10/27/2019 08:21:00 AM

Biżuteria jako nieodłączny element kobiecej stylizacji

By czuć się pewnie i kobieco należy przede wszystkim najpierw pokochać siebie. Świadomość własnej wartości potrafi bardzo wpłynąć na to, jak wyglądamy. Wraz z wiekiem zmieniamy się, dojrzewamy i zaczynamy patrzeć na siebie z zupełnie innej perspektywy. Próbujemy odnaleźć własny styl, dlatego nie ustajemy w poszukiwaniach elementów, które nam go zapewnią. Odpowiednia fryzura, makijaż i ubrania tworzą nas samych. Jednak są detale, dzięki którym potrafimy się wyróżnić z tłumów i wyrazić siebie. Tego typu  dodatkiem jest biżuteria. Złoto i srebro bez wątpienia przypadnie do gustu każdej "sroczce". Ceny takich dodatków sięgają nawet do kilku tysięcy złotych. Co zrobić jeżeli nie mamy takich środków, a wciąż chciałybyśmy się poczuć wyjątkowo? Alternatywą drogich butików znanych marek jest hurtownia sztucznej biżuterii w której znajdziemy to, czego nam trzeba. Przygotowałam kilka propozycji, które mi bardzo przypadły do gustu. Być może i Wy znajdziecie coś dla siebie.


Zacznijmy od naszyjników. Uwielbiam ubrania z dekoltem, dzięki czemu mogę bez trudu wyeksponować tego rodzaju dodatki. Za oknem mamy piękną jesień, a więc motyw liści jest jak najbardziej wskazany. Jeżeli chodzi o kolor to jest to kwestia naszych indywidualnych preferencji. Ja postawiłam na odcień złota. Naszyjnik jest zrobiony z metali antyalergicznego. Długość łańcuszka to ok. 38 cm, a samego listka 6,5 cm. Mamy tu delikatne zdobienie z wykorzystaniem cyrkonii. Pięknie się prezentuje i będzie świetnym dodatkiem do swetrów, czy sukienek. 

Drugim dodatkiem można pięknie dopełnić nasz makijaż, czy fryzurę. Odpowiednio dobrane kolczyki potrafią przyciągnąć uwagę. Wybrałam delikatne stylizowane serca. Uważam, że jest to całkiem uniwersalny kształt, który można ubierać na każdą okazję, nie tylko na rocznice czy Walentynki.  Motyw miłosny w biżuterii zawsze mi się podobał. Kolczyki są wykonane z oksydowanego metalu antyalergicznego i żywicy syntetycznej. Kolor postarzałego srebra jest bardzo oryginalny, a szaroniebieskie oczko przepięknie się wyróżni na jego tle. Jest to dodatek o wymiarach 2 x 1,5 cm, który obroni się w każdej stylizacji.


Nie tylko  od święta, ale i na co dzień kocham urozmaicać swoje stylizacje bransoletkami. Od jakiegoś czasu zauroczyłam się celebrytkami, natomiast najwięcej w swojej kolekcji mam takich, które składają się z kilku elementów. Tego typu biżuteria jest przede wszystkim dosyć widocznym elementem stylizacji. Podoba mi się połączenie kilku wzorów, kolorów i faktur. Imitacja wielu rodzai kamienia, różne kształty, a także zawieszka w kolorze złota od razu przyciągnęła moją uwagę. Jeżeli posiadamy w swojej kolekcji kilka mniejszych i delikatniejszych bransoletek, to poprzez ich łączenie ze sobą uzyskamy niepowtarzalny element stylizacji, dzięki któremu z pewnością poczujemy się wyjątkowo zarówno w dżinsach i koszulce jak i w eleganckiej kreacji.

Przedstawioną biżuterię możecie znaleźć na stronie www.yvon.pl.

Koniecznie dajcie znać w komentarzach co sądzicie o sztucznej biżuterii. A także podzielcie się informacją które dodatki wolicie bardziej łańcuszki, kolczyki, czy bransoletki?

34 komentarze:

  1. To prawda, że wraz z wiekiem człowiek się zmienia i nie szuka w sobie wad. Przynajmniej ja to po sobie widzę. Jako sroczka uwielbiam biżuterię. Te małe, drobne elementy potrafią być tą wisienką na torcie w całej sytuacji. Piękne są te Twoje propozycje. A zwłaszcza ten naszyjnik z listkiem. Bardzo mi się ten motyw w tym roku podoba. I nie mam nic przeciwko tego typu biżuterii. Ja zaś najbardzjej lubię naszyjniki. Kolczyki muszę nosić srebrne lub złote. Moje uszy innych nie akceptują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja stawiam na minimalizm, jeśli chodzi o biżuterię. :) Od 10 lat noszę jeden łańcuszek na szyi i w zupełności mi on wystarcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możemy sobie przybić piątkę! Ja noszę tylko bransoletkę ze sklepu https://e-kaydo.pl/pl/c/Zawieszki/89, do której doczepiam zawieszki do Pandory.

