8/29/2017 12:51:00 AM

Moja pierwsza wishlista z Zaful

Witajcie kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z moim pierwszym postem modowym. A dokładnie, będzie to moja pierwsza wishlista rzeczy ze sklepu ZAFUL

Obecnie trwa ją promocję Zaful Sammer 2017 Promotion


Wiele razy o tym sklepie słyszałam i czytałam (najczęściej) pozytywne opinie o ich produktach. W końcu postanowiłam i ja tam zajrzeć i przekonać się, czy faktycznie warto tam zamawiać:)

Powiem Wam, że wybór na stronie ZAFUL jest naprawdę spory. Moją szczególną uwagę przykuły koszule. Bardzo lubię tego typu rzeczy. Zazwyczaj staram się łączyć elegancję z luzem, więc często noszę eleganckie koszule z jeansami.

Przedstawiam Wam moje typy.

Cold Shoulder Ruffle Striped Shirt



Piękna długa koszula w stylu casual w biało-niebieskie paski. Najbardziej urzekły mnie wycięcia na plecach, a także dodatkowy motyw falbanki.

Oversized Paint Splatter Shirt With Shiny Pocket



Oversized Paint Splatter Shirt With Shiny Pocket


Następna koszula oversize. Biała, długa, z elementami błyszczącymi na kieszeni, kołnierzu i jednym rękawie. Trochę błysku nigdy nie zaszkodzi.

Patched Bowknot Embroidered Shirts


Patched Bowknot Embroidered Shirts


Kolejna koszula również w bieli. Zauroczyła mnie aplikacja w postaci zajączka z napisem "music" na rękawie. Urocze jest również wiązanie przy kołnierzu przypominające kokardę.


Print Patchwork Shirt Collar Long Sleeve Romper


Ostatnia moja propozycja to koszula w stylu wojskowym. Z kieszeniami i naszywkami, które nadają jej uroku. Kolor szczególnie przyciągnął moja uwagę. Taka ciemna, wojskowa zieleń jest bardzo modna w tym sezonie.



Jeżeli podczas zakupów wpiszecie kod
ZafulChen otrzymacie zniżkę 10-20% OFF


(klik w baner)

Czy któraś z moich propozycji Wam się podoba?
A może już zamawiałyście jakieś koszule z ZAFUL?

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz.