8/24/2018 03:40:00 AM

Seksowna koszulka nocna, koronkowe body, czy pas do pończoch? A ty, jak podkreślasz swoją kobiecość? Propozycje ze sklepu for-you.com.pl

Z uwagi na to, że żyjemy w ciągłym biegu (przynajmniej ja ;D) coraz częściej decydujemy  się na zakupy w sieci. Wiem, że siedzenie na czterech literach przed komputerem nie jest zbyt zdrowe, a  nasza sylwetka zdecydowanie bardziej zyskałaby na joggingu po sklepach rozrzuconych po całym mieście. Czas jednak rządzi się swoimi prawami.

Wstyd się przyznać, ale jeszcze kilka lat temu nie zwracałam uwagi na to, co mam pod ubraniem. Wiadomo, że przede wszystkim to nasz ubiór wystawiamy na ocenę świata zewnętrznego. Wszystko to, co jest pod ubraniem należy do sfery intymnej naszego życia i różnych jego aspektów. Odkąd trafiłam na sklep stacjonarny z naprawdę fachową obsługą moja część garderoby zwana potocznie bielizną przeszła totalną metamorfozę.

Odkąd jestem świadoma tego w jakim rozmiarze powinnam wybierać biustonosze, jaki krój jest dla mnie najkorzystniejszy i w których modelach czuję się naprawdę komfortowo - przeszukuje internet wzdłuż i wszerz w poszukiwaniu nowości.

Dlaczego przez internet? A chociażby dlatego, że na bieganie po sklepach nie mam czasu. Znam swój rozmiar, więc wiem na co się zdecydować by nie popełnić błąd. Ceny w sklepach internetowych są z reguły niższe niż w sklepach stacjonarnych. Poza tym pamiętajmy, że nieudany zakup zawsze możemy zwrócić lub wymienić. Więc kupując przez internet nie tylko oszczędzamy czas, lecz także pieniądze.

Ostatnio w trakcie poszukiwań natrafiłam na sklep for-you.com.pl


Jak widać właścicielką jest kobieta sukcesu, matka i autorka książki "Kobietą być", opartej na własnym życiu - Eliza Żywicka. Na marginesie mówiąc, o jej książce jest dość głośno ostatnimi czasy w internecie, a opinię są bardzo pozytywne. Zamierzam się sama przekonać o tym, gdyż mam ją już na swojej liście czytelniczej. 

Na stronie  for-you.com.pl  znajdziemy podział na kilka kategorii m.in. rajstopy, bielizna, akcesoria. Klikając w odpowiednią bezproblemowo zostaniemy przekierowani do asortymentu z danej kategorii. W większości dominuje tu bielizna dla kobiet, ale znajdziemy także coś dla małych księżniczek, naszych partnerów, a także wspomnianą już książkę autorki. Wystarczy założyć sobie konto w kilku prostych krokach, jak na sklep internetowy przystało,  i możemy śmiało robić zakupy.

Moim kierunkiem poszukiwań była bielizna, więc się udałam właśnie do tej kategorii. Co ciekawego znalazłam? Już Wam pokazuje:)

Alluria koszulka i stringi Obsessive


Uwielbiam koszulki nocne, zwłaszcza takie seksowne jak ta. Od razu spodobał mi się krój. Wykonana z prześwitującej tkaniny. Koronkowy motyw pod biustem i ozdobny dół z pewnością pobudzi wyobraźnie waszego partnera. Pionowe przeszycia optycznie wysmuklą sylwetkę, a wy poczujecie się jak milion dolarów. Czyż nie o to w tym wszystkim chodzi? W zestawie znajdują się także stringi, jako dopełnienie całości. Ten komplet możemy zakupić w cenie 67,90 zł.

Body art. 124 - GAIA


Kobieta z wiekiem staje się coraz bardziej świadoma swojego ciała. Kiedyś nawet nie pomyślałabym o ubraniu body i w ogóle  o body, jako bieliźnie. Teraz chętnie noszę tego typu rzeczy nie tylko jako stricte bieliznę, lecz jako element garderoby wierzchniej. Body tego typu świetnie prezentują się np. z klasycznymi spodniami i żakietem. Myślę, że tu kontrast czerni i bieli byłby odpowiedni. Dobrze dobrane potrafi nie tylko nadać figurze pięknego kształtu lecz także optycznie wyszczuplić i wydłużyć sylwetkę. No i ta śliczna koronka - cudo, za jedyne 69,90 zł.

Pas do pończoch JULIMEX DAISY


Jak już jesteśmy w temacie seksownej bielizny to pomyślałam, że na dodatki też wato zwrócić uwagę. Znalazłam pas do pończoch z kwiatowo-koronkowym motywem w bieli. Pończochy są bardzo ponętne, a z dodatkiem pasa nie tylko bardziej wygodne w noszeniu, lecz jako dopełnienie  całości są dość uwodzicielskie. Koszt to 29,90 zł. 

Nie wiem jak Was, ale mnie asortyment bardzo zaintrygował. Ceny są przystępne, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Uwielbiam piękną i seksowną bieliznę. Odpowiednio dobrana potrafi zdziałać cuda. Po pierwsze, będziemy się czuć komfortowo. Po drugie, ładna bielizna potrafi bardzo dowartościować każdą kobietę. A po trzecie, nasze drugie połówki z pewnością docenią tak pięknie ozdobione i seksownie podkreślone kobiece ciało.

Sklep internetowy for-you.com.pl

Zapraszam Was kochani do przejrzenia asortymentu.




1 komentarz:

Dziękuję za komentarz.