8/25/2021 11:02:00 AM

PaMaMi - otulmy się ciepłem w chłodne dni

 Jesień zbliża się wielkimi krokami. Lubicie tę porę roku? Tak, ja wiem. Szaro, deszczowo i depresyjnie. Ja próbuje doszukać się pozytywów i jak dla mnie jest to idealna pora roku na trio: książka, kocyk i kubek herbaty z miodem i cytryną. Kto też to lubi?

Pogoda nas nie rozpieszcza i chociaż mamy za chwilę dopiero wrzesień to według zapowiedzi synoptyków czeka nas spore ochłodzenie. A oznacza to, że czas najwyższy zrobić przegląd szafy i uzupełnić zapasy. Na dobry początek warto przeorganizować naszą szafę. Wszystkie sukienki, spodenki i topy warto schować głębiej. Sweterki, czapki i rękawiczki usytuujmy tak, aby można było po nie sięgnąć jak najszybciej. 

Wraz z początkiem tego roku przeprowadziłam się do narzeczonego i podczas przeprowadzki moja garderoba przeszła transformację.  Powyrzucałam wszystko, co było już wiekowe i niemodne. Dlatego też tej jesieni muszę zakupić parę rzeczy. Jako że jestem z natury zmarzluchem najpierw postanowiłam rozejrzeć się za niezbędnym trio na chłodne dni: czapką, szalikiem i rękawiczkami. Podczas serfowania po internecie trafiłam na stronę  https://pamami.pl/ . Przedstawię dwie propozycje z tego sklepu, które wpadły mi w oko.

Na pierwszy rzut idzie zestaw Aspre Warm 3Pack. Jako że lubię, gdy elementy mojej stylizacji pasują do siebie zdecydowałam się poszukać czegoś w kategorii komplety. Można też stworzyć własny indywidualny zestaw, który wam się spodoba. W przedstawionym zestawie dominuje kolor bieli, czyli najbardziej uniwersalny i pasujący do wszystkiego. Dolna część nakrycia głowy jest ozdobiona wzorem. Otrzymujemy tu czapkę z polarem, komin i rękawiczki. Istnieje możliwość zamówienia koloru brązowego (kawa z mlekiem). Koszt takiej przyjemności to 139,90 zł.

Dla osób, które lubią nosić czapkę i szalik, ale nie potrzebują rękawiczek idealnie sprawdzi się zestaw Rugia Warm 2Pack w cenie 149,90 zł. Dostępny jest w dwóch wersjach kolorystycznych. Delikatny róż sprawdzi się w kombinacji z czernią, szarością czy bielą. Wielbiciele błękitu również będą mogli zamówić ten zestaw w swojej ulubionej kolorystyce.

Jeżeli miałabym wybierać pomiędzy tymi dwoma kompletami to zdecydowanie moim faworytem jest trio. Nie wyobrażam siebie bez rękawiczek. A Wy nosicie czapkę, szalik i rękawiczki? Czy uważacie te dodatki są zbędne nawet w chłodniejsze dni?

4 komentarze:

Dziękuję za komentarz.