4/23/2019 02:38:00 PM

Bądź szalona i odważna z Dolls Team lub rozważna i romantyczna z Romance Wedding. Hybrydy z najnowszych kolekcji od NC Nails Sompany


Hej kochani! Czy u Was też już wiosennie? A wraz ze zmianami pogodowymi i my wybudzamy się powoli z zimowej śpiączki. Świeci słońce, dni są coraz dłuższe, a kolory powoli pojawiają się nie tylko w naszych ubraniach lecz także w naszych makijażach i naszym manicure. NC Nails Company chyba nie muszę już Wam przedstawiać? Ci co do mnie zaglądają już zdążyli zauważyć, że produkty tej firmy uwielbiam. Trwałość, łatwość w użytkowaniu i oczywiście ogromny wybór - własnie za to cenię tą markę.


NC Nails wciąż zaskakuje swoich klientów m.in. nowymi kolekcjami lakierów hybrydowych. Pazurki robię sobie od ponad dwóch lat i od momentu pierwszego manicure kolekcja hybryd i ozdób wszelkiego rodzaju nieustannie rośnie. Chyba już jestem uzależniona, ale co poradzić, gdy firma tak rozpieszcza swoich klientów? Tym razem w sprzedaży pojawiły się 2 nowe kolekcje Romance Wedding i Dolls Team.


Pierwsza, czyli Romance Wedding to kolekcja 11 przepięknych i subtelnych odcieni, które sprawdzą się na takie okazje jak ślub, wesele, lub zaręczyny. Każda z nas w takich momentach chce czuć się wyjątkowo i te kolorki mają nam w tym pomóc. Znajdziemy tu przygaszone róże, nudziaki, czy chociażby kolorki niemalże transparentne.Co prawda w planach nie mam żadnego z tych wydarzeń, jednak nie mogłam się oprzeć by nie zamówić dwóch piękności z tej kolekcji. 


No Man No Cry, czyli "nie ma faceta nie ma łez". Powiem Wam, że coś jest w tej nazwie autentycznego;)  Co do kolorku to jest to nieco ciemniejszy odcień niż widzimy na etykiecie. Można go zaliczyć do najciemniejszego z całej 11. Jest to ciepły brąz. Ja w swojej stylizacji, którą pokaże Wam na końcu posta użyłam go do zdobienia, lecz jako bazowy kolorek prezentuje się równie pięknie.


I Love You, czyli "Kocham Cię" jest drugim moim wyborem z tej kolekcji, który znalazł się w zamówieniu. I tu już mamy typowo dziewczęcy intensywny pudrowy róż. Jeżeli ktoś jest fanem takiej kolorystyki z pewnością nie przejdzie obok niego obojętny. Tak jak w przypadku poprzednika użyłam tego odcienia do zdobień. Jednak już rozmyślam nad następnym manicure, który chyba wykonam całkowicie w odcieniach różu. Pigmentacja jest świetna, więc jedna warstwa wystarczy by kolor był intensywny i nie prześwitywał. Ja z przyzwyczajenia daje dwie cienkie warstwy.

Przechodzimy do ostatniej nowości, która trafiła w moje ręce, czyli Hush Hush Baby "cichutko kochanie" by Osi Ugonoh. Jeżeli jesteś ambitna i odważnie zamierzasz wyruszyć na podbój świata to na twoich paznokciach nie może zabraknąć szalonych kolorów kolekcji Dolls Team. 15 odważnych odcieni dodadzą pewności siebie i podkreślą twoją indywidualność.


Ten niebieski błękit podbił moje serce. Głębia koloru i pigmentacja sprawiły, że zagościł on na wszystkich moich pazurkach podczas ostatniego paznokciowego eksperymentu, który za chwilkę Wam zaprezentuje. Niebieski to także kolor przyjaźni, więc z pewnością "zaprzyjaźnicie się" z tym lakierem hybrydowym.

Mam dla Was wzornik, na którym możecie zobaczyć jak dane kolorki się prezentują. Zdjęcia lakierów robiłam po otrzymaniu paczuszki, a manicure nieco później i wzornik malowany był własnie wtedy, dlatego też nie jest to zbyt "profesjonalnie" zrobione zdjęcie. Mam jednak nadzieję, że mi to wybaczycie.


