9/26/2017 03:08:00 AM

Propozycje na chłodne jesienne dni od Zaful

Pogoda nas ostatnio niestety nie rozpieszcza, więc czas zrobić przegląd szafy. Ja się zabrałam za to wczoraj i okazało się, że mam spore braki w ciepłych typowo jesienno-zimowych ubraniach. Z racji tego, iż jestem zmarzluchem bez ciepłych rzeczy nie umiem się obejść. Na stronie Zaful znalazłam kilka ciekawych propozycji, które chciałabym Wam dzisiaj przedstawić. Zapraszam Was także do zerknięcia na mój ulubione dział, w którym są przedstawione koszule i bluzki light blue blouse.
Lubię na co dzień czuć się raczej swobodnie i z reguły preferuje ubiór typu jeansy i sweter. Uwielbiam także elegancje, więc w mojej garderobie są również sukienki na chłodniejsze dni. Przedstawiam Wam kilka propozycji tzw. sukienek sweterkowych, które z chęcią bym ubrała.
Moja pierwsza propozycja to szara sukienka golfowa. Uwielbiam rozcięcia na ramionach więc ta propozycja od razu rzuciła mi się w oczy. 

Turtleneck Cold Shoulder Jumper Dress      Turtleneck Cold Shoulder Jumper Dress 

V Neck Slit Sweater Dress - Gray

Druga propozycja to piękny długi kardigan. Wycięcie w kształcie litery "V" podkreśla biust. Ta propozycja jest luźna, więc z pewnością będziemy się czuli w niej bardzo wygonie.

V Neck Slit Sweater Dress        V Neck Slit Sweater Dress 
 W tej propozycji bardzo podoba mi się nadruk, lecz kolor żółty niestety nie należy do moich ulubionych, więc będę szukać tej sukienki w innym kolorze.

 Drop Shoulder Graphic Mini Sweater Dress      Drop Shoulder Graphic Mini Sweater Dress
V Neck Stripes Panel Sweater Sheath Dress - Blue And White

Ostatnia moja propozycja to połączenie stylu marynarskiego - paski, ze stylem hiszpańskim- falbaniaste rękawy. Wycięcie "V" ozdobione białymi paskami współgra z tym samym powtarzającym  się motywem  na rękawach i spodzie sukienki.

                  V Neck Stripes Panel Sweater Sheath Dress     V Neck Stripes Panel Sweater Sheath Dress     
       
To już wszystkie moje propozycje, które wpadły mi w oko. Czy Wy też macie w swoich szafach sukienki sweterkowe? Może któraś z moich propozycji przypadła Wam do gustu?
Będę wdzięczna za kliki:)

Zapraszam Was również na letnią wyprzedaż z atrakcyjnymi zniżkami. A na hasło ZFEN czeka na Was niespodzianka.

 Want to be the more fancy in this summer? Just do it!

         Discover our newest summer arrivals!

 http://www.zaful.com/promotion-fancy-summer-looks-special-597.html?lkid=11360528

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz.