6/27/2019 02:20:00 PM

Lift4Skin by Oceanic Active Glycol Korygujący krem pod oczy. Zatrzymaj czas w swoim spojrzeniu.

Testowania z Twoim Źródłem Urody ciąg dalszy i na tapetę biorę kolejny produkt, który miałam okazję testować w ciągu ostatniego miesiąca. Mowa o Active Glycol Korygującym kremie pod oczy od  Lift4Skin by Oceanic.


Jak widać na zdjęciu wyżej kartonik jest utrzymany w kolorystyce, która kojarzy mi się z produktami typowo aptecznymi. Nie jest to wcale złe, gdyż niesie to ze sobą same pozytywne odczucia. Białe tło, czarne napisy i elementy utrzymane w kolorze fioletowym. Klasycznie, lecz z klasą. Na kartonie znajdują się podstawowe informacje na temat kremu i jego aktywnych składnikach, ale o tym za chwilkę.


Zawartość skrywa przepiękny flakon ze srebrnymi elementami. Elegancko prezentuje się na półce łazienkowej. Jeżeli jesteście szczęściarami i macie na własność toaletkę kosmetyczną to na niej też ta buteleczka będzie wyglądać pięknie. Pojemność 15 ml. wydaje się być dość mała lecz nic bardziej mylnego. Zauważyłam, że opakowania kremów i ser pod oczy zazwyczaj są małe, ale tego typu kosmetyki są na tyle wydajne iż spokojnie wystarcza ona na 2, a czasami nawet do 4 miesięcy stosowania. Tak jest i w tym przypadku. Już niewielka ilość kremu wystarcza na pokrycie skóry pod oczami. Użytkuje go od miesiąca i myślę, że nie tak szybko mi się on skończy.


Wyciskamy produkt za pomocą pompki za co duży plus. Uważam, że jest to najbardziej higieniczne i wygodne rozwiązanie. Krem jest o białym zabarwieniu. Konsystencja jest zbita, ale nie za ciężka. Zapach bardzo delikatny, wręcz niewyczuwalny także delikatne noski będą zadowolone. Aplikujemy niewielką ilość kosmetyku na oczyszczoną skórę pod oczami rano i wieczorem. Wchłania się dość szybko nie zostawiając tłustego filmu. Dlatego tez rano nie musimy się przejmować brakiem czasu i długo czekać na wchłonięcie się kosmetyku aby móc kontynuować poranne malowanie się. Warto też zaznaczyć, że nie wpływa na wygląd innych produktów. Dobrze współpracuje z podkładem i korektorem.


Krem zawiera kompleks minerałów i aminokwasów, które wpływają na poprawę nawilżenia i ujędrnienia. W walce z oznakami starzenia jakimi są zmarszczki i linie załamań pomaga witamina B3. Krem zawiera złoto koloidalne, które pobudza syntezę kolagenu w skórze. Przywraca jej gładkość, elastyczność i zdrowy wygląd. O odżywienie zadba witamina E, masła i oleje roślinne. Te wszystkie aktywne składniki pozytywnie wpływają na naszą skórę pod oczami. Po prawie miesięcznym regularnym stosowaniu (starałam się o nim pamiętać, a ten ładny flakonik mi tą sprawę ułatwiał) zauważyłam, że skóra stała się bardziej napięta. Często nie dosypiam i sińce pod oczami są moją zmorą. Krem nieco złagodził te nieprzyjemne objawy braku snu. Dzięki czemu spojrzenie rozjaśniło się, a ja wyglądam na wypoczętą nawet jeżeli tak nie jest. Wielki plus za wygodne i higieniczne opakowanie i  szybkie wchłanianie się. Myślę, że kuracji starczy mi jeszcze na ok. miesiąc, być może ciut dłużej. Nie mam aż takiego problemu ze zmarszczkami, ale wydaje mi się iż te delikatne z pewnością się wygładziły. Cena tego kremu jest w granicach 50 zł, więc dość przystępna, a rezultaty są naprawdę widoczne. Polecam!

21 komentarzy:

  1. super, że skóra pod oczami stała się bardziej jędrna, ja zawsze pamiętam o kremach i używam ich 2 razy dziennie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Polubiłam ten krem i całkiem nieźle mi się sprawdzał. Na pewno będe polecać go kolejnym osobom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że nie tylko ja się nie wysypiam. Zwłaszcza teraz, w te upały. Krem faktycznie fajnie skórę napina. To mi się w nim najbardziej podoba. I też na początku moja reakcja była: ale go mało. Ale jest wydajny i faktycznie tylko pod oczy w zupełności wystarcza.

    PS: Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w okresie przedszkolnym to chodziłam jak zombie, bo codziennie pobudki o 6, wiec zaczelam uzywac pod oczy tego kosmetyku i zauwazylam znaczną poprawę. mam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo polubiłam się z tym kremem i myślę, że działa i ma dobrą cenę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przetestuję ten krem pod oczy 🤔

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiedzialam ze w ofercie tej marki jest rowniez krem pod oczy. musze sie przyjrzec blizej

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ten krem ! Korzystam z niego już dość długo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie tu ! Podoba mi się Twój styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny artykuł, będę tu wracać

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny artykuł, będę tu wracać

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe i interesujace wpisy

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe i interesujace wpisy

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniały blok i fajne treści

    OdpowiedzUsuń
  15. inspirujące wpisy i fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniały i interesujący wpis!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.