10/26/2023 01:23:00 PM

Jesienno-zimowa pielęgnacja z boksem by HUSHAAABYE#5 od Pure Beauty + KOD RABATOWY

 Co miesiąc dzięki współpracy z marką Pure Beauty mam okazję pokazywać Wam co miesięczne boksy kosmetyczne, które wychodzą spod skrzydeł cudownego zespołu dbającego o każdy nawet najdrobniejszy szczegół.  Tym razem po raz drugi już miałam okazję otrzymania  i zrecenzowania dla Was kolejnej limitowanej niespodzianki jaką jest boks by HUSHAAABYE#5 stworzony we współpracy z Justyną. Jest to edycja stworzona z myślą o naszej pielęgnacji w okresie jesienno-zimowym. Pudełko bardzo szybko się wyprzedało ponieważ jego zakup to niezły deal. W kwocie 319 zł otrzymujemy 16 kosmetyków o wartości przekraczającej ponad 900 zł. Do tego zawartość ma fantastyczne składy i sprawdzone formuły. Czego można chcieć więcej?


Jak większość kobiet jestem wzrokowcem i sroką. Najczęściej o zakupie konkretnego kosmetyku decyduje u mnie nie tyle jego skład co opakowanie. Boxy od PB mają  w sobie coś wyjątkowego, a limitowane edycje to już kompletnie artystyczne szaleństwo. Tym razem kolory przewodnie to fiolet, róż i odcienie typowo jesienne. Wzór jest kwiatowy i bardzo kolorowy. Z pewnością nie da się przejść obok niego obojętnie. Przyjrzyjmy się zawartości z bliska.

ARGANOVE NATURALNY KREM ODŻYWCZO-REGENERUJĄCY DO TWARZY

Naturalny krem wzbogacony o połączenie aktywnych ekstraktów roślin i nierafinowanych olejów. Jeżeli Twoja cera wymaga intensywnej odnowy i rewitalizacji to ten produkt idealnie nada się do codziennego użytkowania. Zapewni optymalne nawilżenie na cały dzień. Pojemność 50 ml. umieszczona w szklanym słoiku z dość minimalistyczną etykietą utrzymaną w kolorach fioletu, czerni i bieli. Ten produkt będzie świetnym dopełnieniem jesienno-zimowej pielęgnacji.

COSMIQ PEELING KWASOWO-ENZYMATYCZNY CBD-CBG

Produkt oddziałujący na skórę w skuteczny lecz łagodny sposób. Złuszcza martwy naskórek bez podrażnień. Tak działają enzymatyczne kosmetyki. Producent obiecuje spektakularny efekt już po pierwszym użyciu. Nakładamy peeling na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu i po 10-15 minutach zmywamy. Dla najlepszych efektów zalecane jest regularne stosowanie. Aktywnie reguluje prace gruczołów łojowych, oczyszcza i odblokowuje pory. Bardzo jestem ciekawa działania tego peelingu. Pojemność 30 ml zamknięta w tubie. Bardzo klasyczna szata graficzna utrzymana w bieli i złocie.

ANWEN NOTHING SILI MASKA WYGŁADZAJĄCA WŁOSY BEZ SILIKONÓW

Włosy mam długie ale bardzo cienkie. Wciąż walczę z ich nadmiernym wypadaniem i ostatnio zauważyłam, że się puszą i kruszą. Maska ta nie zawiera w swoim składzie silikonów często spotykanych w produktach włosowych. Zawartość tubki to ekstrakty masła shea i pochodna oleju kokosowego, a także naturalny olej babassu i oraz z nasion brokuła. Te roślinne składniki są alternatywą chemicznych silikonów. Wygładzają i dodają włosom blasku. Bardzo jestem ciekawa czy się polubimy, bo generalnie z wcześniejszego doświadczenia wiem, że z produktami stricte naturalnymi moje włosy się niestety niezbyt lubią. Nakładamy produkt na umyte włosy i spłukujemy po ok. 3-5 minutach. Tubka ma pojemność 200 ml. i jest utrzymana w odcieniach fioletu.

MONAHI ODŻYWCZY OLEJEK DO CIAŁA POMARAŃCZA W CZEKOLADZIE

Jeżeli lubicie proces olejowania to ten produkt z pewnością sprosta Waszym oczekiwaniom. W środku zamknięta zastała wygładzająca moc mieszanin emolientów naturalnego pochodzenia z regenerującym olejem z awokado. Za efekt  natłuszczenie i zmiękczenia skóry odpowiadają oleje ze słodkich migdałów i jojoba. Dodatkowo w składzie znajdziemy olejek z lukrecji, który działa kojąco. Pachnie ten produkt obłędnie. Niestety podczas transportu nie został on odpowiednio zabezpieczony i prze delikatne odkręcenie się korka nieco się rozlał w pudełku. Ale plusem jest to, że przepięknie pachnie teraz cały boks. A jeżeli spotka Was kiedyś taka sytuacja to warto pamiętać o możliwości reklamowania zaistniałej sytuacji. Opakowanie przeźroczyste, dość minimalistyczne. Pojemność 150 ml.

MEDEINE NAWILŻAJĄCY TONIK DO TWARZY

Miałam przyjemność już używać kosmetyków tej marki. W jednym z pudełek od Pure Beauty był żel do mycia i demakijażu twarzy i oczu. Używałam go nie tylko ja lecz mój partner również był z tego produktu bardzo zadowolony. Tonik zawiera roślinny  izomerat sacharydowy, dzięki któremu skóra zatrzymuje w sobie maksimum wilgoci. Spryskujemy twarzy po umyciu. Tym samym niwelujemy uczucie ściągnięcia i przygotowujemy "podłoże" do lepszego wchłaniania składników aktywnych z kolejnych kroków pielęgnacyjnych. Opakowanie jest szklane i przeźroczyste z pompką. Pojemność 150 ml.

Dodatkowo mam dla Was rabat -15% na cały asortyment marki Medeine, na stronie www.medeine.pl na haslo: purebeauty. Kod rabatowy ważny jest  od 01.10 do 18.11.23 r.

KANU NATURE PEELING DO CIAŁA TOXIC GLAMOUR

Produkty typu kule, sól czy właśnie peelingi kojarzą mi się typowo z okresem jesienno-zimowym. Bo właśnie wtedy ma się ochotę na relaksującą rozgrzewającą kąpiel przy świecach. Jest to produkt cukrowy pozostawiający na skórze delikatną warstwę. Oczyszcza, nawilża, odżywia. Zwiera oliwę  z oliwek, masło kakaowe i masło shea dzięki temu skóra jest dogłębnie nawilżona i wygładzona (efekt anti-aging). Warto tego typu produkt nanosić szczotką wykonując kolisty masaż. Osiągniemy w tym przypadku lepsze złuszczenie martwego naskórka, a co za tym idzie lepszy efekt. Pojemność 250 ml. Opakowanie raczej przeciętne, plastikowe ze srebrną nakrętką. Słodki zapach to uczta dla ciała i zmysłów podczas każdego użytkowania.

ORIENTANA AJURWEDYJSKA ODŻYWKA DO WŁOSÓW IMBIR I TRAWA CYTRYNOWA

Jest to produkt wymienny. Można było otrzymać również opcję Jaśmin i Migdałecznik. Jest to w 100% naturalna odżywka do włosów. Jojoba nawilża, imbir nadaje błysku, a trawa cytrynowa odświeża. O filozofii ajurwedyjskich produktów pisałam nie tak dawno na blogu, więc zapraszam do przeczytania. Jak już wspominałam, z naturalnymi produktami moje włosy niezbyt się przyjaźnią, ale by powiedzieć coś więcej to najpierw trzeba wypróbować. Kto wie, a być może będę miło zaskoczona rezultatem tych eksperymentów. Pojemność tuby 210 ml. Konsystencja dość gęsta co widać ze względu przeźroczyste opakowanie. Zobaczymy jak będzie się użytkowało funkcję"klik" z którą generalnie niezbyt się przyjaźnię jeżeli chodzi o kosmetyki o gęstszych formułach.

BANDI LIMONKOWA PIANKA DO MYCIA TWARZY

Tu trafienie jest 100%. Marka jest mi znana. Kiedyś będąc w jednej z drogerii kosmetycznych poprosiłam ekspedientkę o doradzenie mi w kwestii pielęgnacji cery mieszanej skłonnej do niedoskonałości. Pani wówczas wskazała właśnie na markę Bandi. Kilka produktów miałam w użyciu i dosyć fajnie mi się sprawdziły. Ta pianka ma nam pomóc w pozbyciu się makijażu i wszelkich zanieczyszczeń, a także nadmiaru sebum. Pozostawia skórę odświeżoną i gładką. Podkreśla jej naturalny głow przy czym działa przeciw niedoskonałościom. Lime + Aloe w postaci pianki to będzie świetne połączenie. Opakowanie standardowe z pompką. Sam produkt w formie pianki wydobywanej poprzez pompkę. Pojemność 150 ml.

MANUFAKTURA NOVA KOSMETYKI ŁAGODZĄCY BALSAM DO CIAŁA

W 100% vegański. Stworzony ze składników pochodzenia naturalnego. Dedykowany każdemu, szczególnie posiadaczom bardzo przesuszonej skóry. Przeciwdziała podrażnieniom. Koi swędzenia i zaczerwienienia skóry, zwłaszcza obszary najbardziej przesuszone: łokcie, kolana, stopy i dłonie. Przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji raczej dla całej rodziny. Szklane opakowanie z minimalistyczną etykietą utrzymaną w odzieniach czerni i bieli. 250 ml z pompką.

ARGANOVE OLEJEK DO DEMAKIJAŻU I MASAŻU TWARZY

Jest to już  drugi produkt tej marki w danym boksie. Poprzednio mieliśmy krem do twarzy, a tym razem jest to olejek do demakijażu. Jestem zdecydowanie team płyn micelarny jeżeli chodzi o demakijaż. Olejki zazwyczaj kojarzą mi się z dość tłustą formułą, która niekoniecznie pasuje mi do mycia twarzy z zanieczyszczeń czy makijażu.  Co innego jeżeli chodzi o zastosowanie tego typu produktu do masażu twarzy. W składzie m.in. bio konopie, olejek arganowy, opuncja oraz nagietek. Buteleczka szklana z przyciemnionego szkła i zielona etykieta. Pojemność 150 ml z pompką.

GLYSKINCARE FOR BODY&HAIR ORGANICZNY OLEJ ARGANOWY+ANTYOKSYDANTY

Harmonijnie połączone składniki które pielęgnują, nawilżają oraz pomagają zregenerować skórę, ciało i włosy. Zawiera antyoksydanty, organiczne olejki i jest to produkt testowany dermatologicznie. Od dawna się słyszy o cudownym działaniu procesu, jakim jest olejowanie. Może w końcu się przekonam i zacznę dodatkowo pielęgnować, olejować swoje włosy. Miejmy nadzieje, że przyniesie to pożądane efekty. Opakowanie szklane z pipetą, a etykieta bardzo "naturalnie" wygląda. Pojemność 30 ml.

CANNAMEA NAWILŻAJĄCA MASECZKA DO TWARZY Z OLEJEM KONOPNYM

Użycie olejku konopnego i CBD i jest coraz bardziej rozpowszechnione w kosmetologii.  Tu mamy ku temu przykład w postaci nawilżającej maseczki do twarzy. Producent obiecuje efekt natychmiastowego nawilżenia już po pierwszym użyciu. Zawarte w maseczce CBD łagodzi podrażnienia i regeneruje wysuszoną skórę. 18% zawartości oleju konopnego poprawia jej nawilżenie. Maseczki bardzo lubię. Najczęściej sięgam po te w płachcie. W sezonie jesienno-zimowym nasza skóra potrzebuje zdecydowanie większej dawki nawilżenia, dlatego też warto sięgać po maseczki głęboko nawilżające. Bardzo jestem tego produktu ciekawa, Szklany słoik utrzymany w klasycznym połączeniu czerni i złota. Pojemność 50 ml.

BOTANIC CLINIC BY ONLYBIO YOUTH TREATMENT

 Markę OnlyBio znam nie od dziś. Dość często te produkty trafiają się w pudełkach PB. Ostatnim moim odkryciem był rozświetlający krem brzoskwiniowy. Tu mamy ujędrniające serum do twarzy z linii YouthTreatment. Poprawia sprężystość i młodzieńczy blask. Regeneruje skórę i redukuje zmarszczki.W składzie znajdziemy HEXAPEPTIDE-11, który poprawia gęstość skóry, a ta z kolei daje afekt anti-aging i rozjaśnienie. Szklana buteleczka z pipetą. Utrzymana w bieli z holo wstawkami na etykiecie. Pojemność 30 ml.

 LAMI COSMETICS MATOWA PŁYNNA POMADKA W ODCIENIU NUDE

Kremowa konsystencja, płynna formuła i mocno kryjący efekt. To obiecuje nam producent. Bardzo jestem ciekawa efektu. Ciesze się, że jest to kolor typu nude, który raczej powinien wpasować się w gusta każdej kobiety. Dostępna gamma kolorystyczna obejmuje aż 9 odcieni. Mój wariant to Feisty. Plastikowe opakowanie ze złotym wykończeniem. Pojemność 5 g.

AFFECT ROZŚWIETLACZ PRASOWANY

Jest to drugi produkt z kolorówki. Ucieszyłam się na jego widok niezmiernie ponieważ używam na co dzień pudru z firmy Affect i szalenie go lubię. Poza tym akurat rozświetlacz mi się kończy i już zaczynałam się rozglądać za czymś. W boksie można było trafić na jeden z trzech losowo wybranych ocieni. Ja mam HS-0003 Golden Hour. Przepiękny delikatnie opalizujący rozświetlacz, którym wykończę każdy makijaż. Eleganckie pudełeczko z lusterkiem  w kolorze czarnym wykończone złotem.

BOHO BEAUTY GĄBKA DO MAKIJAŻU BOHOBLENDER

Ostatni produkt, który jest po części makijażowy bo użytkowany jest podczas makijażu, a po części gadżeciarski. Tak na prawdę to na "dobre" w naszych kosmetyczkach  gąbeczka do makijażu zagościła dopiero od kilku lat. Przedtem podkład nakładało się palcami lub w późniejszym czasie pędzlem. Ja zazwyczaj byłam team "palce", bo z pędzlem jakoś nie umiałam się dogadać. Odkąd jednak mam gąbeczkę to widzę różnicę w aplikacji i użytkowaniu.Ta wykonana jest z hydrofilowego poliuretanu, hipoalergicznego materiału niezawierającego lateksu, bezpiecznego dla skóry. Pamiętajmy by przed użyciem gąbeczkę porządnie namoczyć i odpowiednio wycisnąć nadmiar wody.

To już całość boksa by HUSHAAABYE#5. Znalazły się tu produkty z każdego obszaru pielęgnacji:  twarzy, ciała i włosów. Nie zabrakło elementów makijażowych. Tym razem dobór jest bardzo przemyślany gdyż kosmetyki są uniwersalne, dla każdego typu kobiecej urody. Zarówno oprawa graficzna jak i sama zawartość bardzo mi się podoba. Niewątpliwie jest to boks, który pomoże nam w codziennej jesienno-zimowej pielęgnacji. Moimi faworytami jest niewątpliwie cała kolorówka, a jeżeli chodzi o pielęgnację to pianka od Bandi, Peeling kwasowo-enzymatyczny od Cosmiq i olejek do ciała Pomarańcze w czekoladzie od Monahi. 

A jak Wam się podoba kolejna edycja pudełka by HUSHAAABYE#5?

Co Waszym zdaniem jest jego najmocniejszym punktem, dzięki któremu zdecydowalibyście się na zakup tej edycji?

 

 #prezent #współpraca barterowa #reklama

1 komentarz:

  1. O mamo jestem w raju :D Ależ tego jest. Faktycznie te limitowane wersje są cudowne. Szczerze mówiąc nie wiem, na co jako pierwsze bym się zdecydowała. Za dużo tego. Najchętniej użyć wszystko haha. A ta pomadka LAMI - cudownie się prezentuje. Ślicznie Ci te zdjęcia wyszło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.