9/02/2018 12:56:00 PM

Czy zrezygnowałam z hybrydy na rzecz lakierów od Revers Cosmetics?

Hej kochani! Jakiś czas temu dzieliłam się z Wami moją opinią na temat kosmetyków firmy Revers Cosmetics. Jest to polska kolorówka, a obecnie już nie tylko kolorówka, gdyż firma bardzo prężnie się rozwija. Cenowo jest to marka bardzo tania. Poprzednim razem sprawdzałam dla Was jakość cieni smoky eye, korektora do brwi Eye Brow 02 Dark Brow, matowej pomadki w płynie Vivat Mat i sypkiego pudru Silk Touch 03. Tych z was, którzy nie czytali, bądz chcieliby sobie przypomnieć recenzje tych produktów odsyłam TUTAJ.

Minął rok i firma wypuściła na rynek mnóstwo nowinek. Do testów otrzymałam kilka z nich i dzisiaj, a także w najbliższym czasie poznacie co miałam okazje testować. 

Jak wiecie z mojego instagrama, kto jeszcze mnie nie obserwuje to serdecznie zapraszam na profil marusitestowaniepazurki robię sobie sama w zaciszu domowym. Jak wiadomo dłonie są naszą wizytówką. Powinniśmy o nie szczególnie dbać, gdyż są one na widoku i pierwszą rzeczą, którą robimy z kimś się witając to podajemy mu dłoń, nieprawdaż? 

Warto pamiętać by dbać o skórę rąk stosując kremy i peelingi, ale także należy pamiętać o  naszych paznokciach. Na manicure hybrydowy zdecydowałam się jakieś 1,5 roku temu i nie żałuję. Pracuje w handlu, więc codziennie mam styczność z klientami. Moje dłonie jak i mój manicure musi być nieskazitelny. Zwykły lakier odpryskiwał zazwyczaj po ok. 2 dniach, a tak często malować pazurki czasu nie miałam. Hybrydę zmieniam średnio co 4 tygodnie, więc domyślacie się jaka to jest dla mnie oszczędność czasu.

O ile na rękach mam hybrydę to na stopach mogę eksperymentować ze zwykłymi lakierami. Dlatego też ucieszyłam się, gdy w moje rączki trafiły nowości od Revers Solar Gel Top Coat i lakier do paznokci Solar Gel efekt lakieru hybrydowego Water Melon 04.


Buteleczki są klasyczne w czarnym kolorze i naklejkami z informacją o danym produkcie. Pojemność to 12 ml, więc dość spora. Producent obiecuje nam manicure utrzymujący się ok. 10 dni bez żadnych poprawek. Kusząca ta obietnica i to bardzo. ale czy ma racje bytu dowiecie się za chwilę.


Lakier do paznokci Solar Gel 04 Water Melon jest w odcieniu malinowego różu. Producent na chwilę obecną ofiaruje nam 4 kolory do wyboru. Produkt łączy w sobie właściwości lakieru hybrydowego, ale nie wymaga utwardzania w lampie UV/LED. Jak go używać? Na odpowiednio przygotowaną płytkę paznokcia aplikujemy cienka warstwę lakieru. Dla lepszego krycia ja nakładałam 2 cienkie warstwy.



Konsystencja lakieru jest nie za rzadka, ale także nie za gęsta. Pędzelek ma odpowiednią wielkość i  jest dobrze wyprofilowany, co pozwala na pomalowanie paznokci nie zalewając przy tym skórek.


Dla lepszego efektu błysku i przedłużenia trwałości producent stworzył Solar Gel Top Coat. Jest to przeźroczysty lakier, który tworzy warstwę ochronną naszego kolorku. Konsystencja jest dobra, a pędzelek jest taki sam jak w przypadku lakieru.


Zaleca się aplikację na paznokcie pomalowane kolorem po jego całkowitym wyschnięciu. W przeciwnym wypadku lakier może się zmarszczyć i nasz manicure już nie będzie wyglądał estetycznie. Tak jak w przypadku kolorku ja nakładałam 2 cienkie warstwy.

Cóż mogę Wam kochani powiedzieć. Co prawda nie zrezygnowałam z hybrydy na rękach, ale myślę, że gdy będę chciała od niej odpocząć to z pewnością lakiery od Revers Solar Gel efekt lakieru hybrydowego będą dobrym wyborem. Są rzeczywiście trwałe. Pomalowane pazurki u stóp były w nienaruszonym stanie przez co najmniej 10 dni. Teraz jest lato, więc chodzę w klapkach i paznokcie nie są narażeni na żadne otarcia jak przy obuwiu zamkniętym. Możliwe, że w przypadku paznokci u rąk ta trwałość może być nieco krótsza, gdyż rączkami robimy wszystko: sprzątamy, gotujemy i robimy masę innych rzeczy. Myślę jednak, że warto dać im szansę. Na pazurkach wyglądają jak lakiery hybrydowe. Kolor pięknie się błyszczy, a dzięki użyciu Solar Gel Top Coat jest trwalszy. Jedyne co mi przeszkadza to zapach. Obydwa produkty śmierdzą, jak to lakiery, ale da się przeżyć.

Poniżej prezentuje Wam jak kolorek 04 Water Melon od Revers wygląda na moich stopach. Przypominam są to 2 cienkie warstwy kolorku i 2 warstwy topu.


Ja jestem z tych lakierów zadowolona. A Wy używacie jeszcze zwykłych lakierów, czy jesteście zwolenniczkami manicure hybrydowego?


Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz.