sobota, 12 listopada 2016

Odżywcza i nawilżająca moc Nivea

Witajcie kochani;) 
Trochę mnie tu nie było, no ale cóż...takie są uroki pracy w handlu w okresie przedświątecznym.
Znalazłam chwilkę czasu i piszę kolejnego posta. Tym razem bohaterem będą produkty firmy Nivea
Dwa miesiące temu wygrałam taki o to zestaw


Bardzo się ucieszyłam otwierając paczuszkę, gdyż w produktach Nivea jestem wręcz zakochana. 

Na co dzień w mojej kosmetyczce gości krem. Jest to kosmetyk o właściwościach uniwersalnych. Doskonale pasuję dla całej rodziny. Przychodzi na ratunek wszędzie tam, gdzie skóra jest wysuszona, popękana i potrzebuje ochrony. Najlepszą właściwością jest cudowna moc nawilżenia. Zwłaszcza o tej porze roku. Klimat się zmienia, pogoda robi psikusy, a to wszystko zostawia swój ślad na naszej skórze. Krem od Nivea zawiera w swoim składzie Eucerit, dzięki czemu nasza skóra jest zadbana i wygładzona. Produkt ma zapach raczej neutralny, lecz mimo wszystko bardzo przyjemny. Konsystencja jest gęsta. Krem łatwo jest dozować i rozprowadzać. W moim przypadku wchłania się błyskawicznie;)

Kolej na antyperspirant. Odkąd pamiętam zawsze używałam antyperspirantów w sztyfcie. Dlaczego? Ponieważ kiedyś próbowałam używać sprayów innych firm, które po użyciu nie chroniły mnie w 100%. Natomiast sztyfty mnie zadowalały. Jedynym minusem były białe ślady, które mnie prześladowały dosłownie wszędzie. Dlatego też wygrany produkt długo stał na półce.
Kiedy już go wypróbowałam, z ręką na sercu wam powiem, że nie zamienię go na żaden inny. Nivea protect&care zawiera w sobie cenne składniki z kremu Nivea (o jego super właściwościach pisałam wyżej). Delikatnie pielęgnuję i chroni skórę pod pachami aż do 48 h. Nie zawiera alkoholu i jest przebadany dermatologicznie. Z białymi plamami nie mam problemów, ponieważ po rozpyleniu go na skórze, wchłania się nie zostawiając po sobie śladu. Ma delikatny zapach. I co najważniejsze, naprawdę chroni mnie przed poceniem się przez cały dzień, działając odżywczo na skórę pod pachami. 

Ostatnio dokupiłam sobie jeszcze pomadki ochronne!


Original Care stosuję ja, Hydro Care - mój chłopak. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Pomadki mają neutralny zapach i kolor, co nie wpływa na ich właściwości. Zależało nam na czymś, co porządnie nawilży i zadba o nasze usta. Ze względu na suche i zimne powietrze, skóra ust się przesusza i pęka. Pomadki od Nivea chronią, nawilżają i dodają ustom delikatnego blasku. 

Produkty Nivea idealnie sprawdzają się w mojej rodzinie. Pielęgnują, nawilżają i chronią nas o każdej porze roku. Serdecznie polecam!



Copyright © 2014 . , Blogger