11/30/2017 01:09:00 AM

Pan & Władca Wszechświata, czyli idealny prezent dla mężczyzny z okazji Mikołajek od Mygiftdna.pl

Kochani! Do Mikołajek pozostał już tylko tydzień. Tak, tak, tylko siedem dni łączy nas od magicznego dnia, w którym otrzymujemy prezenty i oczywiście jesteśmy darczyńcami. O ile do tej pierwszej roli przygotowywać się nie musimy, to rola darczyńcy nie jest już taka prosta. Po raz kolejny stanęłam przed trudnym wyborem prezentu dla mojego chłopaka.

Od momentu poprzedniej okazji, którą była nasza 5 rocznica związku, bardzo polubiłam się ze sklepem Mygiftdna.pl Udało mi się upolować przepiękną tacę z której obydwoje czerpiemy przyjemność jej użytkowania. Jeżeli ktoś z Was przegapił tamten post to odsyłam TU

Odkąd zaczęłam myśleć o prezencie na mikołajki, stwierdziłam, że i tym razem udam się na poszukiwania czegoś odpowiedniego na stronie Mygiftdna. O ile poprzednim razem rozglądałam się w kategorii prezent dla pary, to tym razem poszukiwania zaczęłam w kategorii prezent dla niego. Jeżeli planujecie obdarować swojego wujka, dziadka, ojca, syna, przyjaciele, brata, chłopaka, narzeczonego, bądź męża to odsyłam Was kochani właśnie do tej kategorii. Dla każdego ważnego mężczyzny w waszym życiu znajdziecie tam odpowiedni prezent.


Przeglądając wybraną kategorię nie da się nie zauważyć, jak ogromnym wyborem znów zaskakuje nas Mygiftdna. Znajdziemy tam: karafki, breloczki, plakaty, kalendarze, płótna i wiele innych świetnych prezentów. Po chwili namysłu (bo od razu nie da się wybrać wśród tylu tak świetnych propozycji coś jednego) zdecydowałam się na portfel skórzany Pan i Władca. Pamiętajmy, że sklep ofiaruje nam możliwość ozdobienia specjalnym grawerem, dzięki któremu każdy prezent stanie się wyjątkowy.


Ja zdecydowałam się na grawer podwójny. Co to oznacza? Otóż wybrany przeze mnie portfel posiada grawer, ale także pudełko w którym go otrzymałam jest nim ozdobione. Samo opakowanie jest w kształcie pudełka wykonanego z drewna w kolorze ciemnego brązu, posiada ciekawą fakturę. Na środku posiada element srebrny, który stanowi ciekawy fragment łączący górę i dół pudełka. Ja zdecydowałam się na napis "Wszystkiego najlepszego kochanie", który będzie mu w przyszłości przypominać od kogo był ten prezent.


Po otrzymaniu paczki, po raz kolejny byłam zachwycona starannością, z jaką była ona zapakowana. Sporo folii bombelkowej, w która był zawinięty mój prezent, świadczy o tym, że firma dba o to, by każde zamówienie dotarło do adresata w nienaruszonym stanie.


Dodatkowo, gdy otwieramy pudełko naszym oczom ukazuje się zawiniątko. Tajemnica zawartości nie zostaje odkryta od razu i trzyma jeszcze chwile w niepewności.


Przejdźmy teraz do samego portfela. Jest skórzany w kolorze ciemnego brązu (jest w tym samym odcieniu co pudełko). Pomieści gotówkę, karty i potrzebne dokumenty. Funkcjonalność pozwala na przechowywanie bilonu, 2 kieszonki bez problemu możemy wykorzystać na banknoty o większych nominałach. Posiada także 6 kieszonek na karty kredytowe, bądź lojalnościowe. Prawo jazdy, dowód osobisty, legitymacja bez problemu pomieszczą się w 5 kieszonkach przeznaczonych na dokumenty. Nie zabraknie także miejsca na kilka małych zdjęć.



Na portfelu został umieszczony grawer "PAN &  WŁADCA WSZECHŚWIATA ADAM".


Napis jest porządnie wykonany i nie musimy się martwic, ze podczas dłuższego użytkowania zetrze się bądź uszkodzi. Taki portfel wyróżnia się oryginalnością, a jego właściciel z pewnością poczuję się doceniony. Jedynym minusem w tym portfelu jest to, że nie posiada on zapięcia. Jednak z tego, co zauważyłam większość modeli tak ma i nie jest to pojedynczy przypadek. Zresztą mężczyźni noszą swoje portfele zazwyczaj w kieszeniach, a tam nie ma prawa nic się otworzyć.

Podsumowując, po raz kolejny jestem zadowolona z zakupu prezentu na stronie Mygiftdna.pl. Paczuszka przyszła do mnie błyskawicznie, wiec jeżeli zdecydujecie się na zakup już teraz, z pewnością zdąży on do Was dotrzeć przed Mikołajkami. Oryginalnie zapakowany z przepięknym grawerem, na który się zdecydujecie, z pewnością zachwyci osobę obdarowaną. Pamiętajcie, uśmiech na twarzy bliskiej osoby - bezcenny!!!

A Wy kochani macie już prezenty dla swoich bliskich na Mikołajki? A może wciąż poszukujecie czegoś godnego uwagi? 

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz.