poniedziałek, 1 maja 2017

Pachnący dom dzięki Bispol!

Witajcie kochani!
Lubię ten moment, kiedy wchodzę do domu po ciężkim i nie raz bardzo przytłaczającym dniu. Wtedy człowiek jedyne o czym marzy to o odpoczynku, wyciszeniu się i relaksie. Nie wiem jak, ale mnie piękne zapachy bardzo uspakajają i wprowadzają w stan euforii. Nie zawsze mam czas, żeby napełnić dom zapachem, np. świeżo upieczonego ciasta, które uwielbiam, bądź kwiatami - choc te też nie zawsze pachną dość intensywnie i wyczuwalnie. W takich właśnie sytuacjach z pomocą przychodzą woski i świece zapachowe.
Obecnie na rynku prosperuje kilka bardzo znanych firm ofiarujących swoim klientom szeroki asortyment świec i samplerów. Jedną z takich firm jest Bispol - polski producent zniczy, świec i podgrzewaczy. 


Funkcjonuje na rynku od 1993 r. i jest firmą rodzinną. Produkują towar najwyższej jakości, dbając nie tylko o każdy szczegół, satysfakcjonujący nawet bardzo wymagających klientów, lecz także dbają o środowisko naturalne.

W ofercie firmy znajdziemy:
  • Świece i podgrzewacze bezzapachowe
  • Świece zapachowe
  • Wkłady do zniczy
  • Znicze
Przedstawię Wam dzisiaj świece zapachowe, które miałam okazję przetestować.
Świece zapachowe 6 szt.
Świeczki zapachowe Golden Touch


Piękne jasno kremowe pudełeczko zawiera 6 świeczek. Nazwa Golden Touch w przetłumaczeniu złoty dotyk. Po odpaleniu otula nas bardzo delikatnym , kremowym zapachem. Przypomina mi  wanilię połączoną z delikatną nuta kwiatową. Zapach ten jest z serii, nazywanej światem perfum. Czas palenia ok. 4 godzin.

Świeczki zapachowe Paradise Moments i Strawberry



Paradise Moments, inaczej moment raju bądź rajski moment. Jest to także dość świeży zapach. który również zalicza się do świata perfum. Jak dla mnie jest to połączenie świeżości ze słodyczą, ale taką delikatną, ledwo odczuwalną. Ciężko mi powiedzieć, która nota zapachowa najbardziej się wyróżnia. Zapach jest bardzo przyjemny i świeży, z nuta słodyczy.

Strawberry, czyli truskaweczka. Mój ulubiony owoc;) Pięknie pachnąca dojrzałym owocem. Myślę, ze każdy z Wam znajdzie w dostępnym asortymencie ulubiony owoc, m. in. malina, owoce leśne, kokos, wiśnia. Sama słodycz;)


Świece zapachowe Maxi 4 szt.

W tym pudełeczku znajduję się 4 większe świeczki. Czas palenia ok. 10 godzin. Testowałam zapach pomarańczy, który jest  przepiękny. Odczuwalny jest słodki, soczysty owoc, aż chce się go zjeść;) Do wyboru firma proponuje również: wanilię, truskawkę, róże, lawendę i zieloną herbatę.

Świeca zapachowa Lilac


Świeczka jest w formie walca. Najlepiej ją odpalać wkładając do jakiegoś świecznika, bądź używając podstawki. To zabezpieczenie sprawi, że spływający wosk nie zostawi nam śladów na naszych meblach;)
Ja używałam takiego kwadratowego świecznika. Bo piękno według mnie tkwi w prostocie;)


Zapach jest kwiatowy - Lilii. Ten kwiat pięknie pachnie, lecz także można przesadzić. Dość intensywny zapach, wiec wystarczy chwila i można świecę zgasić, a zapach pozostanie na długo. Ważne jest by nie przesadzić, bo co za dużo, to nie zdrowo;) Czas palenia walca to ok. 38 godzin.

Świeca zapachowa w szkle Aurelia









Testowałam zapach zmiksowanych Owoców , m.in. maliny, borówki, jeżyny. Czas palenia to ok. 30 godzin. Bardzo podoba mi się sam design świecy, która jest umieszczona w szkle, więc nie musimy kombinować żadnych podkładek w obawie o przybrudzenie woskiem. Chwilę po odpaleniu robi się bardzo ładny basenik i zapach otula cały mój pokój. Jest słodko, nieco świeżo i kwaskowato. Super połączenie zapachowe.


Przyszedł czas na podsumowanie moich testów i opinię. Zapachy 100% trafione w mój gust. Wszystkie są dość intensywne, każdy na swój sposób oczywiście. Możemy dowolnie je łączyć, tym samym komponując własny;) Bispol ofiaruję naprawdę szeroki wybór produktów nie tylko pod względem zapachowym, lecz także designerskim. Zachęcam więc do zapoznania się z oferta producenta i wybrania czegoś dla siebie kochani:)

Strona internetowa: Bispol


Lubicie świece zapachowe?
Opowiedzcie o swoich ulubieńcach w komentarzach;)
Copyright © 2014 . , Blogger