      Usuń
  3. Najbardziej lubię minimalistyczną biżuterię, choć u mnie to jest taka skrajność - albo coś ciężkiego w stylu obroża, łańcuchy, albo totalny minimalizm i delikatny wisiorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie dodatki i sama mam sporo kolczyków, bransoletek,ale łańcuszek tylko jeden ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie biżuteria to podstawa każdego stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba mamy podobny gust odnośnie biżuterii, bo bardzo mi się podoba wszystko, co wybrałaś. Biżuterię noszę na co dzień i mam jej niezliczoną ilość.

    OdpowiedzUsuń
  7. Biżuteria to bardzo istotny dodatek w codziennej stylizacji. To taka kropka nad "I".

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem fanką biżuterii i chociaż mam jej w domu wiele, to rzadko ją noszę. Chyba mam po prostu takie hobby - zbieranie jej. Podobają mi się Twoje propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie bransoletki jak na załączonym zdjęciu! Chętnie zaopatrzylabym się w nowy asortyment :D

    OdpowiedzUsuń
  10. biżuteria to ważny dodatek w każdej stylizacji! uwielbiam tego typu dopełniacze

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam delikatne wisiorki i długie kolczyki. Mam na różne okazje.

    OdpowiedzUsuń
  12. W pełni się zgadzam, że biżuteria jest nieodłącznym elementem kobiecych stylizacji. Wybór jest oczywiście kwestią gustu. Mnie jakiś czas temu urzekła srebrna biżuteria z kamieniami szlachetnymi. Na https://www.pranashop.pl/pol_m_Komplety-bizuterii-303.html różne komplety biżuterii można wybrać, bardzo różne. Zależy co się komu podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama się czuję bez biżuterii jak nie do końca ubrana. Nie wyjdę z domu. A najlepiej jeszcze jak udaje się dopasować cały komplet https://www.pakamera.pl/bizuteria-komplety-0-1832.htm i mam pewność, że wszystko się ze sobą zgrywa. Biżuterii nigdy pod dostatkiem, wcale nie musi być zaraz złota czy srebrna, ze stali chirurgicznej na przykład jest coraz bardziej popularna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie biżuteria jest bardzo ważna, dopełnia moje stylizacje. Dlatego w swojej gablotce mam wersje "sztuczne" oraz te z na prawdę wysokiej jakości tworzywa. Dziękuję za ten artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uważam, że biżuteria powinna być dopełnieniem każdej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również wychodzę z założenia, że biżuteria jest świetnym dodatkiem do każdej stylizacji - dlatego nie może jej zabraknąć. Ostatnio udało mi się kupić piekne Kolczyki w sklepie online. Na żywo wyglądają jeszcze lepiej, niż na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nieodłącznym elementem każdej stylizacji są również oczywiście też buty. Najczęściej buty dla siebie i dla dzieciaków kupuję na stronie https://butymodne.pl/kapcie-dzieciece-dla-dzieci-c25955.html Zawsze tam można znaleźć coś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe inspiracje! Ja zdecydowanie jestem wierną fanką biżuterii złotej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Biżuteria to bardzo ważny dodatek, który stanowi dopełnienie stylizacji. Nie tylko dodaje elegancji, ale także jest dobrym sposobem na wyrażenie siebie i swojego stylu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się, biżuteria to coś bardzo ważnego w kreacji każdej kobiety. Tym bardziej jeśli interesuje was niepowtarzalna i autorska biżuteria, polecam wam zajrzeć tutaj https://www.pakamera.pl . W tym sklepie na pewno znajdziecie coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  23. Osobiście uwielbiam każdy rodzaj biżuterii, ostatnio jednak najczęściej stawiam na naszyjnik z muszelek, idealnie sprawdza się w sezonie letnim.

    OdpowiedzUsuń
  24. Biżuteria to dopełnienie każdej stylizacji. Dzięki niej każda kobieta czuję się pięknie i wyjątkowo.
    https://www.jubilersezam.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze przed zakupami w Internecie czytam od kogo kupuję. Nie zdarzyło mi się jeszcze dokonać zakupu w sklepie internetowym, o którym nie dowiedziałabym się czegoś więcej: kto tworzy ten sklep, jaką ma historię i wartości. Ciekawi mnie jaka jest historia danego sklepu, a każda historia jest inna. Tutaj mnie zainspirowałą biżuteria https://www.pakamera.pl/ .

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam biżuterię, szczególnie taką minimalistyczną

    OdpowiedzUsuń
  27. Moim zdaniem warto zajrzeć na stronę https://e-kaydo.pl/pl/c/Zawieszki/89 sama ostatnio kupiłam tam fajne zawieszki do Pandory. Cena tez była przyzwoita i doskonale sprawdzają się jako uzupełnienie stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten wpis dał mi wiele do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawa i oryginalna biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeśli chodzi o niższe ceny to tania biżuteria damska jest dostępna online. Jedną z takich możliwości jest szukanie ofert w sklepie Jubiler Prestiż, który posiada biżuterię dla klientek poszukujących przepięknych i ekonomicznych elementów taniej biżuterii damskiej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.