7/08/2019 03:13:00 AM

Niezbędniki każdej domowej apteczki. Czego nie powinno w niej zabraknąć?

Hej kochani. Lato nie zdążyło na dobre się zacząć, a już się skończyło. Chociaż podobno tak chłodno jak teraz ma być tylko jeszcze przez chwile. Za tydzień zaczynam długo wyczekiwany urlop i mam nadzieję, że będzie mi dane z ładnej pogody skorzystać.

Postanowiłam przyjść z wpisem na temat moim zdaniem bardzo ważny. Otóż nie ma w naszym życiu nic ważniejszego od zdrowia.  Należy o nie dbać . Jednak nawet bardzo przezornym osobom zdarzają się różnego rodzaju wypadki, a choroba dopada w najmniej odpowiednim momencie. Dlatego warto zadbać o to, aby nie tylko w naszym domu, ale także w aucie i naszym podróżnym bagażu na wakacje znalazła się mini apteczka. 


Staram się regularnie uzupełniać i przeglądać moją domowa apteczkę. Odkąd pamiętam leki starałam się kupować w aptekach. Ze względu jednak na brak czasu i dostępność potrzebnego asortymentu powoli zakupy zaczynam robić przez internet. Apteka internetowa pozwala mi w szybki sposób uzupełnić moją apteczkę. Potrzebne leki zamawiam bezpośrednio z dostawą do domu, a niektóre medykamenty udaje się upolować w naprawdę promocyjnych i korzystnych dla naszego portfela cenach. 

A więc czego nie powinno zabraknąć w naszej apteczce?
  • Materiały opatrunkowe i środki dezynfekcji. Pamiętajmy, że każdą ranę trzeba najpierw zdezynfekować a następnie opatrzyć. Woda utleniona jest tu produktem numer jeden. Służy do przemycia ran powierzchownych i jako środek bakteriobójczy. Po tym jak upewnimy się, że rana jest oczyszczona warto ją opatrzyć. Przydadzą się gazy, bandaże, opaski elastyczne, plastry.
  • Leki. Przede wszystkim powinniśmy mieć leki przeciwbólowe i przeciwgorączkowe takie jak aspiryna, apap, ibuprom. Na dolegliwości żołądkowo-jelitowe przyda się węgiel i krople żołądkowe. Jeżeli ktoś w rodzinie ma problemy z alergią to przyda się mieć jakiś lek przeciwalergiczny. Obecnie na rynku medycznym jest wiele preparatów o działaniu uniwersalnym, które działają kompleksowo. Tak np. są pianki i żele dzięki którym pozbędziemy się obrzęku, złagodzimy zaczerwienienie i nawet uzyskamy efekt przeciwbólowy. 
  • Akcesoria. Termometr by móc zmierzyć temperaturę ciała. Nożyczki, pęseta i termofor. A jeżeli chodzi o sprzęt to bardzo przydatnym urządzeniem jest ciśnieniomierz. 
Jeżeli macie jakieś nawracające choroby i leki na te dolegliwości dostępne są tylko i wyłącznie na receptę to warto pomyśleć o tym wcześniej. Nie zapominajmy także o tym, by na bieżąco kontrolować daty ważności leków. Te po terminie raczej nam nie pomogą, ponadto mogą zaszkodzić. Oprócz niezbędników w aptekach internetowych bardzo często możemy spotkać promocje na suplementy diety i witaminy w bardzo korzystnych cenach. Jeżeli cenicie sobie zdrowie i swój czas to tego typu zakupy zdecydowanie są dla was najlepszym rozwiązaniem.  

34 komentarze:

  1. mam konkretnie wyposażoną apteczkę w domu, wożę także w aucie apteczkę mimo, że nie ma takiego obowiązku

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie to zdecydowanie nie powinno zabraknąć Intesty na problemy trawienne. Człowiek czasem nie wie co je a później boli brzuch i jakoś trzeba odpowiednio temu zaradzić. A te środek świetnie się sprawdza na tego typu problemy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w aucie mam jeszcze Aviomarin, bo niestety nasze dziecko ma chorobę lokomocyjną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja apteczka jest bardzo dobrze wyposażona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. staram się na bieżąco uzupełniać swoją domową apteczkę , w szczególności sprawdzam termin ważności leków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra wpis zwłaszcza teraz, latem, kiedy wyjeżdżamy i kompletnie zapominamy o tym, że warto się zabezpieczyć w taką podstawową apteczkę. Sama nawet sprawdzałam swoją, którą wożę w samochodzie. termin przydatności niektórych leków się kończy. Wolałabym zamówić przez internet jedną, konkretnie wyposażoną, niż tak dokupować. Zawsze na wiosnę sprawdzamy też wszystko to, co mamy w domu. Akurat termometru mi brakowało.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wpis. Muszę skompletować swoją apteczke :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam zarówno w domu jak i w aucie. Nie wyobrażam sobie nie mieć podstawowy produktów pod ręką.

    OdpowiedzUsuń
  9. moja apteczka domowa to wielka szafka przepełniona różnymi lekami i akcesoriami. Często ją uzupełniam i często zamawiam właśnie w sieci.

    OdpowiedzUsuń
  10. dużo ciekawych pomysłów tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale tu wiele fajnych wiadomości



    OdpowiedzUsuń
  12. mnóstwo ciekawych inspiracji!


    OdpowiedzUsuń
  13. Zainteresował mnie ten blog


    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie tu u Ciebie muszę częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog, ciekawe wpisy

    OdpowiedzUsuń
  16. wartościowy wpis na tym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog, ciekawe wpisy

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog, ciekawe wpisy

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie w domu apteczka to koniecznosc. Wszystko mam w jednym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  20. każdy powinien mieć w domu apteczkę to podstawa funkcjonowania

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawe pomysły, wykorzystam je u siebie w domu na pewno, nie ma opcji bez apteczki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Czasem w apteczce tylko plastry, a w domu wszystko się może wydarzyć!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny blog, wszystkich kreci widzę to samo co mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Apteczka to u mnie konieczność nawet z samochodzie. Fajny blog.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja w domu zawsze musze miec cos przeciwbolowego i na przeziebienie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja zawsze wracam do tego bloga, ciekawe miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  27. wspaniały blok i fajne treści

    OdpowiedzUsuń
  28. inspirujące wpisy i fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.