1/24/2017 01:01:00 PM

Łagodna pielęgnacja od firmy Ziaja

W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić wam kosmetyk, na który natrafiłam przepadkiem lecz okazał się perełką:)

O kosmetykach firmy "Ziaja" nie raz czytałam i słyszałam, lecz jakoś nigdy  nie miałam okazji by przetestować. Pewnego dnia, szukając płynu do higieny intymnej postanowiłam zajrzeć do ich sklepiku firmowego. 

Pani ekspedientka pomogła mi w wyborze, radząc kupić produkt w postaci pianki (dodam, że nigdy przed tym nic takiego nie używałam, więc byłam ciekawa). 

Dostępne były:
  • Łagodząca pianka do higieny intymnej z kwiatem stokrotki;
  • Nawilżająca pianka do higieny intymnej z kwiatem lotosu;
  • Normalizująca pianka do higieny intymnej z nektarem z żurawiny;
  • Neutralizująca pianka do higieny intymnej z kwiatem lilii wodnej.
Z zaproponowanych produktów skusiłam się na Łagodzącą piankę do higieny intymnej z kwiatem stokrotki





Preparat ten jest przeznaczony do codziennej pielęgnacji okolic intymnych. Ma konsystencję delikatnej pianki (nigdy nie korzystałam dotąd z płynów do higieny intymnej w piance). 



Produkt łączy w sobie łagodzący ekstrakt z kwiatu stokrotki, który normalizuje  pH. Wzbogacony o kwas mlekowy, a także nowatorski antybakteryjny kwas usninowy. Składnik ten ma właściwości przeciwbakteryjne, przeciwgrzybicze, a także przeciwzapalne. Działa gojąc, oczyszczając i nawilżając nasze okolice intymne. Przywraca prawidłowy, naturalny poziom pH.

Pianka posiada bardzo delikatny zapach stokrotki (kompozycja zapachowa jest bezalergenowa jak zaznacza producent). Zawiera delikatne substancje myjące, nie zawiera żadnych barwników.

Opakowanie ma bardzo praktyczny dozownik. Gdy chcemy użyć produktu wystarczy, że przekręcimy pompkę ruchem zgodnym ze wskazówkami zegara. Następnie naciskamy i pianka znajduję się na naszej dłoni.  Produkt ma pojemność 250 ml i według mnie jest bardzo wydajny, więc starczy na długi czas. Produkt jest w 100% bezpieczny, gdyż jest testowany dermatologicznie i alergicznie.

Sposób użycia: Stosować do mycia niewielką ilość produktu, następnie dokładnie spłukać. Produkt polecany dla dziewczynek i nastolatek, ale mogą z niego korzystać kobiety w każdym wieku.

Jak dla mnie jest to perełka. Uwielbiam czuć się czysto i świeżo. Pianka daje właśnie taki efekt. Po użyciu nie ma uczucia pieczenia, swędzenia, a  uczucie świeżości pozostaje na dłuższy czas. Dodatkowym plusem jest delikatny zapach oraz naturalne ekstrakty łagodzące (co jest bardzo ważne w produktach używanych do pielęgnacji okolic intymnych). Za opakowanie zapłaciłam ok. 9 zł. Produkt ten jest powszechnie dostępny w sklepach firmowych, drogeriach oraz sklepach wielobranżowych.

A Wy? Mieliście styczność z produktami marki Ziaja?





21 komentarzy:

  1. Ziaja znam, bo sama używałam niektórych produktów, ale z taką pianką się nie spotkałam ! Będę musiała zobaczyć czy u mnie w aptece jest dostępna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tej piance słyszałam dużo dobrego i w końcu muszę po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, pianka. Ja wolę żele, ale w sumie czemu nie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Ziaję, zawsze kupuje żele, ale ta pianka wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkty z Ziaji to jest rewelacja, tanio a dobrze! Znam osobiście dziewczynę z Chin która masowo kupuje Ziaje w Polsce i wysyła do Chin, bo chińczycy ponoć są zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię produkty Ziaji :) są łagodne ale i skuteczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię produkty ziaji sama tez stosuje od nich taki płyn, ale mam swój ulubiony od dawna i tak przy nim zostanę już :)
    Pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem wielką fanką produktów Ziaji :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś jestem przyzwyczajona do żeli, ale może w piance też kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam produkty marki ziaja więc bardzo chętnie i powyższy wypróbuje :)
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze lubiłam Ziaję, i co najważniejsze nie kosztuje miliona monet :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze mówiąc nie kupuje produktów Ziaja, ponieważ mam złe doświadczenia :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam firmę ziaja. Wszystkie kosmetyki mam z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę spróbować tych kosmetyków, bo bardzo lubię Ziaję! <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie zaje bo mnie nie podrażnia. Jako jedno z niewielu. Ale pianka? Musze sobie poszukac bo fajnie to wyglada. Ciekawe, czy to ekonomiczne i sie oplaca? Na jak dlugo wystarcza? 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kosmetyki z Ziaji. Pianki jeszcze nie używałam ale muszę to zmienić 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubi te produkty, sa w dobrej cenie i jakosc jest bardz dobra

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio kupowałam dwa mydełka piankowe z Ziaji i widziałam ten płyn do higieny , ale jakoś się nie skusiłam. Następnym razem na pewno wrzucę do koszyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Interesting post and interesting product. I'm your new GFC follower ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. kocham Ziaję! Muszę wypróbować :)

    Zapraszam do mnie: www.roxyolsen.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.