11/25/2021 12:23:00 PM

W drodze do pięknego uśmiechu z HelloDent

 Zakupy są nieodłącznym elementem życia każdego z nas. Wiadomo, że te codzienne, chociażby spożywcze, pozwalają nam przetrwać każdego dnia. Warto jednak pamiętać o czymś nadprogramowym, czymś co jest nie tylko przydatne, ale i miłe naszemu sercu. Chodzi mi o zakupowe szaleństwo, które często nie bazuje na żadnej potrzebie. Poparte jest impulsem, chwilą słabości no i oczywiście korzystną ofertą cenową. Zbliża się tak powszechnie wszystkim znany Black Friday. Czas, w którym możemy zakupić w świetnych cenach nie tylko znane nam towary, lecz także dzięki okazji poznać coś nowego.

Jako że ja nie jestem fanką wydawania pieniędzy bez potrzeby (choć i takie zakupy mi się zdarzają) staram się jednak wybierać coś co można zaliczyć do nabytków z serii "potrzebne". Postanowiłam, że będę bardziej dbała o siebie i swoje zdrowie. Piękny i zdrowy uśmiech to podstawa, więc działam w tym kierunku. Trafiłam na stronę HelloDent, która jest kopalnią produktów do dbania o jamę ustną. Zrobiłam mały research i śpieszę się z Wami nim podzielić.  


 Na stronie znajdziemy dwa działy, a w nich produkty odpowiednie dla stomatologów (fachowców w temacie dbania o jamę ustną) a także laików (do tej kategorii zaliczają  się wszyscy Ci, którzy za pomocą odpowiednich produktów chcą zadbać o swoje zęby i nie tylko w domowym zaciszu). Do codziennej rutyny potrzebujemy szczoteczki do zębów, pasty i płynu do płukania jamy ustnej. Jeżeli się zagłębimy w temat to dodatkowo warto byłoby zainwestować w kilka innych rzeczy. Moim ostatnim odkryciem jest przenośny irygator do jamy ustnej. Mam problem z krwawieniem dziąseł, a to cudo pomaga dotrzeć w trudno dostępne miejsca. Dużo bakterii osadza się również na naszym języku. Do jego wyczyszczenia przydadzą się specjalne szczoteczki. Postanowiłam, że wypróbuję wszystkie nowości, na które się natknęłam na stronie (są one zawarte na zdjęciu) i sprawdzę ich działanie.Będę zaglądać na stronę i sprawdzać, czy wybrane produkty nie są przy okazji Black Week w korzystniejszych cenach.

Używacie jakichś dodatkowych produktów podczas codziennego mycia zębów?

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz.