1/23/2018 01:06:00 PM

Odkryj świat słonecznej Prowincji z nowościami od Le Petit Marseillais

Witajcie kochani!
Jak tam u Was? Jak początek roku? Bo u mnie póki co cały czas pod górkę. Nie ma co jednak się załamywać, mam nadzieję, że teraz już będzie tylko lepiej.

Jakiś czas temu zarejestrowałam się na stronie ambasadorkalpm.pl. Posiadanie konta pozwala nam być na bieżąco z nowościami, które pojawiają się na rynku. Możemy się dowiedzieć o wielu ciekawostkach, a także możemy zostać ambasadorką marki. Po rejestracji zgłosiłam się do testów nowych kosmetyków i się udało. Takim oto sposobem otrzymałam paczkę, zawartość której będzie bohaterem dzisiejszego wpisu.


W bardzo estetycznym kartonowym opakowaniu z logo znalazłam następujące produkty:
  • Żel pod prysznic o zapachu białej brzoskwini i nektarynki
  • Dezodorant o zapachu białej brzoskwini
  • Żel pod prysznic i dezodorant o zapachu kwiata pomarańczy
Produkty Le Petit Marseillais pochodzą ze słonecznej Prowansji. Kosmetyki zawierają całe bogactwo natury, stąd też  mają oryginalne konsystencje, właściwości oraz zapachach. 

Z marką LPM znam się nie od dziś. Bardzo lubię ich żele pod prysznic. Zawsze działały bardzo dobrze  na moją skórę, dlatego też cieszyłam się na myśl o testach nowości. Tym bardziej, że mam możliwość wypróbowania nie tylko nowych żeli pod prysznic, lecz także dezodorantów, a te są dla mnie kompletną nowością.

Biała brzoskwinia i nektarynka



Zacznijmy od duetu, który spodobał mi się najbardziej. Gdy po raz pierwszy otworzyłam paczkę musiałam koniecznie sprawdzić jak pachną produkty. Jak dla mnie zapach kosmetyku ma bardzo duże znaczenie, dlatego też często to właśnie on decyduje o tym, czy kupię dany produkt czy też nie. W tym przypadku zapach białej brzoskwini i nektarynki podbił moje serce. Czuję świeży, delikatny aromat przypominający dojrzałą nektarynkę. Jest on nieco słodkawy, lecz ta słodycz nie jest przesadzona.


Żel pod prysznic został zamknięty w butelce o kolorze brzoskwiniowym natomiast nakrętka jest biała. Dobrze widoczne jest logo producenta, a także informacje o zapachu wraz ze zdjęciem owocu. 

Podczas kąpieli mamy się odprężyć, dzięki zapachowi dojrzałych owoców białej brzoskwini i nektarynek. Delikatna piana działa odświeżająco i nawilża naszą skórę. Ja otrzymałam opakowanie 250 ml i powiem wam, że wystarczy mi na długi czas, bo żel jest bardzo wydajny. Już niewielka ilość wystarcza na umycie całego ciała.


Dezodorant jest w opakowaniu o pojemności 200 ml. Kolor brzoskwiniowy jest motywem przewodnim i w tym przypadku. Dlatego też żel i dezodorant tworzą zgrany duet. 

Producent obiecuje nam ochronę przez 24 h oraz neutralizacje nieprzyjemnego zapachu potu. Jeżeli chcemy przedłużyć uczucie świeżości producent radzi używać dezodorantu po kąpieli żelem pod prysznic z tej samej kategorii zapachowej.

Kwiat pomarańczy



Opakowanie 250 ml zawiera żel pod prysznic. Szata graficzna została utrzymana tym razem w bieli. Wraz z logo mamy informację o rodzaju żelu, w tym przypadku jest to kwiat pomarańczy. Co do tego zapachu jest on fajny, lecz niestety przypadł mi mniej do gustu niż połączenie brzoskwini z nektarynką. Przypomina mi trochę bardziej zapach mandarynki, niż pomarańczy, ale jest to przyjemny zapach, nie drażniący.


Już niewielka ilość wystarczy na umycie całego ciała. Nasza skóra ma delikatny zapach, jest miękka i nawilżona. Czy można chcieć więcej?


Dezodorant jak i żel jest w białym opakowaniu. Pojemność to 200 ml. Produkt jest testowany dermatologicznie. Nie zawiera soli aluminium. Łączy w sobie delikatność i skuteczność, co gwarantuje nam 24 h ochronę. Dozownik jest łatwy w użytkowaniu, a podczas użytkowania dezodorant nie zostawia plam na naszych ubraniach.

Moja opinia

Jeden zestaw testowałam ja, a drugi moja przyjaciółka. Jak już pewnie się domyśliliście, pierwszy duet stał się moim ulubieńcem już od pierwszego wąchnięcia, więc to właśnie on wylądował u mnie w łazience. Kwiat pomarańczy testowała przyjaciółka.

Nowości od LPM bardzo przypadły nam do gustu. Podczas codziennych kąpieli mogłyśmy się rozkoszować zapachem dojrzałych białych brzoskwiń i soczystych nektarynek. Relaksującym chwilom towarzyszył zapach kwiatu pomarańczy. Jak już wspominałam, piękny zapach to połowa sukcesu, a co ze skutecznością? Żele maja pojemność 250 ml i już niewielka ilość wystarcza na umycie całego ciała. Dlatego też produkt jest bardzo wydajny i wystarczy nam na bardzo długo. Tworząca się puszysta piana dobrze oczyszcza skórę nawilżając ją i pielęgnując. 

Jeżeli chodzi o dezodoranty to jak najbardziej nas do siebie przekonują. Jakiś czas temu na blogu opisywałam dezodorant innej firmy i pisałam, że mi tego typu ochrona jak najbardziej odpowiada. Przyjaciółka podziela moje zdanie na ten temat, więc tu jesteśmy zgodne. Aplikacja jest łatwa, a sam produkt nie zostawia śladów na ubraniach, co jest zmorą większości marek królujących na rynku kosmetycznym. Produkt jest przebadany dermatologicznie, więc jest bezpieczny dla naszej skóry. Spokojnie chroni przed brzydkim zapachem potu do 24 h i jednocześnie pielęgnuje skórę pod pachami. 

Podsumowując, wraz z przyjaciółką bardzo zadowolone jesteśmy z paczki ambasadorskiej od LPM. Nowości sprawdziły się u nas w 100% dlatego też serdecznie Wam je polecamy!

Znacie produkty LPM? Testowaliście już dojrzałą brzoskwinię i soczystą nektarynkę, a może orzeźwiający kwiat pomarańczy? Podzielcie się swoimi odczuciami.

#swiezosclpm #ambasadorkalpm #bialabrzoskwiniainektarynka #kwiatpomaranczy
#zelelpm #dezodorantylpm


Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz.