7/11/2022 09:00:00 AM

Tania reklama, czy genialny chwyt marketingowy?

Ukończyłam studia dziennikarskie. Na zajęciach poruszaliśmy wiele zagadnień związanych z social media, a także reklamą. Miały one pobudzić naszą wyobraźnie i zmysły artystyczne, aby pozyskać jak najlepszy efekt. Reklama jest bardzo obszernym zagadnieniem. Poruszałam już tą tematykę na blogu i zapewne nie raz jeszcze do niej powrócę. Żyjąc w XXI wieku jesteśmy społeczeństwem konsumpcyjnym. Wraz z rozwojem wzrasta zapotrzebowanie na rożnego rodzaju towary i usługi. Co za tym idzie? Rozwój handlu i wysyp niezliczonej ilości firm, które są nam w stanie ofiarować wiele. Na rynku jednak utrzymują się Ci, którzy potrafią umiejętnie się "sprzedać" odbiorcy. To właśnie poprzez wiele umiejętnych sposobów prezentacji własnej firmy, biznesu, produktu są w stanie utrzymać się na rynku.

Jednym z takich sposobów są https://stojakitekturowe.pl/. Rozróżniamy kilka rodzaju takich stojaków. Moim zdaniem jest to jeden z najtańszych  materiałów espozycyjno-reklamowych. Przez większość mojej kariery zawodowej pracowałam w handlu. Nauczyłam się umiejętnej ekspozycji towarów i ich odpowiedniemu ustawieniu. Oto kilka moich faworytów. 

  • stojak półkowy


 Jeden z najpopularniejszych stojaków reklamowych. Charakteryzuje się wysoką nośnością półek (aż do 15 kg). Kolejną zaletą jest spora elastyczność. Możemy modyfikować ilość półek, konkretne kąty. No i odrom możliwości, które dają boki stojaka, oraz tło listew półkowych. Najlepsza reklama to ta, która aż "krzyczy" kolorami i napisami, a tu jest taka możliwość.

  • stojaki naladowe


 Genialnie sprawdzą się w miejscu, którego w sklepie nie omija żaden klient, czyli kasie. Nie na darmo przy kasach zawsze znajdziemy gumy, batoniki, lizaki. Coś małego, po co aż chce się sięgnąć, a na tym właśnie sklepy zarabiają najlepiej, gdyż te produkty maja najwyższą marzę. W małych stojaczkach można wystawić plakaty z promocją na konkretny ekstra produkt lub np. umieścić ulotki naszego biznesu. Łatwe do sięgnięcia i rzucające się w oczy - genialne.

Tego typu stojaczki najczęściej możemy spotkać na kasie. Niekiedy produkty tam umiejscowione nie są w zasięgu ręki klienta, lecz tylko jego wzroku. Najczęściej wyeksponowane są papierosy, olejki do e-palenia, prezerwatywy. Produkty, które maja ograniczenia wiekowe.
 
Wszystkie przykładowe stojaki pochodzą ze strony stojakitekturowe.pl
Wymieniłam tylko kilka propozycji z całego asortymentu strony, a jest tego na prawdę sporo. Warto zainwestować w tego typu reklamę, gdyż w dość mało kosztowny sposób jesteśmy w stanie utkwić w pamięci klienta i skłonić go do powrotu, a zatem do pozostawienia pieniążków, które są naszym zyskiem.



 

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz.