10/01/2016 07:56:00 AM

Witajcie!

Witam wszystkich na moim blogu Testowanie Marusi!

Na początku wypadałoby się chyba przedstawić;) Mam na imię Marina.





Tak, tak, dobrze zrozumieliście - Marina. Skąd takie ciekawe i dość nietypowe jak na polskie realia imię? Otóż jestem Białorusinką (stąd też w nazwie bloga jest Marusia) Do Polski przyjechałam jakieś 8 lat temu. Skończyłam studia, pracuję. Jestem bardzo otwartą, wesołą i energiczna osobą. W wolnych chwilach bardzo lubię spędzać czas w kuchni wymyślając i testując różne potrawy, odkrywać smaki. Uwielbiam też czytać, uciekając do innych światów i poznawać życie książkowych bohaterów. Ale dość już o mnie;)

Do niedawna byłam tylko obserwatorem blogów i stron internetowych. Podziwiałam ludzi, którzy byli na tyle kreatywni i otwarci, by brać udział w konkursach, wygrywali i dzielili się swoimi opiniami z całym światem. 

Tego blogu nie było by bez jednej osoby, bez której nie umiałabym...nie wiedziałabym jak się zabrać do zgłaszania się, testowania i dzielenia się swoją opinią z innymi osobami. Dziękuję za wspieranie i za pomoc w założeniu tego blogu Paulinie;) p.s.: mam nadzieję, że będziesz ze mnie dumna!!!

Na blogu będę opisywała swoja przygodę z testowaniem rożnych produktów. W szczególności, do testowania których się dostałam, bądź wygrałam;)
Mam nadzieję, że z czasem uda mi się trochę rozszerzyć tematykę tego bloga, lecz o tym w przyszłości....



Zatem Witajcie u Marusi!!Zapraszam!!!!!


2 komentarze:

  1. Jestem z Ciebie bardzo dumna ! A jeszcze będę dumniejsza, gdy zacznę czytać opinie o produktach, które testowałaś, bo o zgrozo sama Ciebie wciągnęłam do tego wszystkiego, a testowałaś te produkty , których mi się nie udało, więc tym bardziej jestem ciekawa Twojej opinii.

    Życzę Ci dużo produktów do testowania, mnóstwo obserwatorów, licznych komentarzy i wiele wspaniałych współprac.
    Początki są ciężkie, sama zaczynałam. Mój blog nie ma nawet roku ;), i trzeba ciągle pracować nad wpisami, blogiem, dodawać posty.

    Na pewno będę stałą czytelniczką i oczywiście mam Cię w obserwowanych.
    Czekam na więcej, a tymczasem w wolnej chwili zapraszam do siebie (również do komentowania :D).

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pomoc raz jeszcze;) no i za dobre słowa!!! Już biorę się za dalszy ciąg...;)))

      Usuń

Dziękuję za komentarz.