6/30/2017 06:40:00 AM

Piękne paznokcie z NC Nails Company

Mówi się, że oczy są zwierciadłem naszej duszy. Czym, że wobec tego są nasze dłonie? Otóż przede wszystkim są naszą wizytówką. Witamy się z kimś, podajemy naszą dłoń i wtedy jest to ten moment, w którym liczy się pierwsze wrażenie.

Każda kojarzy to uczucie, gdy wychodzimy od fryzjera, bądź kupujemy nową sukienkę i czujemy się wtedy jak milion dolarów? Nie wiem jak Wy kochani, ale ja właśnie tak się czuje kiedy zrobię sobie ładny manikiur. 

W swojej kolekcji mam sporą ilość lakierów do paznokci. Kiedyś preferowałam raczej bardzo stonowane kolory, nudziaki i cos bardzo bardzo delikatnego. Z czasem jednak zaczęłam się przekonywać do kolorów nasyconych, jaskrawych, rzucających się w oczy. 

W ostatnich latach w sferze paznokciowej zaszło wiele zmian. Zwykłe lakiery do paznokci pomimo swojej trwałości zostały w tyle, a na wyżyny wspiął się manikiur żelowy i hybrydowy. O ile z żelami miałam do czynienia pare razy, to z hybrydami nigdy. Dzięki NC Nails Company miałam okazję przekonać się, czym tak naprawdę jest lakier hybrydowy i dlaczego manikiur z jego użyciem stał się tak popularny. Jeżeli jesteście ciekawi zapraszam do dalszej lektury.

W paczce otrzymałam :

Repair Base - jest to baza. Stanowi podłoże, na które nakładany jest kolor. Swoją trwałością dorównuje bazie żelowej. Buteleczka ma pojemność 6 ml. Baza ma umiarkowano gęstą konsystencję, która bardzo łatwo się rozprowadza po płytce paznokciowej. Dzięki gęstości są mniejsze szanse na zalanie skórek, a tego byśmy nie chcieli. 

Flash Shine UV Protect - jest to nabłyszczacz, który stanowi warstwę końcową naszego manikiuru. Buteleczka ma 11 ml pojemności. Konsystencja jest rzadka, więc trzeba uważać by nie zalać skórek. Nie posiada warstwy dyspresyjnej, co oznacza, że nie musimy paznokieć przemywać cleanerem. Efekt nabłyszczenia utrzymuje się do 4 tygodni.


Na zdjęciu wyżej możecie zobaczyć jak wyglądają opakowania tych dwóch produktów.  Baza jest w czarny m flakonie ze złotą gorą, a nabłyszczacz w białym flakonie ze złotą gorą. Według mnie opakowania bardzo ładnie się prezentują. w obydwóch przypadkach mamy bardzo fajny i wygodny do aplikacji pędzelek. Przepraszam za wygląd buteleczki z bazą, ale jak widać "działo się" podczas moich pierwszych prób. Nie chciałam zniszczyć etykiety, więc nie próbowałam jej bardziej doczyścić.

Przechodzimy do mojej ulubionej części, czyli same hybrydy.

Do testów otrzymałam 3 cudne kolory z najnowszej Weneckiej Kolekcji Wiosna-Lato 2017

Bella Donna


Bardzo delikatny odcień. Dla mnie to taki brzoskwiniowy róż. Opakowanie jest o pojemności 6 ml. Kolor jest bardzo dobrze napigmentowany. Już jedna warstwa gwarantuje nam bardzo dobre krycie. Jednak ja dla pewności daje 2 warstwy. Wtedy otrzymuje piękny kolor, taki jak lubię.

Na wzorniku ten odcień prezentuje się tak




Cielo Veneziano


Ma odcień morskiego błękitu. Jak u poprzednika pigmentacja jest na najwyższym poziomie. Opakowanie ma 6 ml.

Na wzorniku prezentuje się tak



Passione


Opakowanie 6 ml. zawiera w sobie przepiękny, bardzo głęboki odcień fioletu. Kryje fenomenalnie. Już po pierwszej warstwie mamy super efekt.

