11/09/2017 02:05:00 PM

Śniadanie do łóżka? Tylko z tacą od Mygiftdna.pl!

Kochani, czy Wy lubicie jesień? W tym roku  jesienna pogoda nas nie rozpieszcza. Wiatr, mocny deszcz, a nawet huragany wcale nie zachęcają do spacerów, a szarość dnia codziennego raczej dołuje niż podnosi na duchu. Ja mimo wszystko kocham tę porę roku. Lubię melancholię, która jej towarzyszy. Ale nie tylko dlatego. Zostałam urodzona jesienią, dlatego też z pewnością wpłynęło to na uczucia, które żywię do tej pory roku. 
21 październik - to własnie w ten dzień przyszłam na świat. W minionym miesiącu świętowałam swoje 27 urodziny. Tak się zdarzyło, że nie była to jedyna okazja do świętowania.  Już 5 lat mam przy moim boku moją oporę, mężczyznę, którego kocham. To właśnie 21 października przekroczyliśmy naszą 5 rocznicę związku. 


Ci co mnie znają, wiedzą, że uwielbiam robić prezenty. Przed każdą zbliżającą się okazją obmyślam, co mogę danej osobie sprezentować. Staram się, by każdy prezent był bardzo oryginalny. Dlatego też gdy już zbliżał się dzień naszego święta zaczęłam się zastanawiać nad prezentem dla mojego lubego z tej okazji. 
Szukałam czegoś odpowiedniego serfując po internecie i natrafiłam na stronę sklepu Mygiftdna.pl . Czy może być coś lepszego od spersonalizowanych prezentów? Bardzo szeroki wybór pomysłowych i bardzo wyjątkowych prezentów z naciskiem na indywidualność każdego z nich znajdziemy na www.mygiftdna.pl
Z łatwością można się na tej stronie odnaleźć. Mamy podział na kategorię, wybierając właściwą, bezproblemowo znajdziemy wymarzony prezent. Otworzyłam kategorię prezent dla pary i przepadłam, dosłownie:) Tak sporego wyboru prezentów spersonalizowanych jeszcze nie widziałam:) Zestawy kieliszków do wina, akcesoria do wina, mapa podróży, obraz na płótnie i wiele, wiele innych.
Prezentem chciałam nie tylko pokazać jak bardzo kocham swojego chłopaka, lecz zachęcić go do pewnej czynności, którą bardzo lubię...mowa tu oczywiście o śniadaniu:)  Wiecie, takim wspólnym śniadaniu. 
Niestety nie często zdarza nam się spędzać poranki razem i spożywać razem posiłek. Dlatego tak bardzo cenię każdą taką chwilę. Dlatego też mój wybór padł na pewien wyjątkowy prezent, który umili nam te wspólne chwile i zachęci mojego lubego do częstszego podania mi śniadania do łóżka. A tym prezentem jest On i Ona - taca śniadaniowa


Gdy już mamy wspólnie wolne, to staramy się razem zjeść śniadanie. Lubię, gdy dostaje pyszne śniadanie wraz z gorącą kawą do łóżka. A kto nie lubi? Mój też to uwielbia. Dlatego uznałam, że będzie to wyjątkowy prezent dla nas obojga. 




Na zamówioną tacę czekałam ok. 2 dni, więc bardzo krótko. Producent wie, jak ważne jest nie spóźnić się z prezentem na czas, dlatego dba o to w 100%. Warto też wspomnieć, że paczka którą otrzymałam była tak  zapakowana, że nie miałam żadnej wątpliwości iż towar, który był w środku dotarł do mnie w całości i bez żadnych uszkodzeń. Tu producentowi należą się wielkie brawa!

Na stronie  otrzymujemy następującą informację na temat zamawianego produktu, w tym przypadku tacy śniadaniowej:

- Stylowa taca śniadaniowa wykonana z drewna sosnowego

Powiem Wam, że na żywo wygląda pięknie. Nie, żeby na zdjęciu źle się prezentowała. Ale wiecie, co innego na zdjęciu, a co innego na żywo. Wykonana z lakierowanego drewna sosnowego w kolorze ciemnej, powiedziałabym raczej gorzkiej czekolady o wymiarach 50x30 cm. Mi bardzo przypadł do gustu. Moją uwagę przykuł także zapach. Wiecie, taki typowy zapach drzewa. Przypomina mi spacer po lesie, a takie spacery bardzo lubię.



- Trwały grawer wykonany technika laserową.

Co zrobić, by każdy, nawet najprostszy prezent stał się wyjątkowy? To proste. Umieśćcie na nim za pomocą grawera jakiś tekst z życzeniami, bądź datę, która będzie się kojarzyć z daną okazją. Musicie oczywiście pamiętać, iż nie każdy materiał da się wygrawerować, ale większość: drzewo, szkło, metal - da się. Ja się zdecydowałam na wygrawerowanie zarówno napisu jak i daty.

- Niepowtarzalny personalizowały grawer wybrany przez ciebie.


Jak widzicie najpierw jest napis. Tymi słowami zazwyczaj staramy się rozpoczynać każdy wspólny poranek i dzień: Dzień Dobry! Kocham Cię <3. Nasze imiona Marina & Adam, a także data. Październik 21.2012 . Od tego dnia jesteśmy parą i wspólnie zmierzamy przez życie! 
Grawer jest bardzo solidnie wykonany techniką laserowa, więc nie musimy się obawiać, ze się wytrze czy zwyczajnie się zniszczy. Patrząc na jakość, z którą został wykonany, jest to raczej niemożliwe.



Jak widać taca posiada nóżki, które są dość solidnie wykonane, a przede wszystkim są stabilne. Serwując na niej jedzenie, bądź gorący napój możemy mieć pewność, że taca się nie przewróci na nierównej powierzchni łóżka, bądź kołdry (jeżeli wciąż jesteśmy w piżamach).


Na zdjęciu możecie zobaczyć jak urozmaicić wspólne śniadania. U nas były to płatki róż:) Nie robiłam zdjęć podczas śniadania, gdyż jest to chwila tylko dla nas:) Ale jedzenie podane z płatkami róż rozsypanymi na tacy smakuje jeszcze lepiej, uwierzcie mi na słowo.


Taca posiada rączki dzięki czemu możemy bezproblemową ją przenieść wraz z jedzeniem. Proponuje jednak nie ograniczać się do użytkowania jej  w jeden sposób - do podania śniadań. Ja używam jej również do dekoracji np. ze świecami. 



Mój mężczyzna był zachwycony prezentem. Pięknie i solidnie wykonana taca od Mygiftdna.pl  służy nam do wspólnych śniadań serwowanych wprost do łóżka, a także m.in. jako dekoracja. Grawer przypomina nam nasze wspólnie spędzone 5 lat. Czas przepełniony miłością i wzajemnym wsparciem. Dziękuję Mygiftdna za tak piękny i niepowtarzalny prezent i z chęcią wrócę na ich stronę po kolejne prezenty, gdyż okazji ku temu jest naprawdę dużo.












1 komentarz:

  1. Witam. Ja się rozglądam za takim rozwiązaniem, ale bardziej dla starszej osoby, która rzadko wychodzi z łóżka. Mam przed oczami taką ofertę - https://www.pomocedlaseniora.pl/49-stoliki-i-tace-do-lozka i zastanawiam się jaki rodzaj stolika wybrać. Żeby było to stabilne to raczej drewno? Te plastiki nie wyglądają na zbyt masywne i solidne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.