4/25/2023 01:00:00 AM

Nawilżający żel do mycia i demakijażu twarzy i oczu od Medeine. Recenzja.

 Hej ;) Przychodzę do Was dziś z recenzją gagatka, który się znalazł w limitowanej edycji pudełka

BY HUSHAAABYE#4.

Jest to zdecydowanie mój ulubieniec spośród aż 23 kosmetyków, które za zadanie mają dbać o nasze  kobiece piękno. 


A mowa o produkcie od MEDEINE. Marka wierzy, że piękno ma wiele twarzy i właśnie ta różnorodność jest prawdziwą siłą. 

"Pielęgnacja, która wyraża, jak bardzo siebie kochasz – to dla nas najważniejsze"


 
Do testów otrzymałam Żel do mycia i demakijażu twarzy i oczu. Produkt przeznaczony jest do cery każdego rodzaju, także wrażliwej. Według przeprowadzonych badań pod okiem specjalistów żel w 100% łagodnie oczyszcza, w 93% optymalnie nawilża i w 87% usuwa nadmiar sebum. Przy tym jednak nie wysusza, łatwo się spłukuje i nie szczypie w oczy. 

Żel ma bardzo dobry, a wręcz wzorowy skład. 98% to surowcy pochodzenia naturalnego i tylko 2 % dodatki odpowiadające za konserwacje. Jest odpowiedni dla wegetarian i wegan. Przebadany dermatologicznie, więc osoby z wrażliwą cerą mogą ze spokojem go używać nie martwiąc się o podrażnienia. Duży plus za opakowanie, które jest szklane. Im mniej w dzisiejszych czasach plastiku tym lepiej. 

Produkt jest delikatnie zabarwiony na kolor żółty i posiada lejącą konsystencje. Pojemność 150 ml starcza naprawdę na długo, gdyż już jedna pompka wystarcza do pozbycia się demakijażu i zabrudzeń skóry. Jeżeli mój make up jest cięższy to jedną pompką zmywam go, a kolejną dokładniej doczyszczam skórę. Cena jest co prawda nie najniższa, bo ok. 92 zł, lecz produkt jest naprawdę wart uwagi.

Nie zauważyłam "pienienia się" żelu podczas masowania skóry, lecz nie przeszkadza to w jego działaniu. Bardzo dobrze oczyszcza. Jest ultra delikatny jeżeli chodzi o formułę, lecz bardzo skuteczny. Oczyszcza ze wszelkich zabrudzeń. Skóra po aplikacji jest delikatna i mięciutka w dotyku.Esencją tego produktu są jego najważniejsze składniki: ekstrakt z korzenia piwonii chińskiej, brokułu, liści aloesu i wyciąg z nasion pigwy. Używam go zarówno do porannej jak i wieczornej pielęgnacji. Dla mnie ten produkt to hit, a marka to kolejne nowe odkrycie. A ja ten żel cudownie pachnieeeee....no szok. I to wszystko za sprawą boxa kosmetycznego, którego otrzymałam w ramach współpracy od Pure Beauty.

Odwiedziłam stronę MEDEINE i przyjrzałam się reszcie kosmetyków z tej serii. Jestem bardzo ciekawa Nawilżającego Kremu Anti-Blue Light, czyli chroniący naszą skórę przed szkodliwym działaniem niebieskiego światła. A póki co jestem bardzo ciekawa Waszej opinii na temat tego żelu. 

Znacie markę MEDEINE? 

A może mieliście okazję coś testować z ich oferty kosmetycznej?


1 komentarz:

Dziękuję za komentarz.