3/05/2018 02:06:00 PM

Hej piękna! Będziesz miała dziś cudowny dzień, czyli propozycje prezentów na Dzień Kobiet.

Witajcie! 

Już tylko 3 dni dzielą nas od 8 marca - Dnia Kobiet. Jak dla mnie ten dzień nie jest czymś wyjątkowym, gdyż według mnie kobiety warto doceniać i okazywać im należytą uwagę oraz troskę na co dzień. Nie zgadzam się także ze stereotypem, że to od mężczyzny zazwyczaj oczekuje się prezentu z tej oto okazji. 

Przychodzę dziś do Was z moimi pomysłami na prezent z okazji dnia kobiet. Jak już wspominałam kilka razy w postach - uwielbiam prezenty. Doceniam zawsze każdy gest ze strony moich bliskich. Najważniejsza jest oczywiście pamięć, a każdy, nawet bardzo mały i banalny drobiazg może być wyjątkowy.

Zdecydowanie wolę prezenty nietuzinkowe i koniecznie spersonalizowane. Wtedy ma się świadomość, że dany upominek jest adresowany tej konkretnej osobie, a pomysł na prezent powstał z z myślą o niej. 

W poszukiwaniu idealnego prezentu z okazji naszego kobiecego święta udałam się na poszukiwania do sklepu mygiftdna.pl. Nie brakuje w nim wyjątkowych upominków na każdą okazje. Wszystko jest starannie wykonane i pięknie zapakowane. Ponadto wyróżnia się na rynku możliwością personalizacji. Ze zwykłego codziennego prezentu możemy wyczarować prezent unikalny. Świetnie, prawda?

Na stronie mygiftdna.pl robiłam zakupy już dwa razy. Z okazji piątej rocznicy związku zakupiłam tacę do podawania śniadań do łóżka (kto przegapił zapraszam TUTAJ), a także na mikołajki sprezentowałam mojemu mężczyźnie portfel z grawerem (o tym pisałam TUTAJ). Za każdym razem byłam bardzo zadowolona i osoba przeze mnie obdarowana również. Dlatego też bez zastanowienia udałam się na poszukiwania prezentu z okazji Dnia Kobiet właśnie tam. 

Dziwnym stereotypem jest, iż 8 Marca to facet daje kobiecie prezent. Uważam, że tak jest powiedzmy "poprawnie", ale czy tylko od Panów możemy oczekiwać prezentów? Oczywiście, że nie. W życiu każdego człowieka jest osoba, której zawdzięczamy nasze przyjście na ten świat. Tą osobą jest oczywiście nasza Mama. I to właśnie dla niej wybrałam prezent, który przedstawię Wam jako pierwszy. a jest nim koc z haftem.

Długo zastanawiałam się, jaki prezent będzie dla niej odpowiedni. Od jakiegoś czasu moja mama narzeka na kiepski sen i mówi, że ciągle jest jej zimno (a do zmarzluchów nigdy ona raczej nie należała). Pomyślałam sobie, że do snu ją chyba nie zmuszę, ale może uda mi się pewnym prezentem ją skusić do ugrzania się i odpoczynku, może wtedy łatwiej jej będzie zasypiać. Zatem mój wybór padł na koc.



Wykonany z  wysokogatunkowego polaru koc ma wymiar 140x200 cm, więc jest spory. Jest on w kolorze szarym, więc myślę, że doskonale sprawdzi się w każdym wnętrzu. Charakteryzuje się puszystą i miękką strukturą, co dodatkowo zachęca do okutania się nim i spędzenia wieczoru np. z ulubioną książką. To sprawia, że czujemy się komfortowo i ciepło.

Z taka oto myślą go zamawiałam, by mojej mamie było cieplutko i przyjemnie w te, póki co bardzo chłodne i dość zimne, wieczory. Może się wydawać, że jest to przecież zwykły koc i  nie ma w nim nic nadzwyczajnego.  Otóż nie ma nic bardziej mylnego. Jest on przepięknie ozdobiony. Czym? A  unikalnym haftem spersonalizowanym.


W moim przypadku jest to następująca sentencja: "Mama to przyjaciel, z którego się nie wyrasta. Dla Mamy Tatiany - córka Marina."

W tych słowach zawarta jest cała głębia więzi matki z córką. Myślę, że patrząc na ten haft moja Mama będzie zawsze wiedziała, że jest moją najlepszą przyjaciółką.


Koc przyszedł bardzo ładnie zapakowany w folię przezroczystą, przez którą widoczna jest sentencja. Boki zostały zawiązane rafią, co dodało całości uroku. Nie musimy się więc martwić o pakowanie. mygiftdna.pl zadba o każdy szczegół naszego prezentu!

Drugą rzeczą, na którą się zdecydowałam jest prezent dla mnie samej. Ktoś może stwierdzić, że jestem samolubna. Oczywiście nie jest to prawdą. Po prostu uważam, że my same też mamy prawo się czasami porozpieszczać. Dzień Kobiet jest doskonałą ku temu okazją.


Dlatego też dla siebie zakupiłam notatnik grawerowany w formacie A5. Już niejednokrotnie na blogu się przyznawałam, że moim największym problemem jest brak systematyczności. Bardzo chciałabym nauczyć się planowania niektórych rzeczy, co z pewnością ułatwiłoby mi wiele spraw. Dlatego także stwierdziłam, że muszę sobie w tym planowaniu pomóc, a przede wszystkim mnie do tego zachęcić.


"Hej piękna! Będziesz miała dziś cudowny dzień." Zachęcające, nieprawdaż? Taki oto grawer zdobi mój notatnik, który jest w kolorze fioletowym. Do wyboru mamy także kolor szary i granatowy. Solidnie wykonana oprawa jest wykończona miękkim materiałem, który został obszyty na brzegach. Pole by dać się ponieść naszej fantazji i oczywiście organizacji jest dość spore. Razem 190 stron w kratkę aż się prosi o wypełnienie.


Ja już mam na niego pomysł, który zaczerpnęłam z ostatnio przeczytanej książki C.Lucas "Idealny rok". Nie chce tu opisywać Wam całej książki. Powiem tylko kilka słów o kalendarzu (to wokół niego dzieje się cała fabuła książki), który został stworzony i wypełniony od początku do końca. Zostały w nim zawarte sentencje, życiowe tezy i mądrości. a także rzeczy, które są warte realizacji, ale my ze względu na różne przyczyny ich nie realizujemy. Podążając za wskazówkami zawartymi w kalendarzu możemy wreszcie wykorzystać nasz rok w 100% i odkryć, co tak naprawdę nas uszczęśliwia.

Taki właśnie pomysł mam na ten mój wyjątkowy kalendarz. Także ja biorę się za tworzenie mojego idealnego roku:) Was kochani zapraszam na stronę mygiftdna.pl
Wyjątkowe, spersonalizowane i ładnie zapakowane prezenty już czekają. Zamówienia są realizowane w tym samym dniu bądź w kolejnym dniu roboczym, dlatego też decydując się na prezent już teraz możemy być pewni, że otrzymamy go na czas. A każda kobieta w 8 Marca dzięki takiemu prezentowi z pewnością poczuje się wyjątkowo!

Korzystając z okazji chciałabym życzyć wszystkim Kobietom Zdrowia, Uśmiechu, Siły i Spełnienia Wszystkich Najskrytszych Marzeń w To Nasze Święto!

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz.