11/29/2020 01:59:00 PM

Melli Care - profesjonalna pielęgnacja skóry ma znaczenie

 Ostatnio na blogu było dość sporo recenzji książkowych. Póki poznawałam nowych autorów i ich twórczość miałam też czas na testowanie kilku produktów, o których niedługo będziecie mogli poczytać na blogu. Dziś pod łupę wezmę dwa produkty do pielęgnacji i co nie co Wam o nich opowiem.

Marka Melli Care jest dla mnie nowością, Nigdy przedtem nie miałam okazji słyszeć o tych produktach, ani tym bardziej je próbować. Uwielbiam poznawać nowości i testować, więc wiadomo, że byłam bardzo ciekawa tych kosmetyków. Miałam okazje poznać dwa kremy. Jeden z nich jest do rąk, a drugi do stóp. Warto wspomnieć o tym, że założyciele tej marki na pomysł stworzenia tych kosmetyków wpadli ze względu na chorobę cukrzycy i wiążącymi się z nią problemami skórnymi. Stąd też produkty przeznaczone do jej pielęgnacji.

Zacznijmy od kremu do rąk. Jest to odżywczo kojący krem patchouli & lemon. Połączenie zapachowe jest dość specyficzne. Da się tu wyczuć słodycz i kwaskowatość, którą nadaje tu nuta cytryny. Tubka o pojemności 50 ml idealnie się sprawdzi w podróży, czy do torebki na co dzień. Mamy taką porę roku w której o skórę dłoni warto zadbać szczególnie. Wiatr i temperatury nie sprzyjają jej miękkości i gładkości. Z pomocą przychodzą tu takie składniki jak: masło shea - łagodzi, zmiękcza i chroni. Gliceryna, która wspaniale koi podrażnienia. Dzięki olejkom z awokado i migdałów skóra szybciej się regeneruje. Mocznik dość silnie nawilża, a alantoina i ekstrakt z płatków nagietka służy do pielęgnacji szczególnie szorstkiej i popękanej skóry. Konsystencja jest przyjemna. Krem białego koloru jest średnio gęsty, więc z łatwością się go aplikuje i rozprowadza po całych dłoniach.


Produkt nie zawiera parabenów, alkoholu, sls, ani GMO. Stosowałam ten krem dwa razy dziennie, ale zdarzało mi się także po niego sięgać częściej. Pracuje w handu i na chwilę obecną nieodłącznym atrybutem są u mnie rękawiczki lateksowe w których muszę przebywać ok. 9 godzin dziennie. To niestety odbija się na  moich dłoniach. Melli Care ratuje mnie przed przesuszeniem i podrażnieniami. Dobrze nawilża i migiem się wchłania, co w produktach tego typu bardzo cenię. Koszt takiej przyjemności to 24 zł na stronie producenta.

Przyszła kolej na drugi produkt z duetu, czyli krem do stóp o zapachu granatu & liczi. Pojemność 50 ml. nadaje się w podróż i do codziennej pielęgnacji. Przyznam się bez bicia, że kremów do stóp nie używam codziennie z powodu braku czasu. Dla mnie pielęgnacja skóry stóp to swego rodzaju rytuał na który warto poświęcić troszkę więcej czasu, którego ostatnimi dniami mi bardzo brakuje. Produkt nie zawiera parabenów, sls, 


Krem jest średnio gęsty o białym zabarwieniu. Łatwo się rozprowadza i jak jego poprzednik - świetnie się wchłania. Polubiłam stosowanie go na zwieńczenie rytuału pielęgnacyjnego moich stóp. Po starciu zrogowaciałego naskórka robię sobie peeling, a następnie wmasowuje w skórę ten kremik. Ma bardzo przyjemny słodkawy zapach co umila sam proces nakładania. Lubię wtedy otulić moje stopy skarpetkami i pójść tak spać. Na rano nóżki są gładziutkie i bardzo miękkie. Wszystko za sprawą składu, w którym znajdziemy nawilżające masło shea, 10% mocznika, witaminę E i alantoinę, która eliminuje podrażnienie naskórka. Koszt tego kremu to 24 zł na stronie producenta.

Skoro już zadbaliśmy o nasze dłonie i stopy to można byłoby pójść się zabawić. Jeżeli obecnie panująca pandemia w końcu odpuści to wreszcie nasze życie towarzyskie powinno powoli wrócić na swoje tory. Osoby, które planowali w najbliższym czasie  śluby mają okazję, aby poświęcić obecny czas na dokładniejsze przygotowania. Warto pamiętać o każdych szczegółach. Np. o zamówieniu przed czasem kilku bardzo istotnych elementów zabawy weselnej. Mam tu na myśli chociażby pudełko na koperty weselne. Jest to nieodłączny atrybut każdej uroczystości tego typu. Jeżeli już jesteście zdecydowani co do kolorystyki przewodniej, to i z wyborem pudełka nie powinniście mieć problemu. Kolor, rozmiar i motyw przewodni ma tu znaczenie. Życzę wszystkim parom, aby jak najszybciej mogli wyznać sobie miłość przed ołtarzem i uczcić tą chwilę na weselu w gronie rodziny i najbliższych,





5 komentarzy:

  1. Fajnie tu u Ciebie muszę częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  2. wartościowy wpis na tym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny wpis. Bardzo zachęcający do kupna tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne wpisy są na tym blogu, lekko się je czyta i informacje na pewno się przydadzą

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.