7/24/2018 03:09:00 AM

Czy wydawanie = oszczędzanie, czyli zakupy z Tipli.pl

Czy zastanawialiście się kiedyś ile miesięcznie wydajecie pieniędzy? I nie mam na myśli tu opłacania rachunków, rat kredytowych, czy zakupów spożywczych. Chodzi mi bardziej o zakupy typu ubrania, buty, biżuteria albo chociażby kosmetyki. Nie wiem jak jest u Was, ale sądząc po moich comiesięcznych wydatkach tego typu mój portfel sporo "chudnie". 

Co byście powiedzieli na to, by podczas wydawania można byłoby oszczędzać? Brzmi nierealnie, a jednak dzięki Tipli.pl to możliwe. 

Jest to platforma działająca na zasadzie cashback, czyli zwraca nam część wydanych przez nas pieniędzy. Wystarczy założyć konto za pośrednictwem profilu na facebook.com lub poprzez nasz e-mail. To nic nie kosztuje a wręcz możemy sporo zyskać. Gdy pomyślnie przejdziemy aktywacje możemy śmiało zaczynać czerpać korzyści, które daje nam Tipli.pl

Dla ułatwienia korzystania ze strony mamy kilka zakładek: kategorie, sklepy, zniżki i kupony, inspiracje i Tipli magazyn. Mamy także lupkę, dzięki której możemy w bardzo szybki i łatwy sposób znaleźć to, co najbardziej nas interesuje. Wybór jest naprawdę szeroki. Zakupy, za które możemy otrzymać aż do 25% zwrotu możemy robić w ponad 400 sklepach. Robi wrażenie, prawda?


Pamiętajmy jednak o tym, że na zwrot pieniędzy możemy liczyć tylko wtedy, gdy dokonamy zakupu poprzez stronę tipli.pl. Nasze zaoszczędzone pieniążki pojawiają się na koncie w ciągu 48 godzin po dokonaniu zakupu.

Pokaże Wam na przykładzie moich zakupów jak to wszystko wygląda. W najbliższy weekend wybieramy się z moim chłopakiem na pierwsze urodziny do synka koleżanki. Długo się zastanawiałam nad prezentem. Pierwsze o czym pomyślałam była sesja zdjęciowa, bo przecież nic nie dorówna wspomnieniom uwiecznionym na zdjęciach. Niestety się nieco spóźniłam i ktoś inny wpadł na ten pomysł wcześniej. Musiałam wymyślić coś innego. Po rozmowie z chłopakiem stwierdziłam, że dobrym pomysłem będzie zakup klocków. Synek koleżanki jest bardzo ruchliwym dzieckiem i uwielbia zabawę, dlatego też klocki wydały się być idealnym prezentem.

Poszukiwania prezentu zaczęłam od zalogowania się na Tipli.pl. 


Ze swoich wcześniejszych rozeznań widziałam, że klocki, które chce zakupić są dostępne na Allegro. W zakładce sklepy wybrałam więc własnie tę stronę.


Następnie klikamy na opcje "Przejdź do sklepu" i strona automatycznie przekierowuje nas na stronę Allegro.pl, z tym, że teraz możemy po dokonaniu zakupu otrzymać zwrot.


No i tu już postępujemy tak jak zwykle. Ja już wiedziałam, które klocki chce zakupić, więc w wyszukiwarce wpisałam nazwę. Po tym, jak pokazała mi się lista, mogłam sobie wybrać najlepszą z opcji zakupu. Gdy decyzja zapadła i  towar wybrany podajemy wszystkie dane (czyli adres dostawy, nr. telefonu; jeżeli macie konto na Allegro to te wszystkie informacje są zawarte w Waszym profilu). Po dokonaniu płatności powinno się pokazać okienko z informacją, że przekierowanie przeszło pomyślnie. Teraz zostaje już tylko czekać na zwrot pieniążków, które powinny pojawić się na naszym koncie już w ciągu 48 godzin.


Po rejestracji na stronie otrzymałam w bonusie 10 zł za dokonanie pierwszego zakupu, więc w ciągu najbliższych 48 godzin na moim koncie powinien ukazać się zwrot w wysokości ok 20 zł. Jak dla mnie super. Kupiłam prezent, a także coś dla siebie. Niby wydałam pieniądze, a jednak też zaoszczędziłam. 


A ty oszczędzasz już z Tipli.pl? Jaką kwotę udało Ci się już uzbierać?

5 komentarzy:

  1. Jest wiele sposobów na to, aby oszczędzać na zakupach. Najlepiej, robić zakupy przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czy wszystko będzie działało na stronie https://butymodne.pl/klapki-dla-dzieci-c25956.html bo mam w planach kupić tam jakieś fajne klapki dla dzieciaków na lato i fajnie byłoby skorzystać z jakiś fajnych opcji. Polecam i Wam zaprawdzić asortyment.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe rozwiązanie muszę przyznać

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie jest kupować w takich miejscach bo można znaleźć moim zdaniem świetnej jakości produkty w niskich cenach. Nie należę do osób rozrzutnych dlatego patrzę zawsze na ceny. Korzystam też z fajnej strony cashbackowej net-pocket, dzięki której zwraca mi się część wydanych pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. W ten sposób można oszczędzić na prawdę fajne kwoty

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.