sobota, 1 października 2016

Moje pierwsze testowanie - przygoda z marką Aussie

Moim początkiem w testowaniu było dostanie się do projektu marki Aussie!
Wypełniając formularz zgłoszeniowy nawet nie spodziewałam się, ze się uda! A jednak! Po tym jak dostałam wiadomość  o zakwalifikowaniu się...tak...to był właśnie ten moment załapania bakcyla:))))

W paczce ambasadorskiej dostałam:

  1. Szampon Aussie Miracle Moist 300 ml. (do włosów suchych, zniszczonych, pozbawionych blasku)
  2. Odżywka Aussie 3 Minute Miracle Moisture 250 ml. (intensywnie nawilżająca 3 minutowa odżywka)
  3. Mini wersję (po 75 ml) Szampon i Odżywkę  (po 5 szt. z rodzaju) - do rozdania rodzinie, znajomym i przyjaciołom;)
Dodatkowo, znalazły się tam również ulotki z informacją na temat produktu i samego projektu.


Cała seria Miracle Moist jest stworzona specjalnie dla włosów suchych i zniszczonych. Specjalna formuła zawierająca olejek z australijskiego orzecha Makadamia działa na włosy odżywiając je i wygładzając. 

Zarówno szampon, jak i odzywka mają obłędny zapach. Zaletą jest także fajna konsystencja, Niewielka ilość szamponu bardzo się pieni, więc produkt jest dość wydajny.

Co do opakowania mam sprzeczne uczucia. Z jednej strony jest dość fajne, jeżeli mówimy o kolorystyce: w miarę stonowane kolory, wszystko współgra ze sobą. z drugiej strony niestety opakowanie odzywki mi się kompletnie nie podoba. Podczas pierwszego użytku produktu trzeba zerwać  etykietę zabezpieczającą. Po użyciu produktu opakowania już się nie da zamknąć. Owszem, butelka może stać odwrócona "do góry nogami", lecz według mnie i tak jest to sprawa bardzo niehigieniczna. Otwór, przez który wyciska się odzywkę jest cały czas otwarty i wszystkie pyłki i t.d. się do niego dostają...niestety. (Przepraszam, ale inaczej nie umiem tego opisać)

Moje opinia co do szamponu i odżywki jest bardzo pozytywna. Włosy po umyciu są miękkie, lśniące i wyglądają na bardzo odżywione. Wszystko dzięki olejowi z orzechów Makadamia:) Produkty marki Aussie po tym testowaniu zagościły w mojej łazience na dłużej!!! Polecam!!!

11 komentarzy:

  1. Mi się niestety nie udało dostać do tej kampanii. Ba, na everyday miałam tylko jedną albo dwie kampanie,ale od dawna cisza i nie mam coś szczęścia do nich.

    Ja testowałam właśnie próbki, bo dostałam od koleżanki, która również się dostała i byłam zachwycona - nadal mam jeszcze na jedno zużycie, a szkoda mi haha :D .
    Faktycznie, zapach jest obłędny. Szkoda, że drogo wypadają w drogeriach, ale kiedyś się skuszę na szampon od nich, bo z odżywkami niestety mam problem (z doborem), i muszę uważać co nakładam na włosy.
    Ciesze się, że produkty Ci się spodobały. Właśnie dzięki takim testom można poznać inne kosmetyki, po które możliwe , że nigdy byśmy nie sięgnęli. :)

    Oby więcej testowań !! 3mam kciuki i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztuje faktycznie nie mało. A zakup szamponu i odzywki razem to niezła kwota. Ale jeżeli komuś rzeczywiście dopasują droższe kosmetyki to uważam, że lepiej jest zapłacić więcej i cieszyć się dobra jakością:)))

      Usuń
    2. i pięknymi włosami :D i boskim zapachem

      Usuń
  2. Ja się nie zgłaszałam, bo jak zwykle o niczym nie wiedziałam haha:D
    Ogólnie miałam już dwie odżywki z tej firmy i były dobre, ale są dosyć drogie i za tą cenę miałabym już z 4 z Garniera;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na niektórych stronach, jeżeli oczywiście jesteś zarejestrowana, na podstawie wypełnionych informacji o tobie wysyłają zaproszenia do testów. Później z tych zgłoszeń losują ambasadorów danej marki:) Ale zdarza się, ze też nie wiem o jakimś testowaniu i dowiaduje się tuż po fakcie, haha
      A co do ceny, może i masz racje:) Mogliby częściej robić promocję!

      Usuń
  3. Uwielbiam ich produkty :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/10/dawka-regeneracji-dla-twoich-wosow.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przekonałam się do tej serii, którą testowałam;))) Ale z pewnością wszystkie kosmetyki Aussie są ekstra! Mają szeroki wybór, więc każdy znajdzie coś dla siebie!

      Usuń
  4. Mnie do kampanii niestety nie chcieli. Fajnie, że Tobie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się ucieszyłam:0 Tym bardziej, że była to moja pierwsza kampania;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ich produkty są świetnej jakości i świetnego działania:) obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra jakość to w dzisiejszych czasach wielka rzadkość, więc trzeba korzystać z takich perełek:) Pozdrawiam:)

      Usuń

Copyright © 2014 MarusiTestowanie , Blogger