Wyposażona została w 27 elementów, które są różnorodne. Znajdziemy tu m.in. piłeczki i różne zabawki, które są wielokolorowe. Zaprojektowane zostały tak, aby przeciągnąć dziecięcą uwagę. Sama konstrukcja jest dość lekka i wykonana z wysokogatunkowego poliestru. Jej wymiary to: 96x102,5x57 cm, więc zmieści się niemal w każdej przestrzeni. Produkt oczywiście był testowany i posiada certyfikat zgodny z europejskimi standardami bezpieczeństwa. 
Uważam, że taka mata przyda się każdemu maluszkowi. Podczas gdy dziecko będzie na niej leżało i podziwiało otaczający go kolorowy świat, mama będzie miała chwilę czasu na ogarnięcie zaległych spraw. Kolory i kształty wspomogą maluszka w jego prawidłowym rozwoju. Koszt takiej przyjemności to 169 zł.

Shnuggle/Wishy/ Zabawka do kąpieli gwiazda
 

Ta gwiazda z pozoru jest zwyczajną zabawką, jednak dzięki swojej unikalnej strukturze także ma za zadanie dostarczać maluchowi sensorycznej stymulacji. 


Zabawka składa się z trzech elementów, które proces kąpieli maluszka zamienią w świetną zabawę. Konkretne części służą do nabierania wody, polewania i wytwarzania mżawki. Gwiazda jest niewielkich rozmiarów i świeci się podczas unoszenia się na wodzie. Dzięki temu maluch ćwiczy swój wzrok. Podczas dotyku natomiast pracują zmysły sensoryczne. Działa dzięki baterii, która jest ukryta, więc małe rączki nie mają do niej dostępu. Jest ona wymienna, a sam materiał gwiazdki możemy także prać. Koszt takiej zabawki, która umili kąpiel naszemu maleństwu to 49 zł.

Szumisie/ Rodzina Lulusiów/Szumiś Simon / Mechanizm czujnik snu/ Niebieski

Mojej najbliższej przyjaciółce po urodzeniu synka podarowałam właśnie misia szumisia i z tego, co wiem, była to najlepsza inwestycja. Na czym polega działanie takiego pluszaka? Otóż emituje on szum o określonej częstotliwości i natężeniu, aby wpływać na odpowiedni poziom relaksacji maluszka ułatwiając mu wchodzenie w fazę snu. Te z wbudowanym czujnikiem automatycznie wyciszają emitowane dźwięki bądź utrzymują odpowiedni ich poziom, a wszystko wedle potrzeb maluszka. Te szumisie są produkowane w całości w Polsce i mają odpowiednie atesty gwarantujące bezpieczeństwo dziecko. Wymiary to 13x24 cm. Działa dzięki wymiennym bateriom typu AAA. Koszt takiej zabawki waha się od ok. 100 zł, do nawet 300 zł. Wszystko zależy od wymiarów i określonych wbudowanych funkcji. 
Oto moje top 3, na które myślę że warto się zdecydować podczas odwiedzin u maluszka i świeżo upieczonej mamy.  Wszystkie są przede wszystkim bezpieczne, posiadające odpowiednie atesty i wpływające pozytywnie na odpowiedni rozwój dziecka. Jeżeli chodzi o koszt to wszystko zależy od tego, ile chcecie wydać. Może to być 50 zł, a może i 300 zł. W przypadku droższych prezentów fajną opcją jest możliwość zrzutki kilku osób. Wtenczas koszta będą mniejsze, a maluch będzie miał jedną, ale porządną rzecz. Przypominam, że wszystkie przedstawione produkty znalazłam na stronie 3kiwi.pl.



1 komentarz:

  1. Ja mojej chrześniaczce kupiłam misia szumisia. W sierpniu młoda kończy roczek i chcę jej kupić buty z https://butymodne.pl/botki-dla-dzieci-c148137.html oraz jakąś drewnianą zabawkę :) Mam nadzieję, że prezenty jej się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.