9/02/2020 11:53:00 AM

Kampanie reklamowe w pigułce. Rodzaje i strategie Afterweb.

 Internet niewątpliwie znajduje się na szczycie miejsc w których reklama osiąga najlepsze wyniki. Świat wirtualny już od dawna zajmuje dość istotną część naszego życia. Codziennie sprawdzamy  maile, czytamy najświeższe informacje, a przede wszystkim poszukujemy usług i przedmiotów, które nas interesują. Po wyszukiwaniu słowa kluczowego naszym oczom ukazuje się wiele ofert. Udowodniono, że największą popularnością cieszą się te, zamieszczone najwyżej w wyszukiwarce. Co zatem zrobić by osiągnąć te szczytowe pozycje?


(źródło obrazu: Afterweb)
 
Postanowiłam się przyjrzeć bliżej na czym polegają Kampanie Reklamowe w Afterweb. O tej firmie pisałam już nie raz na blogu.  Rzesza profesjonalistów posiada wiedzę, dzięki której można osiągnąć większą sprzedaż waszych usług, a także zbudować rozpoznawalność marki. Skutecznym sposobem na to jest kampania Google AdWords. Jest to system umożliwiający wyświetlanie linków sponsorowanych na stronach partnerów, a także w najwyższych pozycjach w wyszukiwarce. Jakie zatem są rodzaje takich kampanii?
 
  • Linki sponsorowane. Są to reklamy tekstowe wyświetlane w związku z konkretnymi zapytaniami i zapotrzebowaniami internautów.  Zalecane dla każdej branży.
  • Remarketing. Jest to nic innego jak powtórne wyświetlenie naszej reklamy użytkownikom, którzy już raz odwiedzili naszą stronę, lecz za pierwszym razem z jakiegokolwiek powodu nie zdecydowali się na zakup. Dzięki tej reklamie stawiamy na zbudowanie świadomości naszej marki.
  • Reklama Display. Reklama wyświetlająca się na innych stronach popularnych wśród internautów. Dzięki temu możemy dotrzeć do większego grona odbiorców. 
  • Zakupy Google. Reklama produktu wraz ze zdjęciem i ceną. Wyświetla się w odpowiedzi na zapytania internautów interesujących się daną usługą/towarem.
 
 Jak widać sposobów na wypromowanie biznesu lub usługi jest wiele. Powierzając reklamę specjalistom możemy być pewni, iż dzięki ich wiedzy osiągniemy zamierzony cel. Znajdziemy się  na pierwszych stronach wyszukiwarki, trafimy w gusta odbiorców i zbudujemy świadomość marki, która z pewnością przyniesie sukces.


6 komentarzy:

  1. Reklama w internecie obecnie jest bardzo ważna

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę się nad tym wiecej wyedukowac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super podsumowanie. Rzetelnie i na temat. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny i bardzo wartościowy wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Długopisy reklamowe to klasyka – zawsze potrzebne, zawsze działają jako nośnik marki. Ale świat gadżetów promocyjnych nie kończy się na biurku. Coraz większą popularność zyskują akcesoria rowerowe, które podkreślają troskę o zdrowie i relaks. Połączenie tradycji z nowoczesnością daje efekt wow. https://bluecollection.gifts/pl/blog/all/zdrowie-i-relaks-w-biznesie-idealne-gadzety-rowerowe. Warto w takie gadżety inwestować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.