2/24/2024 06:00:00 AM

Odmień garderobę na wiosnę z Royal Shop.Dodatkowe rabaty z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet.

 Wiosna, Wiosna, Wiosna ach to Ty? Już za sekundkę, już za momencik na stałe zagości za oknem słoneczko i wyższe temperatury...przynajmniej taką mam nadzieje. A to oznacza, ze czas najwyższy zanurkować w naszych szafach i zrobić porządek. Segregacja sezonowa jest potrzebna. no chyba że ktoś posiada wielką garderobę w której mieszczą się ubrania na wszystkie cztery pory roku. Ja niestety takowej nie posiadam, a miejsce w szafie mam dosyć ograniczone. Dlatego też średnio co cztery miesiące przeglądam moje zasoby ubraniowe. Pozbywam się rzeczy, których już nie będę nosić i rozglądam się za czymś fajnym i nowym do kolekcji. Jeżeli macie wyrzuty sumienia z powodu wydawania pieniędzy bez okazji, to akurat niedługo zbliża się piękny dzień - 8 Marca. Święto Kobiet, które warto porządnie uczcić i poradować Siebie czymś fajnym na tą okazję. Zwłaszcza, że znalazłam fajne miejsce Royal Shop w którym znajdziemy markowe ubrania, ekskluzywną odzież damską i męską,  najnowsze kolekcje a także końcówki w okazyjnych cenach.


Podczas rejestracji mamy okazję uzyskać dodatkowy rabat w postaci -15%. Warunkiem jest wpisanie się do newslettera. Dzięki czemu jako pierwsi na naszą skrzynkę mailową będziemy otrzymywać powiadomienia o zniżkach i fajnych promocjach na stronie sklepu. Z kodem podanym poniżej robiąc zakupy do 08.03. 2024 r otrzymamy dodatkową zniżkę, więc warto.

Pokaże Wam kilka Moich propozycji, które wpadły w oko. Wszystkie przedstawione poniżej zdjęcia i produkty pochodzą ze sklepu Royal Shop. Ostatnio mam fazy na sukienki. Pracuje w biurze, więc lubię wyglądać klasycznie i elegancko. Uwielbiam również styl nieco bardziej luźny. Sukienki typu oversize według mnie do takiego właśnie się zaliczają. Znalazłam fajną propozycję od marki Tommy Hilfiger w okazyjnej cenie. Została przeceniona z 499 zł na 369 zł. Patrząc na markę jest to super okazja. Krój i kolor granatu przypadł mi do gustu.

Szukałam również takiej lekkiej przejściowej kurtki. Również od Tommy Hilfigera znalazła super propozycję w kolorze granatowym. Obniżka cenowa to aż -61% od ceny regularnej, Było 899 zł a jest 369 zł, więc trzeba przyznać, że to mega deal.

Całość stylizacji możemy dopełnić butami. Poruszając się w obrębie tej samej marki znalazłam fajne botki w okazyjnej cenie. Czarne traperki zapinane na zamek błyskawiczny i rzep po boku. Grubsza podeszwa, model lakierowany. Logo marki na cholewce po boku, w środku i  z tyłu przy kostce. A to wszystko za 388,90 zł., cena przed obniżką to aż 539 zł.


Wszystkie te elementy można łączyć z innymi stylizacjami, ale myślę że równie dobrze będą wygadać jako całość. Lubię, gdy w jednym miejscu można znaleźć ubrania, bytu i akcesoria różnych marek. wybór jest szeroki, a ceny niekiedy są mega okazyjne. 

Przewidujecie jakieś odnowienia w swojej wiosennej garderobie?

 

#wpissponsorowany #reklama 


Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz.