10/11/2017 12:02:00 PM

Czy warto zamawiać w ciemno? Czyli moje pierwsze zakupy z Zaful

Hej kochani!

Niedawno przedstawiałam Wam moją wishliste ze sklepu Zaful. Znacie ten sklep? Zamawialiście już coś?  

Aktualnie trwa promocja Zaful Sweaters Autumn 2017 Promotion więc warto zajrzeć.

Zarejestrowałam się na stronie, złożyłam zamówienie i oczekiwałam z niecierpliwością. Po ok. trzech tygodniach paczuszka była już u mnie, więc co do czasu realizacji zamówienia jestem zadowolona. Pisząc wishlistę zastanawiałam się co z niej zamówić. Mój wybór padł na jedną rzecz, a więc od niej zacznijmy.

Uwielbiam koszule. Nosze je nie tylko do pracy, lecz także na inne okazje. Dlatego też na tą pozycję zwróciłam uwagę. Biała, miała piękny nadruk i nietypowy kołnierzyk z kokardką. W opisie podana była rozmiarówka, więc się zmierzyłam i wybrałam pasującą. Wykonana miała być z bawełny. Dlatego tez trafiła do koszyka jako pierwsza. Na stronie wyglądała tak.

Patched Bowknot Embroidered Shirts


To co przyszło prezentuje się następująco.



Materiał niestety nie można porównać do bawełny. Jest miękki i dość przyjemny w dotyku, ale nie umiem określić rodzaju materiału. Bardzo podoba mi się nadruk z przodu i na mankiecie. Porządnie wykonanie, które ślicznie się prezentuje.




Bez negatywów niestety się nie obeszło. Dokładnie się mierzyłam, ale koszula w rękawach jest na mnie za krótka. Widać to na zdjęciu powyżej. Kołnierzyk, który miał być elementem wyróżniającym tą koszulę niestety poszedł do kosza, gdyż po jego zapięciu nie mogłam oddychać. Mimo wszystko koszulę będę nosić. Podwinę rękawy i jakoś tę krótkość przeboleje. Obecnie koszula jest wyprzedana, ale może jeszcze będzie dostępna.

Drugą rzeczą na którą się skusiłam jest kardigan. Lubię cieplutkie i długie narzuty. Jesienią czuję się bardzo komfortowo w tego typu rzeczach.
 Na stronie mój kardigan wyglądał tak.

Open Front Jacquard Long Cardigan


Mój wygląda następująco.



Kardigan ma odpowiednią długość. Wykonany solidnie. Fajnie się układa i jest ciepły. Trochę przypomina mi kardigan zrobiony na drutach. Połączenie kolorów bieli, szarości i niebieskich dodatków dobrze się komponuje.




Kardigan był dostępny w rozmiarze uniwersalnym i mi pasuje idealnie. Jestem bardzo zadowolona i zdecydowałabym się na niego raz jeszcze. W tym momencie jest wyprzedany.

Oprócz ubrań zamówiłam jeszcze biżuterię, której nigdy za wiele. Do mojego koszyka trafiły kolczyki. Na stronie wyglądały tak.

Alloy Faux Crystal Rhinestone Oval Earrings

Moje wyglądają identycznie.





Kolczyki są porządnie wykonane. Ślicznie się prezentują. Zarówno kryształki, jak i kamienie pięknie współgrają ze sobą. Jestem bardzo zadowolona.

Drugie kolczyki prezentowały się tak

Artificial Gems Embellished Candy Color Earrings


Do mnie dotarł identyczny komplet.





Piękne kamienie w odcieniu delikatnego różu będą ślicznie się prezentować jako dodatek do każdej stylizacji. Wykonane porządnie. Jestem z nich bardzo zadowolona.

Ostatnią rzeczą na którą się zdecydowałam jest zegarek. Na stronie wyglądał tak.

Numerals PU Leather Rhinestone Studded Quartz Watch


Jest śliczny, dlatego zwrócił moją uwagę. Na szczęście ten, który otrzymałam w paczce wygląda identycznie.





Porządnie wykonany. ślicznie się błyszczy i dobrze leży na ręku. Polecam.

Podsumowując. Pierwsze zamówienie uważam za udane. Mimo małych niedociągnięć w koszuli, reszta jest identyczna z tym, co było przedstawione na stronie. Jest to moje pierwsze, lecz z pewnością nie ostatnie zamówienie.

Dajcie znać czy coś się Wam spodobało z moich zakupów. Zapraszam Was również do zakupów.
 Na hasło ZafulChen czeka na was niespodzianka 10%-20% OFF

Dla przypomnienia podaje też linki do produktów, które zamówiłam. Będę wdzięczna za kliki:

1. Zaful (klik)
2. koszula (klik)
3. kardigan (klik)
4. kolczyki 1(klik) 
5. kolczyki 2 (klik)
6. zegarek (klik)


Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz.