5/28/2019 05:52:00 AM

Urządzenie domowego biura, czyli na jaki fotel się zdecydować? Moi faworyci.

Haj kochani! Dziś nieco odpoczniemy od kosmetyków i pójdziemy w stronę rzeczy, które nas otaczają. Jak już wiecie na chwile obecną mieszkam wraz z chłopakiem, jego młodszym bratem i teściową. Ze względu no to, iż metraż który zamieszkujemy jest niewielki nasze możliwości jeżeli chodzi o jego zagospodarowanie są ograniczone. Pokój, w którym mieszkam z chłopakiem jest jednocześnie naszą sypialnią i salonem. Nie mówiąc o tym, że to pokój przejściowy, który stanowi swoisty korytarz między kuchnią i resztą domu.
W niedalekiej przyszłości myślimy o wyprowadzce na swoje. Chciałoby się mieć własne gniazdko. Najważniejsze, że będziemy tam mieli więcej miejsca i swobody. A co za tym idzie, większe pole do popisu jeżeli chodzi o jego urządzenie. Liczymy się z tym, że po zakupie prawdopodobnie będzie nas czekał remont. Całkowity bądź częściowy z pewnością wymaga większego wysiłku i czasu. Dlatego też wybiegając nieco w przyszłość planujemy jak urządzimy przestrzeń, gdy już będzie ona wyremontowana. 
Jednym z marzeń jest miejsce (najlepiej osobny pokoik) w którym będzie można urządzić kącik do pracy - biuro. Będzie to strefa w której musi się znaleźć biurko, komputer i wygodne miejsce do siedzenia podczas pracy. Pierwsze dwa punkty mamy spełnione, bo komputer wymieniliśmy całkiem niedawno, biurko też jest. Pozostaje ostatni punkt - fotele biurowe. Jaki wybrać? Na co zwrócić uwagę? Jakie są koszta takiego zakupu?
Podczas poszukiwań znaleźliśmy 3 fotele, które najbardziej nam się spodobały. Wybór jest trudny, ponieważ każdy ma to coś i gdy już przyjdzie czas na podjęcie decyzji będziemy musieli mocno się zastanowić na który się ostatecznie zdecydować.

Fotel biurowy Parma
Najważniejsza jest tutaj lekkość formy i wygoda. Materiał do siedzenia jest zawieszony między metalowymi profilami. Jest to fotel obrotowy co bardzo nam odpowiada, gdyż ułatwia możliwość przemieszczania się. Elementy z chromowanej stali nadają mu elegancji. Jestem wzrokowcem, więc podoba mi się, że jest klasyczny, ale też stylowy. Kolor biały, chociaż nie jest zbyt praktycznym rozwiązaniem z pewnością rozjaśni pomieszczenie z komputerem i biurkiem w nieco ciemniejszych odcieniach. Wiem, że istnieje możliwość złożenia zamówienia w kolorze czarnym. Jego cena to ok. 1700 zł.


Fotel Korsyka
Jest to zdecydowany faworyt mojego chłopaka. Lubuje się on w różnego rodzaju programach i grach komputerowych, więc potrafi spędzić wiele godzin przy biurku. Dla niego liczy się przede wszystkim wygoda. Jest to ergonomiczny fotel wyposażony w wiele innowacyjnych rozwiązań. Mamy tutaj wyraźnie wyprofilowane oparcie, które dostosowuje się do naszych pleców. Dodatkową opcją jest możliwość blokady podczas wybranej pozycji wychylenia. Tutaj także mamy opcje obrotową. Nie jest to klasyczny model fotela, lecz jego funkcje nas przekonują. Obecnie trwa promocja i można go zakupić za ok. 600 zł takiej, czyli w granicach 1400 zł.


Fotel Fan biurowy
Jest to opcja designerska. Kojarzy mi się z fotelami, które można spotkać przede wszystkim w biurach, salach konferencyjnych, ale także w domowych gabinetach. Tutaj możemy poszaleć i zamówić model w konkretnej kolorystyce pasującej do naszego pomieszczenia. Istnieje możliwość wyboru nici i rodzaju faktury tkaniny z której powstanie wyprodukowany. Oryginalny kształt samego fotela jak i jego podstawy z pewnością zda egzamin w każdym wnętrzu. Jest to najtańsza opcja wśród naszych faworytów. Kosztuje ok. 1100 zł.

Przedstawione modele a także wiele innych mebli do urządzenia pomieszczeń możecie znaleźć na stronie malodesign.pl

Czy któryś model przypadł Wam do gustu? Czybyście mieli podjąć decyzje o zakupie to na który fotel stawiacie?

21 komentarzy:

  1. Fotel to dla mnie podstawa! Musi być dobry i wygodny! Pokazałaś fajne opcję, na zdrowi kręgosłupa nie ma co oszczędzać. :)
    Pozdrawiam, Weronika. https://veersonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne propozycje. Ja niedługo będę dla siebie szukać jakiegoś nowego fotela. Myślę, że zdecydowałabym się na drugą opcję, żeby trafić na jak najlepsze możliwości regulacji fotela pod siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdy długo siedzimy przy biurku lub w ogóle wygodny fotel to podstawa, ja mam problem z kręgosłupem więc wygoda i ergonomiczność to konieczność

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się pierwsza propozycja. Ważne by był wygodny i bezpieczny dla kręgosłupa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę zamówić dobry fotel dla syna. Ma przy biurku stary - już wysłużony i koniecznie muszę znaleźć coś nowego. Podoba mi się ten pierwszy i chętnie przyjrzę mu się bliżej,

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pierwszy prezentuje się znakomicie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ten pierwszy fotel bardzo mi sie podoba. Myślę, że przydałoby mi się coś takiego, szczególnie przy długim siedzeniu przy komputerze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze rozejrzeć się za meblami do gabinetu. Moze cos znajde

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię biel. I chociaż z fotelami bywa różnie to podoba mi się ta pierwsza propozycja. ten drugi zaś jest bardziej wygodniejszy. Hmm to dałaś mi do myślenia teraz.

    OdpowiedzUsuń
  10. moje krzesło od biurka woła o pomstę do nieba, właśnie szukam jakiegoś wygodnego zwłaszcza aby moje plecy tego nie odczuły. jakbym miała wybierać to zdecydowanie pierwsze krzesło mi się spodobało tyle, że jakbym zamawiała to tylko czarny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na szczęście moje krzesła w biurze były wymieniane kilka miesięcy temu i jestem ze swojego zadowolona. :) Cudne jest to ostatnie, bardzo mi się podoba wizualnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry i wygodny fotel to podstawa, przy biurku mam fotel podobny do pierwszego, który pokazujesz. Jest bardzo wygodny, dzięki czemu mogę pracować przy komputerze przez długi czas.

    OdpowiedzUsuń
  13. to pierwsze bardzo by mi się przydało :) najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana przede wszystkim wybierzcie fotel ergonomiczny. Wygląd jest ważny, ale nie najważniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja cenię sobie komfort i wygodę, dlatego dla mnie bardzo trafnym rozwiązaniem byłyby fotele gabinetowe. Spędzam dużo czasu przy komputerze, dlatego ergonomia jest niezwykle ważna. Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego, jak ważne jest utrzymanie odpowiedniej postawy ciała, a wiele nowoczesnych foteli może to zapewnić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygodny mebel to oczywiście podstawa jeżeli chodzi o takie aranżacje;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja to stawiam na elegancje jeżeli chodzi o takie wnętrza. Wam polecam to samo

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak myślisz, czy w takim domowym biurze warto postawić także na klamki antybakteryjne? Nie ukrywam, że oferta https://fam-to.pl/pl/9676-2/ bardzo mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim zdaniem najważniejsza jest wygoda. Sama pracuję dużo przy komputerze i wiem, jak bardzo jest to istotne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie fotele bardzo ładne ale cena również uderza, są nawet droższe jak fotel gamingowy

    OdpowiedzUsuń
  21. Fotel biurowy czy też krzesło biurowe ma przede wszystkim spełniać jedną ważną funkcję. Ma się nam wygodnie siedzieć i ma być dla nas zdrowe. Przerabiałem już wiele różnych wymyślnych krzeseł i okazało się, że do biura najlepsze są najprostsze i najtańsze krzesła biurowe z siateczki. Dobrze utrzymują naszą posturę, a dzięki temu że jest siateczka, to człowiek się tak nie poci w lato. A są też mega wygodne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.