Na koniec przedstawiam Wam co udało mi się zmalować tymi nowościami. Jak już wcześniej wspominałam kolorem przewodnim jest tutaj Hush Hush Baby w którym się absolutnie zakochałam. By pokazać Wam wszystkie hybrydy pozostałych dwóch użyłam tutaj do zdobień na środkowym paznokciu. Za pomocą sondy umieściłam kropki różnej wielkości. najpierw I Love You (w mniejszości, około dwóch rządków), resztę powierzchni paznokcia wykropkowałam No man No Cry.  Na dwóch paluszkach użyłam efektu Ice Crush w odcieniu ciemno niebieskim z odrobiną fioletu, który miałam w swojej kolekcji.


Zdjęcia gotowego manicure przedstawiam na różnym tle żebyście mogli zobaczyć różnicę kolorystyczną. Ja jestem zadowolona i po raz kolejny hybrydy od NC Nail Company okazały się strzałem w dziesiątkę. 

Już niedługo swoje święto będą obchodzić nasze mamy. 26 maja pośpieszymy do nich by złożyć życzenia i obdarować ich jakimś prezentem od serca. Wciąż poszukuje coś, czym mogłabym zaskoczyć moją mamą. Jest typową sroką, więc wydaje mi się, że biżuteria typu bransoletki srebrne mogłaby się w tym przypadku sprawdzić idealnie. Mam jeszcze chwilę czasu by się zastanowić, ale wydaję mi się, że podarowanie tego typu ozdoby z pewnością ja ucieszy.

Macie jakieś kolorki z najnowszych kolekcji? Który z wybranych przeze mnie podoba Wam się najbardziej?


18 komentarzy:

  1. Śliczne kolory :)
    P.s. masz małą literówkę w tytule ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za czujność :) tak już jest, kiedy wena przychodzi w porze nocnej :)
      Kolorki rzeczywiście piękne!

      Usuń
  2. świetne nazwy, ładne kolory, nie miałam jeszcze hybryd tej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, koniecznie je wypróbuj! Mają piękne kolorki i są mega trwałe, więc warto!

      Usuń
  3. Ta marka to według mnie najlepsza marka jeśli chodzi o lakiery hybrydowe. Uwielbiam nimi pracować i mam ich najwięcej w swojej kolekcji. Podobne mani robiłam jakiś czas temu ;) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie świetne kolory, myślę że idealne na wiosnę i lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie świetne kolory, mi najbardziej w oko wpadł "hush hush baby". Sama nie miałam jeszcze ani razu żadnych lakierów od NC NAILS COMPANY, ale chyba trzeba przetestować, bo ciekawie się zapowiadają :)

    Pozdrawiam,
    Amelia

    P.S. Śliczny manicure.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam dwa lakiery te co Ty, ale już to wiesz haha :D. cudowne są kolory od NC, bardzo się cieszę, że trafiłam na tę firmę. cudowne paznokcie ci wyszły, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten niebieski i róż - piękne odcienie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka lakierów mam z tej firmy ale już dawno nic nowego nie zamawiałam, raczej sięgam po inne marki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne odcienie ! Lubię te markę za trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory są śliczne, paznokcie też, ale nazwy są też ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wiosna wiosna, przyszła w końcu i to z pompą. Wczoraj było u nas aż 28 stopni w cieniu. A dziś 12 😜 co do NC - bomba są obie kolekcje. przepiękne odcienie, mocne kolory z Dolls i delikatne z Romance Wedding. ciężko wybrać. przepiękne mani Ci wyszło. super też róż połączyłaś do zdobienia. Ty to masz talent w tej dziedzinie - pewnie się powtarzam, ale od zawsze Ci to mówię.

    OdpowiedzUsuń
  12. A co do Dnia Mamy to myślę... myślę... i myślę, że biżuteria to najlepsza opcja będzie dla Mamci ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pazurki Ci wyszły, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się kolory tych lakierów. Efekt końcowy jest na prawdę spektakularny. Cudowny manicure!

    OdpowiedzUsuń
  15. Te lakiery mają piękne kolory <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.