10/17/2021 11:25:00 AM

Tajniki medycyny estetycznej na wyciągnięciu ręki

Świat pędzi w niesamowitym tempie i to co kiedyś wydawało się nie do  pomyślenia, dziś jest na porządku dziennym. Kanon piękna zmienia się cały czas, ulega rewolucji i co rusz zmienia punkt widzenia, według którego podchodzimy do swojego wyglądu w ten lub inny sposób.

Lubię dbać o siebie, ale zazwyczaj robiłam to sama. Co to znaczy? A to, iż robiłam  tzw. domowe spa: peelingi, maseczki, masaż twarzy poprawiający krążenie. To wszystko oczywiście z pewnością pozytywnie wpływa na moją skórę i ogólnie na samopoczucie. Tego typu działania jednak pomagają tylko na krótką chwilę i oddziałują z reguły na cienką zewnętrzną warstwę skóry. Jeżeli chcemy widzieć efekt "wow" i długotrwale się nim cieszyć to musimy się udać po pomoc do specjalistów w danej dziedzinie i oddać się w ich ręce. Wtedy otrzymamy  fachową pomoc i wszystkie zabiegi wykonane na naszej skórze dotkną najgłębszych jej warstw co spowoduje lepsze rezultaty.

(źródło zdjęcia:internet)

W poszukiwaniu odpowiedniego miejsca, gdzie mogłabym poznać magię zabiegów i fachową pomoc specjalistów w tym zakresie trafiłam na stronę http://www.dermedik.pl/. Jest to miejsce łączące w sobie zdobycze kosmetologii, technologii, medycyny estetycznej i chirurgii plastycznej. Jest to perełka pod hasłem "wydobądź swoje piękno". 

Moim najbardziej problematycznym miejscem o które chciałabym bardziej zadbać jest moja cera twarzy. Od dawna przyglądam się wszelkiego rodzaju procedurom estetycznym i szukam tego odpowiedniego dla mnie.  Chciałabym dziś nieco przybliżyć Wam jeden z takich zabiegów jakim jest mezoterapia igłowa. Jest kilka ważnych informacji, które warto wiedzieć. Po pierwsze jest to zabieg, jak sama nazwa wskazuje, inwazyjny. Odpowiedni preparat zostaje wstrzyknięty za pomocą igły,dzięki czemu dociera on do najgłębszych warstw naszej skóry co daje odpowiednio najlepszy rezultat. Temu zabiegowi poddają się zarówno kobiety jak i mężczyźni. Zaleca się wykonanie około 4-6 zabiegów, czas trwania jednego wynosi średnio jedną godzinę. Koszt takiej przyjemności waha się od ok. 350 zł do ok. 2400 zł. Zabieg ten możemy wykonywać z częstotliwością 2-4 razy w tygodniu. Wyróżnia się kilka rodzai mezoterapii igłowej w zależności od tego, co chcemy taką procedurą osiągnąć. I tak możemy się zdecydować na mezoterapie stymulatorami tkankowymi, kwasem hialuronowym, peptydami lub koktajlami witaminowymi. Po serii kliku zabiegów możemy się spodziewać polepszenia stanu naszej cery. Walczymy z procesem starzenia się naszej skóry, utratą nawilżenia, elastycznością, odżywieniem i dogłębną regeneracją naszej skóry. Warto chociaż raz wypróbować działania, które ofiarują nam specjaliści medycyny estetycznej, a nasza cera z pewnością nam się odwdzięczy.


Czy kiedykolwiek zdarzyło Wam się korzystać z zabiegów medycyny estetycznej? 

A może mieliście styczność z mezoterapię igłową i podzielicie się  swoim doświadczeniem?

10 komentarzy:

  1. Nigdy nie korzystałam z takich zabiegów, ale chciałabym zadbać o swoją twarz. Coś pielęgnacyjnego, co poprawiłoby kondycję mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatny wpis i bardzo ciekawy. lubię czytać medyczne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie korzystałam z medycyny estetycznej i nie miałam do czynienia z mezoterapią igłową.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabiegi medycyny estetycznej znam jedynie z Internetu i tak niech pozostanie

    OdpowiedzUsuń
  5. nie stosowałam i nie mam zamiaru stosować takich zabiegów, ale nie widzę w nich nic złego, po prostu nie czuję takiej potrzeby

    OdpowiedzUsuń
  6. miło się czyta te wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fascynujący wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.