7/31/2019 02:49:00 AM

HulajNogą na wakacjach. Uwaga, konkurs!!!!

Postaw na aktywny wypoczynek w wakacje i wygraj hulajnogę elektryczną!
Wystartował ogólnopolski konkurs dla aktywnych HulajNogą na Wakacjach. Jeśli masz dość wakacyjnego lenistwa i chcesz wygrać nowoczesną hulajnogę, wyjdź z domu i... pohulaj nogą!


Nie zapomnij uwiecznić tego na zdjęciu - trzy najlepsze zostaną nagrodzone hulajnogami,  a 1500 darmowymi przejazdami hulajnogą elektryczną. Jako miłośniczka sportu i wszelkich aktywności fizycznych, zachęcam do udziału!

Szczegóły konkursu w regulaminie:
https://afterweb.pl/regulamin-konkursu-hulaj-noga-na-wakacjach.pdf
i na stronie organizatora AFTERWEB

14 komentarzy:

  1. Warto zawalczyć o taką nagrodę, fajnie było by mieć hulajnogę

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny konkurs, żałuję, że sama nie mam takiej hulajnogi

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj w pracy rozmawialiśmy o tych hulajnogach elektrycznych. Są ekstra. Sama się zastanawiam, czy takiej nie kupić. Pohulałabym nogą 😍 świetny konkurs. Trzeba wykazać się oryginalnością, ale warto zawalczyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny konkurs i zastanawiam się nad udziałem w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się taki konkurs, a nagrody są naprawdę rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno wezmę w nim udział!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog i ciekawe treści.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten wpis dał mi do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie tu u Ciebie muszę częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog, ciekawe wpisy

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł z tym konkursem. Szkoda,ze trafiłem tak późno na bloga bo na pewno bym się zgłosił.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.