6/16/2017 02:00:00 PM

7 pomysłów na prezent z okazji Dnia Ojca od PROJEKTOGRAM

Co roku obchodzimy  wiele świąt i uroczystości. Nie wiem  jak Wy, ale ja za każdym razem staram się sprawić, aby każdy prezent na dane święto był czymś niepowtarzalnym i wyjątkowym. Nie chce się chwalić, ale jestem osobą bardzo pomysłową, jeżeli chodzi o prezenty, ale nawet mi czasami zwyczajnie brakuje pomysłów.  Zbliża się 23 czerwca - Dzień Ojca, dlatego też wyruszyłam w poszukiwaniu inspiracji. Tak oto natknęłam się na stronę www.projektogram.pl 

Chyba każdy z nas uwielbia uwieczniać cudowne chwilę upamiętniając je poprzez zdjęcia. Już od dawna mamy bardzo szerokie spektrum sprzętów elektronicznych, które nam w tym pomagają. Zdjęcia kolorowe, czarno-białe, z efektami, z napisami...można byłoby wymieniać bez końca. Uwieczniamy ulubione momenty, przerzucamy zdjęcia na komputer, tablet, telefon lub drukujemy. Wydrukowane egzemplarze najczęściej trafiają do albumów, w których się piętrzą, aż zabraknie miejsca. Zaglądamy do takich pamiątek raczej bardzo rzadko, najczęściej podczas rodzinnych imprez, kiedy wszystkim zbiera się na wspomnienia. 

No właśnie, a co powiedzielibyście na przechowanie wspomnień w niebanalny i bardzo oryginalny sposób?
Chciałabym Wam przedstawić jeden z 7 takich super możliwości, na który się zdecydowałam.


Długo szukałam czegoś, co mogłabym sprezentować mojemu Tacie na jego zbliżające się święto. Chciałabym, żeby 23 Czerwca już na zawsze pozostał w jego wspomnieniach jako Jego szczególny dzień. W związku z tym, trafiając na ofertę sklepu Projektogram długo nie musiałam się zastanawiać  w jaki sposób tę wyjątkowość podkreślę. 


Mój wybór padł na poduszkę ze zdjęciami.


Kto nie lubi spać niech podniesie rękę, hehe. Mój Tata jest śpiochem więc uznałam, że będzie to prezent trafiony w dziesiątkę, gdyż podusia będzie mu towarzyszyć w nocy, podczas snu, a także będzie się pięknie prezentować jako element dekoracyjny. Skusiło mnie to, że mogłam na poszewce umieścić dowolne zdjęcia przedstawiające najważniejsze momenty z życia mojego Taty. On jest częścią mnie i mojego świata, tak więc znalazły się na niej momenty przedstawiające ważne chwile i  wydarzenia: Wręczenie dyplomu po ukończeniu  licencjatu, wspólne wyjazdy nad morze i za granicę w gronie rodzinnym, jego ulubione hobby: łapanie ryb i jeżdżenie na motorze.

 

Poduszka ma wymiary 37X37. Na tej -powierzchni umieszczone jest aż 9 zdjęć. Projektogram.pl daje nam możliwość wyboru co do ich ilości: 9, 16 lub nawet 25 zdjęć. Musimy się liczyć z tym, że im większa będzie ich ilość, tym mniejsze one będą, gdyż muszą się zmieścić w całości. Następnie decydujemy, czy chcemy, żeby nasze zdjęcia były rozdzielone siatką (w kolorze ecru lub czarnym). Ja nie chciałam czarnej, więc w efekcie jest jej brak, ale zdjęcia nie są "zlane" ze sobą. Mi ten efekt bardzo odpowiada.

Jak widać na zbliżeniu jakość nadruku jest rewelacyjna. Widoczne są wszystkie szczegóły (nawet chmurki na niebie), tak, jak na oryginałach. Jest to zapewne zasługa dobrej jakości materiału, a potem trwałego i bardzo wyraźnego nadruku. Zdjęcia nie są poucinane, jak to często się zdarza przy wydruku nawet na papierze. Druk jest porządny, od szwu do szwu.


Tył poduszki jest bez nadruku w kolorze ecru. Co ważne, wkład jest antyalergiczny. Możliwe jest pranie w pralce w wysokich temperaturach, a także suszenie w suszarkach bębnowych. 


Produkt posiada także ozdobną metkę z logo.

Jestem pod wielkim wrażeniem poduszki, którą wybrałam i  sama zaprojektowałam. Jeżeli myślicie, że nie dacie sobie radę, bo projektowanie nie jest dla was, to bardzo się mylicie. Wystarczy wejść na stronę www.projektogram.pl, w którym krok po kroku pokazane jest jak stworzyć sobie taką podusie. Z pewnością każdy da sobie z tym radę. Może się powtórzę, ale jestem zachwycona jakością i kolorami zdjęć. Polecam Wam kochani pójść w moje ślady. Z kilku papierowych (komputerowych) zdjęć możecie stworzyć bardzo miękki i unikalny, a także designerski prezent. Cena to tylko 129 zł., wrażenia - bezcenne!!!


Moją opinię już znacie, ale jak głosi sam tytuł tego postu "7 pomysłów na prezent..." przedstawię wam pozostałe 6 projektów, z których możecie skorzystać na stronie Projektogram.pl.

Zdjęcia w stylu Retro  - jeżeli jesteście zwolennikami tzw. dawnych czasów i dawnego stylu to ten pomysł jest zdecydowanie dla Was. Do wyboru: zdjęcia duże (24 szt. w komplecie) bądź małe (48 szt.), a także kolor ramki: czarny bądź biały.
Case - sprawi, że nasz telefon będzie nie tylko chroniony, lecz przede wszystkim wyjątkowy. Wybierz zdjęcie lub kilka zdjęć, Twoje, Wasze, jakie tylko chcesz i wyraź siebie.

Kwadraty - twoje zdjęcia wydrukowane na wysokiej jakości papierze w kwadracie dużym (10 x 10 cm) lub kwadracie małym (6 x 6 cm). Do wyboru kolor obramowania biały lub czarny.

Ramka - wybrany przez Was kolarz ulubionych zdjęć oprawiony w stylowa ramkę. Nie tylko świetna pamiątka lecz także bardzo stylowa dekoracja.

Plakat - jeżeli masz sporo zdjęć, które uwielbiasz i marzysz o tym, by one wszystkie zawisły u ciebie na ścianie to ten pomysł jest własnie dla ciebie. Plakat w wymiarze 61 x 91,5 cm  z mnóstwem ulubionych zdjęć będzie godnie zdobić twoją ścianę.

No i ostatni pomysł 2 Mini Poduszki - wymiar 25 x 25 cm. Do wyboru 9 zdjęć lub 25. Np. taki komplet dla dwojga, żeby każdy miał swoją i nie było wojny.

Oto już wszystkie pomysły, które chciałam Wam przedstawić. Jestem pewna, że odwiedzając stronę Projektogram.pl każdy znajdzie coś dla siebie. Pomysły bardzo oryginalne, realizacja bardzo banalna, czas oczekiwania krótki, a efekt - murowany!!!

Instagram: Projektogram


Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz.