7/15/2021 07:46:00 AM

Biżuteria srebrna czy złota? Gotowa czy półfabrykat? Moje wybory z 925.pl

 Hej. Dziś przychodzę do Was z postem w którym ujawnię się jako typowa kobieta -  sroczka. Ta, która uwielbia wszystko co się świeci i przyciąga mój wzrok. Mowa oczywiście o biżuterii. Ta, którą mamy na sklepowych półkach jest piękna, ale często nie powala, gdyż wielu znanych marek proponuje bardzo "oklepane" wzory i style. Chciałoby się upolować coś innego, oryginalnego i nietuzinkowego. Dlatego ciągle przeszukuje internet w poszukiwaniu takowych perełek. Jeżeli trafiam na coś ciekawego to dziele się z Wami tą informacją tutaj. Dlatego dziś zapraszam na taki wpis.


Moim marzeniem od dawna było posiadanie bransoletki znanej marki. Jest to swego rodzaju łańcuszek, który możemy nosić samodzielnie, ale także jako bazę do charmsów. Te od znanych marek są dość drogie. Szukałam więc zastępstwa i natrafiłam na stronę  https://925.pl/. Możemy tu znaleźć półfabrykaty jubilerskie i biżuterię srebrną.  

Jako pierwsza moją uwagę zwróciła kostka do przewlekania z literą "M". Jest to próba 925 (swoją drogą nazwa sklepu jest nawiązaniem do produktów, które możemy tu kupić). Element zdobiony z grawerem idealnie nada się do bransoletki, ale także sprawdzi się jako zawieszka do naszyjnika. Wysokość, szerokość i grubość to 4,8 mm.  Mamy możliwość wybrania kilku opcji przy złożeniu zamówienia, takich jak: złocenie, złocenie różowe, rodowanie jasne. Jeżeli chcemy by produkt był bardziej dopasowany do nas możemy wybrać opcje grawera. Wtedy wybieramy konkretny tekst i także czcionkę.

Przeszukałam również dział z kolczykami. Ostatnio coraz częściej zaczęłam je nosić. Wybrałam model, który mi się bardzo spodobał. Tym razem postawiłam na kolor i materiał, jakim jest złoto. Są to sztyfty ozdobne w kształcie piór. Jest to delikatny rodzaj biżuterii, który idealnie się sprawdzi się do wielu stylizacji. Wymiary to: wysokość - 5,1 mm, szerokość - 10,8 mm. Jest to próba 585 (14 karatów)

Przedstawione rzeczy oraz zdjęcia pochodzą ze sklepu https://925.pl. Osoby, które lubią biżuterię z pewnością najdą coś dla siebie. Zwłaszcza, że w asortymencie oprócz gotowych wyrobów mamy także półfabrykaty jubilerskie z których sami będziemy mogli stworzyć swoją wyjątkową biżuterię.

Jaki rodzaj biżuterii lubicie? Złoto czy srebro, co najczęściej wybieracie?



5 komentarzy:

Dziękuję za komentarz.