8/14/2019 02:55:00 PM

Kamienie szlachetne w pierścionkach zaręczynowych. Kilka propozycji na które warto zwrócić uwagę.

W życiu każdej kobiety (no prawie każdej) przychodzi taki moment, w którym jej partner klęka na jedno kolano i zadaje to najważniejsze pytanie: Wyjdziesz za mnie? Zostaniesz moją żoną? W takim momencie liczy się każdy szczegół. Należy zadbać o odpowiedni nastrój. Tworzyć go mogą piękne widoki natury, relaksująca muzyka w tle, świece, płatki róż. Najważniejsze oczywiście są słowa, które nasz ukochany wypowiada.
Wyrazem jego miłości jest także pierścionek, który ofiaruj swojej wybrance. Wybór mamy dość szeroki. Materiał, fason, rozmiar, rodzaj kamienia - te kwestie warto wziąć pod uwagę przed zakupem. Najczęściej na pierścionki zaręczynowe wybiera się te, wykonane ze złota. Obecnie na topie jest białe polerowane złoto. Często spotyka się je także w pierścionkach ślubnych. Decyzje dotyczące odpowiedniego rozmiaru i fasonu zależy od wcześniejszej obserwacji przyszłej narzeczonej. Pierścionki, które nosi mogą posłużyć do określenia odpowiedniego rozmiaru. Jeżeli na co dzień decyduje się na delikatną biżuterię to warto postawić na elegancką i nieprzesadzoną klasykę. Jeżeli ukochana lubi błyszczeć i wyróżniać się w tłumie to warto postawić na oryginalne i odważne kształty.
Ten szczególny charakter każdemu pierścionku zaręczynowemu nadają kamienie, które je zdobią. Przyjrzyjmy się kilku z nich nieco bliżej.
  • Pierścionek z perłą
Jest to kamień szlachetny, który pełni funkcję uniwersalną. Będzie pasował nie tylko młodej dziewczynie lecz także dojrzałej kobiecie.  Perła symbolizuje szczerość, mądrość i niewinność. Najczęściej wybieranym kolorem jest biel, ale można także zdecydować się na krem, brzoskwinie, róż, a nawet fiolet. Ten kamień z pewnością podkreśli delikatność każdej kobiety.
  • Pierścionek z ametystem
 Z greckiego améthystos oznacza człowieka trzeźwego. Będzie pasować dla kobiety zabieganej, ciągle pracującej i borykającej się ze stresem. Ametyst uwalnia od negatywnych myśli i przynosi spokój. Jeżeli wybranka jest brunetką o jasnej cerze jej urodę podkreśli fioletowy odcień kamienia.

Jest to minerał pochodzący z grupy krzemianów. Do najczęściej wybieranych należy zaliczyć te występujące w błękicie i wszelkich odmianach fioletu. Rzadziej wybierane, lecz nie mniej piękne są także pomarańczowy, różowy i  niebiesko-zielony. Topaz dodaje energii i sprzyja długowieczności. Ten kamień podoba mi się najbardziej, więc postanowiłam pokazać trzy propozycje pierścionków, które z pewnością skradną serce każdej kobiety.

Żółte polerowane złoto ozdobione owalnym topazem w błękitnym kolorze w towarzystwie brylantów. Połączenie klasyki z elegancją mnie osobiście zachwyca.

Oryginalny i bogato zdobiony pierścionek wykonany z białego polerowanego złota podpasuje kobiecie nowoczesnej z klasą. Prostokątny topaz został obramowany z obu stron dwoma rządami brylantów by wydobyć jego głębie.


Ostatnia propozycja to przepiękny i bardzo nieszablonowy pierścionek z topazem w kształcie łezki. Głębia błękitu przyciąga wzrok, a brylanty zamieszczone po obu stronach sprawią, że jego właścicielka poczuje się wyjątkowo.

Przedstawione propozycje pochodzą ze sklepu adeart.pl Znaleźć tam można wiele wspaniałych modeli pierścionków, które sprawdzą się podczas zaręczyn. Każdy jest wyjątkowy, oryginalny i piękny. Warto tam zajrzeć i zdecydować się na któryś z modeli.



16 komentarzy:

  1. Uwielbiam bardzo biżuterię z kamieniami szlachetnymi, jednak w ostatnim czasie mało kiedy je noszę, bardziej noszę teraz bransoletki z charsmami z pandory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te pierścionki :) ale Ja rzadko noszę biżuterię nie licząc obrączki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem miłośniczką wyrazistych kamieni, takich jak rubin. Bardzo podoba mi się też ametyst. Nie zwracam za to uwagi na to, do jakiego typu charakteru pasuje konkretny kamień. Tu bardziej kieruję się własnym gustem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy rewelacyjnie się prezentuje i myślę, że każda kobieta byłaby zadowolona z takiego

    OdpowiedzUsuń
  5. Przed zaręczynami szalałam na punkcie klasycznego pierścionka, z diamentem. Teraz za to o wiele bardziej podobają mi się takie, jak chociażby ostatni - no, ale cóż, drugi raz nie mam w planach się zaręczać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj to fakt, nastrój jest ważny i to bardzo chociaż wydaje mi się, że kiedy pada to słynne "wyjdziesz za mnie?" każdy chłop ma mega stres. My to takie sroczki jesteśmy. Pierścionek też gra główną rolę. Twoja ostatnia propozycja, pierscionek z topazem jest przeboski ❤ Kocham srebro. Podoba mi się strasznie. I te brylanciki mieniące się. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się pierścionki zaręczynowe z topazem. Już kupiłem taki ukochanej. Przyznam, że jestem nieco zestresowany- oświadczony wkrótce. Lektura tego artykułu https://aclari.pl/poradnik/zareczyny-z-klasa-najwazniejsze-zasady-oswiadczyny-krok-po-kroku_45 pomogła mi nie zwariować...

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog i ciekawe treści.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego i fajnego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój styl pisania jest fajny!

    OdpowiedzUsuń
  13. dużo ciekawych pomysłów tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  14. mnóstwo ciekawych inspiracji!


    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.