3/17/2021 11:39:00 AM

Odżywczo-wygładzający peeling do ciała z pestkami moreli, czyli ciąg dalszy naturalnych źródeł pielęgnacji .

 Dla mnie ważną częścią mojej pielęgnacji jest wygładzenie mojej skóry. Dlatego mam dla Was kolejny świetny produkt.

Vianek

odżywczo-wygładzający

peeling do ciała

z mielonymi pestkami moreli



Ostatnio coraz bardziej zakochuje się w peelingach więc nie mogło się bez niego obejść. Przedstawiam wam kochani peeling odżywczo-wygładzający. Szata graficzna opakowania jak i w przypadku mleczka do ciała na najwyższym poziomie. Połączenie bieli z aplikacją kwiatową, tym razem w odcieniu ciemnej pomarańczy, przyciąga wzrok. 



Produkt został zamknięty w słoiczku o pojemności 250 ml. Nakrętka w kolorze czarnym posiada logo producenta. 

 


Peeling ma właściwości odżywczo-nawilżające. Zawarte w nim drobno zmielone pestki moreli i cukier podczas aplikacji złuszczają martwy naskórek. Olej z pestek moreli i rokitnika dostarcza skórze odpowiednią porcję witamin, dzięki czemu w efekcie wygląda ona zdrowo i promiennie. 



Peeling jest fajnej zbitej konsystencji, co pozwala bez żadnego problemu jego dozowanie i aplikację na skórę. W pierwszej chwili odczuwalne są drobinki cukru i moreli, natomiast w miarę masowania skóry drobinki tak jakby się rozpuszczały. Odczucia są bardzo przyjemne. Produkt też bardzo pięknie pachnie. Wyczuwam nutę owocową, nieco słodką, lecz ta słodycz jest bardzo delikatna. 

Moja opinia

To już drugi produkt z firmy Vianek i po raz drugi jak dla mnie jest to absolutny hit! Uwielbiam w tym peelingu wszystko. Wygodne i bardzo estetyczne opakowanie. Delikatnie słodki zapach. Drobinki moreli i cukru, które się rozpuszczają podczas masowania mojej skóry, dzięki czemu złuszcza się martwy naskórek, a komórki są pobudzone do regeneracji. Peeling nie jest testowany na zwierzętach, składniki są pochodzenia naturalnego, a zioła z ekologicznych upraw. Dużym plusem jest to, że po aplikacji produkt nie zostawia na skórze żadnej warstwy oleistej, co często zdarzało mi się w innych peelingach. To cudo kosztuje w granicach 20 zł.


Powracając do tematu biznesowego moich znajomych śpieszę się Wam polecić miejsce, w którym dostaniecie pomoc jeżeli chodzi o cięcie laserem 3d. Gdybyście potrzebowali pociąć jakieś elementy konstrukcji stalowych lub utworzyć profili (również pod kątem) to właśnie tu jesteście w stanie to załatwić. Dzięki nowej technologii obróbki metali można zagwarantować pełną powtarzalność elementów. Prace przebiegają płynnie i sprawnie, a ceny dość przystępne, więc warto się rozejrzeć.



1 komentarz:

Dziękuję za komentarz.