11/30/2020 12:00:00 PM

Oczyszczanie twarzy z Cosnature. Med 2 in 1 wash gel Natural Brine & Camomile. Recenzja.

 Miałam już styczność z produktami od niemieckiej marki kosmetycznej Cosnature. Jakieś dwa lata temu na moim  blogu pojawiły się recenzje dwóch produktów. Gdybyście przegapili, lub  chcieli sobie przypomnieć to zachęcam do zerknięcia na wcześniejsze posty. Recenzowałam tam odżywcze masło do ciała z tonką i masłem shea, oraz ujędrniający krem pod oczy z owocem granatu. Z tego co pamiętam, moja opinia na temat tych produktów była pozytywna, dlatego ucieszyłam się na możliwość poznania innych kosmetyków tej marki.

Co wyróżnia te kosmetyki na tle innych marek? Otóż przede wszystkim to, że są one naturalne. Nie znajdziemy tu sztucznych barwników, wazeliny, silikonów, parabenów, PEG-ów, olejów mineralnych ani syntetycznych zagęstników, jest wolny od etanoloamin, SLS, SLES i EDITA. Podsumowując skład nie zawiera wszelkich chemicznych dodatków, które mają zaszkodzić naszej skórze. Marka stawia na naturalne, organiczne składniki. Są one także wegańskie.  

 


Przez ponad miesiąc stosowałam naturalny żel oczyszczający do twarzy i ciała z solanką i rumiankiem 2 in1 MED. Produkty z tej serii przeznaczone są do pielęgnacji szczególnie wymagającej skóry. Najbardziej zaleca się osobom mającym AZS i łuszczycę. Ja co prawda takowych problemów nie posiadam ze swoją skórą, aczkolwiek od momentu w którym zmuszono nas do noszenia masek mój organizm się buntuje. Cera jest przesuszona i podrażniona. Niestety znów zaczęły wracać problemy skórne typu zaskórniki i wszelkiego rodzaju "nieprzyjaciele". Postanowiłam użyć tego żelu właśnie w walce z tymi problemami.


Mimo to, iż jest to produkt typu 2 w 1 to ja osobiście stosowałam go tylko do twarzy. Głównym składnikiem serii z której pochodzi ten żel jest solanka. Dzięki zawartym w niej cennym minerałom i mikroelementom jej formuła działa łagodząco. Przy tym  dobrze, lecz delikatnie oczyszcza wrażliwa i skłonną do podrażnień skórę. Kwas hialuronowy zapobiega utracie wody, co za tym idzie nie mamy poczucia suchości i napięcia skóry. Jest to żel, więc konsystencja jest adekwatna. Ma nieco mętny kolor, a jeżeli chodzi o zapach to jest on naturalny. Nie powinien drażnić, ale także nie zachwyci wielbicieli ładnie pachnących kosmetyków.


 Co zauważyłam po stosowaniu? Z pewnością poprawę stanu mojej cery. Poczucie ściągnięcia i suchości niemal znikło. Wypryski i niedoskonałości zaczęły rzadziej mnie zaskakiwać, a te , które powstały wcześniej zdecydowanie lepiej i szybciej się goją. Żel ma pojemność 250 ml. i jest bardzo wydajny. Wystarczy niewielka ilość by porządnie oczyścić skórę. Nie wiem jak sprawuje się na innych częściach ciała, ale z efektów jakie daje na buzi jestem zadowolona. Podoba mi się fakt, iż jest to kosmetyk naturalny i to, że firma dba o środowisko tworząc, czerpią inspirację z natury. Widziałam, że seria MED obfituje w inne ciekawe produkty, m.in. krem do rąk i balsam do ciała, które chętnie wypróbuje.

Żyjemy w takich czasach, gdzie musimy być przygotowani na wszystko. Ostatnio rozglądałam się za ubezpieczeniem dla siebie i partnera. Ja już mam jedno, on natomiast nie ma żadnego. Przeglądałam oferty firm ubezpieczeniowych, a przy okazji trafiłam też na stronę https://www.tuodszkodowania.pl/.  Ubezpieczając się warto pamiętać, że w razie gdyby firma nie dotrzymała zawartych w umowie obietnic to możecie, a nawet musicie walczyć o swoje prawa. Specjaliści z wieloletnim doświadczeniem pomogą w odzyskaniu odszkodowań i w załatwieniu wszelkich formalności. Warto zapamiętać tą stronę.


6 komentarzy:

Dziękuję za komentarz.