10/22/2019 10:39:00 AM

Reklama dźwignią handlu. W co zainwestować, aby dobrze się zareklamować?

Jak już pewnie wiecie (bo jeżeli mnie tu odwiedzacie to wiecie) jestem po studiach dziennikarskich. Na zajęciach poruszaliśmy wiele zagadnień związanych z social media, a także reklamą. Miały one pobudzić naszą wyobraźnie i zmysły artystyczne, aby pozyskać jak najlepszy efekt. Reklama jest bardzo obszernym zagadnieniem. Poruszałam już tą tematykę na blogu i zapewne nie raz jeszcze do niej powrócę. Żyjąc w XXI wieku jesteśmy społeczeństwem konsumpcyjnym. Wraz z rozwojem wzrasta zapotrzebowanie na rożnego rodzaju towary i usługi. Co za tym idzie? Rozwój handlu i wysyp niezliczonej ilości firm, które są nam w stanie ofiarować wiele. Na rynku jednak utrzymują się Ci, którzy potrafią umiejętnie się "sprzedać" odbiorcy. To właśnie poprzez reklamę przyciągają do siebie odbiorcę i sprawiają, że to właśnie do nich klient powraca.

Aby umieć się właściwie zaprezentować potrzebne są odpowiednie ku temu narzędzia. Dziś przedstawię kilka, które moim zdaniem są dość skuteczne i po prostu działają.

 
Coraz większą popularnością cieszą się te, które wykonane są z dibondu. Jest to kompozyt polietylenowo-aluminiowy, który umożliwia wykonanie elementów o dowolnym kształcie. Ten materiał charakteryzuje się przede wszystkim trwałością. Odpowiednio urządzone pod kątem oświetlenia i ostrości potrafią być widoczne nawet w kiepskich warunkach.  Tego typu reklamy najlepiej wyglądają na zewnątrz. Odpowiedni rozmiar oraz oświetlenie bezsprzecznie przyciąga wzrok potencjonalnego klienta. Jeżeli projekt takiego kasetonu będzie przemyślany, to z pewnością zostanie on w pamięci odbiorcy i będzie on kojarzyć dane miejsce lub firmę.
 
  • Stojaki na ulotki
 
Nie od dziś wiadomo, że jednym z najpopularniejszych sposobów na reklamę są ulotki. Warto tu przemyśleć odpowiednią szatę graficzną i treść, która ma trafić do odbiorcy. Ulotka powinna być ciekawa, ale przede wszystkim treściwa. Jest to tańszy sposób na reklamę, gdyż za mniejsze pieniądze możemy dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców. Warto jednak pamiętać, że dobra ulotka to nie wszystko. Ważnym aspektem jest jej rozpowszechnienie. Tu świetnym rozwiązaniem są specjalne stojaki na ulotki. Ulokowane w odpowiednim miejscu z pewnością przyniosą skutek zamierzony - odpowiednią reklamę.

  • Ekspozytory
Nic tak nie działa na klienta jak możliwość wypróbowania danego produktu przed jego zakupem. W przypadku chociażby materiałów służących do wyposażenia wnętrz ważną rolę odgrywają próbki materiału. Powiedzmy, że chcemy kupić rolety na okno. Oprócz cech ogólnych, takich jak wymiary i właściwości dużą rolę odgrywa tez materiał i jego kolor. Do reklamy tego typu produktów świetnie nadają się ekspozytory. Dzięki wyeksponowaniu określonych kolorów i materiałów klient ma możliwość przyjrzeć się bliżej ofercie i dokonać odpowiedniego wyboru. A sam ekspozytor możemy oznakować logo producenta, co zwiększy szanse zapamiętania przez klienta właśnie naszej oferty.

Wszystkie propozycje ze zdjęć pochodzą ze strony www.veraco.pl

17 komentarzy:

  1. Warto być widocznym i w realu i w internecie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś bez dobrej reklamy ani rusz ;) najlepiej jak są dobrze oświetlone to jeszcze lepiej przyciąga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre propozycje, ja jednak reklamuje swoją działalność w necie, oraz rozsyłam wizytówki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Reklama to podstawa niemal w każdej dziedzinie. Bez tego ciężko stać się rozpoznawalnym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez odpowiedniej reklamy nie dotrze się do odbiorców, nawet jeśli ma się w swojej ofercie nawspanialszy i najbardziej niesamowity produkt - także na pewno warto w nią zainwestować.

    OdpowiedzUsuń
  6. To racja -stojaki z ofertą firmy i namiarwm oraz ekspozytory to podstawa. U nas w firmie ina są plus realne, namacalne powiedzmy "próbki". Kwestia branży. U mnie kwestia wzrokowa i prezentacja firmy już przy wejsciu jest ważna, to jak wizytówka, którą chłonę i sobie wyobrażam w sekundy. W dzisiejszych czasach to bardzo ważne. Inaczej dana marka nie trafi do klientów

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zastanawiam się w jaki sposób najlepiej reklamować sklep internetowy. Czy ktoś z was może mi powiedzieć czy informacje zawarte w tym artykule https://portalswiebodzin.pl/3-narzedzia-ktore-warto-wykorzystywac-od-poczatku-dzialalnosci-firmy/ są warte uwagi? Jak dla mnie wydają się być na prawdę interesujące, a co wy o tym sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Treściwy artykuł. Dużo przydatnych wskazówek i informacji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat ja jestem zdania, że także warto jest wiedzieć jakich działań używać, aby nasza reklama była efektywna. Na pewno warto zapoznać się z kwestią marketing automation https://push-ad.com/blog/marketing-automation-co-to-jest/ gdyż jest to świetna sprawa w każdym biznesie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Trudno się z tobą nie zgodzić, ale ja bym chciała powiedzieć, że promowanie biznesu z taką https://feb.net.pl/ agencją jest zdecydowanie trafniejsze. Oni wybierają wyłącznie takie rozwiązania, które mają wzięcie. Czyli nie pakują Was w byle co.

    OdpowiedzUsuń
  12. W dzisiejszych czasach bardzo fajnie działa reklama internetowa i właśnie wiele biznesów się tam przeniosło. Dlatego jak czytałam co to jest SEO http://www.biuroprasowe.pl/artykuly/718/co-to-jest-seo to zrozumiałam, że pozycjonowanie stron jest bardzo fajną sprawą.

    OdpowiedzUsuń
  13. To zrozumiałe, że reklama jest dźwignią handlu. Dlatego zależy mi aby podjąć współpracę z firmą Exposite Polska. Widziałam ich rozwiązania promocyjne, jakie stworzyli dla znajomej. Naprawdę zwiększyła się liczba jej klientów. A wystarczyło zrobić profesjonalny remodeling salonu kosmetycznego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Reklama w mediach społecznościowych to bardzo dobry pomysł

    OdpowiedzUsuń
  15. Warto stosować różne metody reklamowania swojej działalności.

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepszą inwestycją jest obecnie pozycjonowanie które przynosi wiele korzyści.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.