poniedziałek, 16 stycznia 2017

Folia z ucinarką - sprytny patent od Gosi!

Kochani! Nie wiem jak u was z kwestią tzw. szczęścia, bo u mnie bywa różnie. Ostatnio jednak fortuna i do mnie się uśmiechnęła. W jednym z konkursów organizowanym na fb  przez markę Gosia zostałam wylosowana na zwycięzce. Nagrodą okazała się być folia do żywności z ucinarką.


Jestem miłośniczką krzątania się w kuchni od rana do późnego wieczora. Wymyślanie i testowanie różnych potraw jest moją pasją. Dlatego często szukam różnego rodzaju "pomocników", dzięki którym codzienne czynności stają się łatwiejsze.

Ucieszyłam się na wieść o wygranej, gdyż z produktami tej firmy miałam styczność już wcześniej. Zawsze świetnie zdawały egzamin w mojej domu.

Z folii do żywności korzystam codziennie. Używam jej do:


  • pakowania kanapek (często tez piekę i w folię zawijam kruche ciasto, które jak wiadomo musi się schłodzić w lodówce)
  • przechowywania żywności bądź potraw w lodówce (dzięki folii zachowują swoją świeżość i nie przenikają innymi zapachami)
  • przy zabiegach kosmetycznych (gdy robię okłady na brzuchu lub udach owijając się przy tym folią)
  • realizując przepisy (np.robiąc warstwowy tort lodowy)
  • świetnie sprawdza się również do zabezpieczenia kruszących się rzeczy (takich jak woski, mydełka)


Dodatkowym atutem tej folii jest ucinarka. Często używając folii  musimy szukać czegoś ostrego, żeby uciąć zadowalającą nas długość. Świetnie się sprawdzą w takim wypadku nożyczki bądź nóż, o ile akurat coś z tego mamy pod ręką. Dlatego też firma Gosia stworzyła specjalnie dla nas produkt 2 w 1. Dzięki czemu odwijamy kawałek potrzebnej nam folii i kładziemy na prowadnicy. Następnie swobodnym ruchem nożyka odcinamy folię.






Testując moją wygraną stwierdzam, że przyda się w każdej kuchni (i nie tylko). Folia łatwo rozwija się z rolki, dzięki czemu nie urywa się w połowie i tym samym nie marnujemy produktu. Możemy uciąć dowolną długość folii. Biorąc pod uwagę, ze mamy ucinarkę przymocowaną do kartonika nie musimy się martwić, że przypadkiem się potniemy ostrym nożem, który się nam wyślizgnie z ręki. Samo kartonowe opakowanie jest dość solidnie wykonane i nadaje się do wielokrotnego użytku. Wystarczy uzupełnić go 30 m. folią (marki Gosia) i możemy nadal korzystać z produktu.

Opakowanie folii z ucinarką 50 m kosztuję ok. 10 zł.

Gosia naprawdę ma sprytne patenty! A wy kochani macie u siebie tą folię? Jak się u was sprawdza?
Copyright © 2014 . , Blogger