1/06/2018 02:38:00 PM

Stokrotkowa miłość do jubileo.pl

Hej kochani!
Przychodzę do Was z pierwszą recenzją w tym roku i nie będzie to recenzja kosmetyczna. Jednym z moich postanowień noworocznych jest rozszerzenie tematyki na blogu. Jeżeli chodzi o kosmetyki to nic się oczywiście nie zmieni. Nadal będę recenzowała Wam produkty, które wypróbuje na sobie. Chciałabym natomiast rozszerzyć także inne dziedziny. Co powiecie na porady, odrobinę kulinarii, polecaną literaturę? Napiszcie mi w komentarzu pod tym postem, albo na moim fp na który was zapraszam klikając TU, czy takie tematy Was interesują?

A tym czasem zapraszam Was na dzisiejszy post w którym głównym bohaterem będzie coś, co my kobitki lubimy najbardziej. O czym mowa? Oczywiście o błyskotkach. Wszelkiego rodzaju biżuteria jest dla każdej kobiety wprost niezbędna. Kolczyki, bransoletki, broszki, korale, naszyjniki - to własnie one zdobią kobietę, wywołując uśmiech na naszych twarzach.

Posiadam dość sporo biżuterii, ale jak wiadomo, jej nigdy nie jest za wiele. Dlatego też ostatnio, jeszcze w zeszłym roku, serwowałam w internecie w poszukiwaniu czegoś nowego do mojej kolekcji. Takim oto sposobem natrafiłam na stronę jubileo.pl


Biżuterię uwielbia chyba każdy. Mamy XXI wiek, a co za tym idzie? W niezależności od wieku i płci otaczamy się powszechnie dostępnymi ozdobami. Mamy biżuterię nie tylko damską, ale także męską. Na stronie jubileo.pl możemy znaleźć zarówno powszechnie znaną biżuterię m.in. kolczyki, pierścionki, naszyjniki, ale także amulety i talizmany. Każdy znajdzie coś dla siebie.


Miałam problem z wyborem, gdyż jest on tak obszerny, że chciałoby się mieć wszystko. W swojej kolekcji posiadam sporo kolczyków, bransoletek, pierścionków. Tym razem chciałam zakupić coś innego. Po długim namyśle mój wybór padł na broszkę kwiat stokrotki.


Przepięknie wyglądający kwiat od razu zwrócił moją uwagę. Broszka jest porządnie wykonana z metalu nieszlachetnego. Stylizowana jest na stare srebro, dlatego też od początku bardzo mi się spodobała. Uwielbiam biżuterię, która wygląda na postarzałą, gdyż ma swój specyficzny urok.


Broszka, tak ja oryginalna stokrotka, posiada dwie warstwy płatków. Środek jest przepiękny - ozdobiony cyrkoniami, które przepięknie się mienią. Jest połączeniem klasyki z elegancją i błyskiem, czego chcieć więcej?


Posiada zapięcie jak agrafka. Jest ono porządne i nie musimy się martwić, że się wygnie, bądź odpadnie już po pierwszym przypięciu.

Nie zrobiłam Wam zdjęć ze stylizacją, ale uwierzcie mi, że jest takowych wiele, gdyż ta piękność pasuje dosłownie do wszystkiego. Ja będę mogła używać tej pięknej stokrotki także do zdjęć blogowych. 

Zakup uważam za udany. Zarówno obsługa, jak i jakość otrzymanego towaru jest na najwyższym poziomie. Jeżeli szukacie czegoś pięknego, klasycznego, ale także wyjątkowego i niedrogiego, to zapraszam Was do zapoznania się z ofertą jubileo.pl.

A Wy kochacie biżuterie? Co najbardziej lubicie ubierać na co dzień? A może wolicie ją od święta?

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz.