7/24/2020 04:32:00 AM

Nowości od Bielenda w sferze pielęgnacji i ich oddziaływanie na skórę.

Hej kochani!
Dziś postanowiłam przyjść do Was z postem kosmetycznym. Wiem, że ostatnio na blogu nie ma mnie tyle, ile bym chciała, ale staram się jak mogę by to naprawić. Postanowiłam podzielić się z Wami częścią mojej pielęgnacji z którą ostatnio bardzo się polubiłam. Kilka produktów marki Bielenda zakupiłam jakiś czas temu  na promocji w Rossmanie i mam już opinię na ich temat którą chciałabym się dziś z Wami podzielić. 


Wszystkie produkty służą do pielęgnacji naszej cery. Na tamtą chwilę właśnie tego typu kosmetyków potrzebowałam, zatem mój wybór był dość oczywisty. Skusiłam się na dwa produkty z serii Botanical Clays, a mianowicie: Płyn micelarny z glinką zieloną oraz Pastę do mycia twarzy z glinką zieloną. Zainteresowała mnie ta seria przede wszystkim dlatego, iż jest ona wegańska, odpowiednia dla wegan i wegetarian. I choć nie należę do tego grona, to nic nie stało na przeszkodzie, by spróbować coś, co jest stworzone z myślą o otaczającym nas środowisku.





Zacznijmy od podstawowego oczyszczania cery, czyli demakijażu.
Pamiętajmy, że nawet jeżeli nie mamy jako takiego "makijażu" to nasza cera mimo wszystko jest zanieczyszczona i zanim  przejdziemy do pielęgnacji zależy zacząć od podstaw. Ten płyn jest dwufazowy, chociaż na zdjęciu tego nie widać.  Odpowiedni jest do cery mieszanej i tłustej dlatego że jego skład opiera się na zielonej glince. A jak wiadomo ten składnik jest bardzo wskazany właścicielkom tego typu cery. Zamknięcie ma typu press, co znacznie ułatwia użytkowanie. Nanosimy preparat na wacik i nieskomplikowanymi ruchami oczyszczamy naszą twarz. Ja zaczynam od oczu i następnie resztę. Przed użyciem należy wstrząsnąć buteleczkę, aby dwie fazy miały możliwość się zmieszać. Ten płyn jest wzbogacony także w czysty sok z aloesu. Czyli mamy świetne oczyszczenie dzięki glince, a dodatkowo detoks i nawilżenie skóry.




Po procesie demakijażu ja zazwyczaj przechodzę do kolejnego etapu, którym jest dogłębne oczyszczenie skóry. Pastę do mycia miałam okazje spróbować po raz pierwszy. Zazwyczaj korzystałam z żeli, lub pianek. Ma ona średnio gęstą konsystencję i już dwie pompki wystarczają aby dokładnie umyć całą buźkę. Jak i w przypadku płynu micelarnego tu także główne skrzypce gra zielona glinka i sok z aloesu.Warto pamiętać, że glinka działa także antybakteryjnie, więc korzystnie będzie wpływać na wszelkie zmiany skórne je wysuszając i neutralizując. Zaleca się stosowanie pasty rano i wieczorem, ale ja osobiście uwielbiam ją podczas wieczornej rutyny. Z rana wolę nieco lżejsze formuły.




Czas na trzeci produkt jakim jest Fresh Juice peeling gruboziarnisty do twarzy. Uwielbiam tego typu elementy pielęgnacji, chociaż nie stosuje się ich na co dzień. Ten peeling jest gruboziarnisty, wiec dla mojej cery idealny. Drobinki są na tyle duże, by dokładnie wnikać w pory i je oczyszczać, lecz jednocześnie są dość delikatne. Uważam jednak, iż osoby z wrażliwą cerą mogą mieć uczucie podrażnienia. Jest to tylko moja opinia, gdyż producent na opakowaniu zaznacza, że jest to produkt odpowiedni dla cer mieszanych, tłustych i wrażliwych. Także mogę się mylić ;) Uwielbiam ten peeling, gdyż jest bardzo odświeżający, a to za sprawą zawartej w składzie bioaktywnej wody cytrusowej i soku z limonki. Pachnie zatem obłędnie. Zawiera także kwas salicylowy, który działa detoksykująco na skórę.


To już wszystkie produkty pielęgnacyjne o których chciałam Wam dziś napisać. Są w przystępnej cenie i naprawdę oddziałują bardzo pozytywnie na skórę. Więc z czystym sumieniem mogę Wam je polecić. 

Ostatnio oprócz pielęgnacji miałam okazję wymienić swój stary telefon na nowy model. Skusiłam się na Xiaomi Redmi Note 8T i wreszcie mam sprzęt, który się szybko nie rozładowuje i ma bardzo dobry aparat, więc zdjęć mogę robić coraz więcej. Od razu po zakupie zaczęłam myśleć o zabezpieczeniu go przed uszkodzeniem, a więc szukałam szkła hartowanego i etui. Na rynku jest tego ogrom, ale znalazłam stronę PANCERNIK, na której jest bardzo szeroki wybór akcesoriów, etui i wszelkich niezbędnych dodatków do wielu smartfonów. Więc także mogę Wam śmiało polecić. Ceny są przystępne, bardzo szeroki wybór w którym naprawdę znajdziecie wszelkie niezbędne elementy aby chronić swój telefon.

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz.