10/05/2019 03:46:00 AM

Olśniewająca czystość i blask Twoich naczyń z kapsułkami Finish Quantum Ultimate

Witajcie! Październik rozpoczniemy podsumowaniem projektu w którym miałam przyjemność brać udział. Dzięki platformie trnd.pl miałam możliwość testować nowość na rynku, którą jest Finish Quantum Ultimate. Polecam Wam także się tam zarejestrować i próbować swoich sił. Pojawia się tam sporo projektów, które z pewnością zainteresują każdego.


Do testów otrzymałam pełnowymiarowe opakowanie, które zawierało 32 szt. kapsułek do zmywarki Finish Quantum Ultimate. Platforma trnd dba w swoich projektach nie tylko o to, by osoby wybrane do testów miały okazje poznać produkt, lecz także o to, by kilka osób z ich otoczenia także miało takową możliwość. Dlatego też w paczce znalazłam dodatkowo dwa opakowania zawierające po 10 szt. kapsułek. Podzieliłam się nimi z moją rodziną i przyjaciółmi.


Kapsułka Finish Quantum Ultimate to 3 oddzielne komory:

Biała - ma za zdanie wyczyszczenie naszych naczyń od zabrudzeń.
Żółta - odtłuszcza i sprawia, że nasze naczynia są czyste.
Czerwień - pełni funkcję nabłyszczania.


Każda kapsułka zapakowana jest w folię. Podczas użytkowania nie musimy jej zdejmować. Jest ona na tyle cienka, że bez problemowo rozpuszcza się nawet w najkrótszym cyklu zmywarkowym.  Jedna kapsułka to jedno mycie naczyń. Pomimo to, iż kapsułka ma w sobie wszystkie potrzebne składniki warto pamiętać, że należy raz na jakiś czas uzupełniać komorę solą. Odrobinę nabłyszczacza też nie zaszkodzi dodać, aby móc cieszyć się blaskiem i czystością jeszcze dłużej.


Przyznam się szczerze, że produkty marki Finisz znam nie od dziś. Jeżeli chodzi o chemie do zmywarki to właśnie po tą markę sięgam od lat. Byłam bardzo ciekawa tej ulepszonej formuły i rzeczywiście się nie zawiodłam. Kapsułki w pełni się rozpuszczają w każdym cyklu, czy to w tym standardowym, czy też najkrótszym. Naczynia są czyste i błyszczące. Kapsułka dobrze sobie radzi nawet z zaschniętym brudem. Świetnie domywa także osad od herbaty z kubków i filiżanek. Jestem pozytywnie zaskoczona działaniem Finish Quantum Ultimate i wiem, że moi najbliżsi, którzy testowali produkt razem ze mną są tego samego zdania.

#WybieramFinish #WybieramBlask #FinishQuantum


A skoro już jesteśmy w tematyce kuchennej, to co myślicie o materiale, który coraz częściej używany jest nie tylko w kuchniach, ale także salonach, sypialniach i innych pomieszczeniach. Mam na myśli oczywiście beton architektoniczny. Płyty i panele 3D znajdują szerokie zastosowanie nie tylko jako element dekoracyjny, ale także tworzą całościowe aranżacje. Naturalny wysokiej jakości materiał wykończeniowy nadaje wnętrzu charakteru i niepowtarzalności.


8 komentarzy:

  1. Też sprawdzałam te kapsułki i uważam, że są świetne :) lepszych dotąd nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. W Szwecji jeszcze ich nie widziałam. Muszę się przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo zadowolona z tych kapsułek :) świetnie domywają naczynia, nawet jeśli zmywarkę puszcza się po dwóch-trzech dniach

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi to się marzy zmywarka 😍 za każdym razem łudzę się, że znajdę ją pod choinką, tudzież na urodziny i nic. Nic. A jak już bym miała, to bankowo bym kupiła kapsułki Finish. Póki co nie tylko cieszy się ta marka dobrą opinią, ale jako pierwsza w kwestii chemii do zmywarek jest mi najbardziej znana. Ten błysk na talerzach - jest różnica 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy artykuł i fajne pomysły

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe informacje i fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry jest ten produkt, naczynia czyste jak talala ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.