Na wzorniku prezentuje się tak


Kolory są przepiękne. Konsystencja jest lekko gęsta, wiec ich aplikacja nie stwarza problemów. Już jedna warstwa wystarczy aby uzyskać pożądany efekt na paznokciach. W przybliżeniu  na niektórych wzornikach widać mieniące się drobinki, ale o nich za chwilę.



Podczas każdego manikiuru warto pamiętać nie tylko o paznokciach lecz także o skórkach. Dlatego też w moim zestawie znalazła się buteleczka perfumowanej oliwki do skórek. 


NC Nails Company posiada w swojej ofercie aż 8 serii oliwek perfumowanych. Znaleźć je możecie klikając TUTAJ Mademoiselle mieści się w szklanej buteleczce o pojemności 5 ml. Ma zapach przypominający perfumy. Niektórym ten zapach może się wydawać nieco sztuczny i przesadzony, lecz mi to akurat  nie przeszkadza. Oliwkę nanoszę pędzelkiem. Wystarczy niewielka ilość, by zadbać o dobre nawilżenie naszych skórek. 

Na zdjęciu niżej przedstawiam Wam kochani mój manikiur, do którego użyłam dwóch kolorków: Bella Donna i Passione. Uwielbiam to połączenie.


Czymże byłby mój manikiur, gdyby nie miał jakichś dodatków. Chodzi tu o 2 cudowne pyłki, dzięki którym można poszaleć na pazurkach.




Na zięciu wyżej jest pyłek no.7 (niebieski) i pyłek no.8. Dzięki tym cudom możemy stworzyć na paznokciach efekt holo/ szronu. W zależności czy wcieramy pyłek pacynką, czy posypujemy płytkę paznokcia po uprzednio pomalowanym topie, uzyskujemy odpowiedni efekt. Mnie osobiście bardzo interesował efekt szronu, dlatego też w swoim pierwszym manicure użyłam kolorku Cielo Veneziano i pyłku no.8. Dzięki holograficznym pyłkom brokatowym udało mi się uzyskać piękny efekt, który zaprezentowałam Wam na moim instagramie TUTAJ

Moja opinia

Po raz pierwszy miałam styczność z hybrydami i już wiem, ze nie ostatni. Produkty od NC Nails Company zostaną ze mną na dłużej. Dlaczego? Ponieważ zachwycona jestem jakością ich produktów. Kolory są bardzo żywe i bardzo napigmentowane, co ułatwia aplikację i skróca czas zrobienia manikiur. Opakowania są dość trwałe, więc ani podczas transportu, ani podczas codziennego użytkowania buteleczki nam się raczej nie uszkodzą. Do tej pory zrobiłam sobie paznokcie 2 razy i w obydwóch przypadkach trwałość mnie zaskoczyła. Robiłam wszystko co robię na co dzień: zmywałam, sprzątałam, pracowałam. Moje ręce ciągle były w ruchu, a manikiur na moich paznokciach wcale się nie zmieniał. Nie było odprysków a pazurki nadal błyszczały dzięki Flash Shine. Za pierwszym razem moje pazurki miałam przez równe 4 tygodnie. Po tym czasie musiałam je zmienić, bo przeszkadzał mi odrost. Teraz, mój drugi manikiur mam już od 2 tygodni i myślę, że jeszcze ze 2 spokojnie wytrzymam bez żadnych zmian.

Kochani, NC Nails Company ma szeroki wybór produktów. Odwiedzając ich stronę internetową znajdziecie m.in.: żele, lakiery hybrydowe, pyłki, akryle, gadżety, a także balsamy i kremy. Więc polecam Wam, bo jakość jest rewelacyjna.

A Wy kochanie co sądzicie o manicurze hybrydowym?
A może macie w swoim posiadaniu produkty NC Nails?




1 komentarz:

  1. Lakiery tej firmy to sztos! Dobrze, że ten zestaw do hybryd Ci się nie kurzy. Szczerze? Sama bym się w kwestii hybryd jeszcze podszkoliła. Kiedyś o olejku bym nawet nie pomyślała. Super, że miałaś w zestawie. Te pyłki strasznie mnie kuszą :) piękny efekt Ci wyszedł. Ładna ta wenecka kolekcja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.