3/22/2024 05:37:00 AM

Dr Irena Eris Circalogy Odżywczo-Wzmacniająca Maska Na Noc. Recenzja.

 Marka Dr Irena Eris kojarzy mi się przede wszystkim z luksusem. Każdy kosmetyk, który miałam okazję poznać działał na moją skórę niczym kosztowny zabieg w salonie kosmetycznym. Ostatnimi czasy wykończyłam mój ukochany balsam do ciała tej marki i nie ukrywam, trzymałam kciuki za kolejną perełkę, która może się znaleźć w moich dłoniach.

Moja ekscytacja sięgnęła zenitu, gdy wśród kosmetyków edycji Kobieca Moc od Pure Beauty znalazł się produkt od Dr. Ireny Eris. Tym razem poznałam Odżywczo-Wzmacniającą maskę na noc. Produkt jest częścią serii Circalogy. Jest to linia kosmetyków synchronizujących dobowy rytm skóry, inaczej zwany również cyrkadyjskim. Działanie produktów skierowane jest na poprawę kondycji skóry oraz na osiągnięcie efektu tzw. anti-aging.


W boksie była to kosmetyk wymienny. Druga opcją był Rozświetlający Krem pod Oczy tej samej marki. Przyznam szczerze, że chyba nawet bardziej wolałam otrzymać produkt do pielęgnacji twarzy niż oczu. Dobrze zatem się złożyło i od razu zabrałam się za testy.


Producent obiecuje nam następujące działania:

Nawilżenie
Odżywienie i wzmocnienie skóry
Detoksykacja
Świeży, Zdrowy i Wypoczęty wygląd


Oprócz działania samo opakowanie jest bardzo estetyczne i ma wygląd luksusowego kosmetyku. Cena za pojemność 50 ml to ok. 165 zł, więc wyższa półka cenowa. Kolorystyka to metaliczna szarość i delikatny pudrowy róż. Słoik jest szklany. Nakrętka posiada logo marki.


Maseczka ma delikatną żelową konsystencję, którą w łatwy sposób opuszkami palców aplikujemy na całą twarz. Ja nie pomijałam również okolic szyi. Produkt pięknie pachnie. Jest to woń delikatnie słodka i przyjemna. Producent zaleca stosowanie 2-3 razy w tygodniu. Po standardowej wieczornej pielęgnacji nanoszę produkt i idę spać. Rano standardowo myje buźkę. Działanie maseczki jest widoczne już po pierwszych użytkowaniach. Cera z rana wygląda bardziej promiennie. Buźka jest miękka, a skóra delikatnie naprężona. Wcześniej zdarzało mi się odczuwać suchość i spięcie skóry ze względu na jakość wody. Maseczka ten problem eliminuje. Kilka razy miałam styczność z produktami tej marki i za każdym razem cena, chociaż jest z tych wyższych, idzie w parze z jakością. 

Znacie kosmetyki marki Dr Irena Eris?
Macie może jakichś swoich ulubieńców kosmetycznych?
 

 #prezent #współpraca barterowa #reklama

 

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz.